Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gamdzol
Pieszy
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Sob 16:23, 18 Sie 2012 |
|
|
Po pierwsze na jakim oleju jeździsz ? Po 2 na 1:25 nigdy go nie dotrzesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
michalnz
Pieszy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:35, 18 Sie 2012 |
|
|
ad 1 jeżdżę na jakimś oleju do 2t półsyntetuku
ad 2 też mi to przyszło do głowy, że przy tak bogatej mieszance nic się nie ściera.
Co proponujesz?
Zrobiłem luz na zamkach pierścieniowych 0,5mm ale sytuacja nie poprawiła się.
Moto po równym leci 85. Wynik ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczuru
Pieszy
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:52, 18 Sie 2012 |
|
|
Moj rmx 70 z wydechem sportowym i przełożeniem 13/48 leci 85 Nie powinno byc powyżej 90?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 21:07, 18 Sie 2012 |
|
|
szczuru, ale 85 jakie? ja dzisiaj na 15/49 mialem max 80 wg gpsu
co do docierania i do przerwie na zamkach to tam ma byc przerwa 0,05-6 jak dobrze pamietam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczuru
Pieszy
Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:17, 18 Sie 2012 |
|
|
Znowu kumpel mi cbrka mierzył
Czemu te je*ane liczniki tak owalaja...?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 22:51, 18 Sie 2012 |
|
|
no samochodowe maja tolerancji -+10% przewaznie zawyzaja
a motocyklowe szczegolnie male pojemnosci to maja naprawde duze przebicie... po za tym jeszcze razna sprawa to czy np nie zmienił rozmiaru i profilu opony...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalnz
Pieszy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:12, 19 Sie 2012 |
|
|
Cześć chłopaki:)
Mam 17/50 i licznik z RMX, oszukuje o jakieś 8 z gpsem oczywiście w górę
z gps po równym to da mi mysle 80 lub troszke poniżej.
Czy to jest dobry wynik na ten silnik i ten cylinder 70ccm?
Dalej walczę ze zmulaniem.
Myślicie że łańcuch może mieć z tym coś wspólnego? Jeżdżę z przodu na 428 z tyłu 420 a łańcuch to wyciągnięta 428 aż wstyd.
Jutro założe cały 420 i zobaczymy co będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 10:15, 19 Sie 2012 |
|
|
łancuch nie ma nic do tego
jak masz rozciagniera 428 to wloz zwykly 428 bo 420 bedzie za mały...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalnz
Pieszy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:38, 19 Sie 2012 |
|
|
Chodzi o to, że tylną zębatkę będę robił na zamówienie u tokarza na 428 bo to popularniejszy łańcuch i zrobi mi jaką będę chciał Docelowo chce cały napęd 428, przednia od rg80 - 17/56
Myślisz, że przy wysokich obrotach koła przy dużej prędkości nie sztorcuje go na zębach? Wydaje mi się, że może tworzyć tam opór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 17:33, 19 Sie 2012 |
|
|
u mnie nie ma tego problemu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalnz
Pieszy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:07, 19 Sie 2012 |
|
|
Domyślam się, ale czy może ktoś zna przyczynę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 20:25, 19 Sie 2012 |
|
|
jak by go sztorcowało, sciagał by sie czy co kolwiek innego to czesto by ci spadał... a tak nie jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalnz
Pieszy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:46, 20 Sie 2012 |
|
|
Dziś zakładam oryginalny napęd 12/50 420 na tym zestawie leciał chyba coś koło 70-75 i zobaczę czy będzie zamulać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 12:11, 20 Sie 2012 |
|
|
raczej nie bedzie
jednak 17 z przodu to troche duzo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalnz
Pieszy
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:17, 20 Sie 2012 |
|
|
Problem mam nadzieję rozwiązany
Założyłem zestaw który był od początku w moto czyli 12/50 420. Na tym secie według licznika jedzie 75-77 czyli w rzeczywistości 70 gdzieś, nic nie zmula, nawet po dłuższym rozpędzaniu. Od 60 do 70 rozpędza się bardzo szybko nie mówiąc juz o 0-60
W zwiazku z tym, że zębatkę 17 już mam to na tył zmontuję 56 i liczę na 90km/h po prostej
Specyfikacja aktualna:
Cylinder żeliwny 70ccm power force
Tłok z zestawu odchudzony i podcięty o 1mm od strony dolotu.
Gaźnik oryginalny mikuni
Zębatki 12/50 420 vmax 77RMX(70gps) 17/56
Opony szosowe.
Pozdrowka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|