Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[PRO]
Pieszy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:38, 11 Lip 2013 |
|
|
Witam.
Czytałem trochę na ten temat na tym forum lecz niestety nie wiem do konca czy opłaca się zmienic cilinder na 70ccm.
Moje pytania: Proszę rozpisać sie.
1.Na czym zyskam i ile zmieniając cylinder.(przyśpieszenie , v-max)
2.Czy nic innego nie będzie się psuło (o to się martwie)
3. Ten dobry ? [link widoczny dla zalogowanych]
4. Czy warto zmieniać ?
Opis:
Mam Suzuki RMX 50
2000r.
Przebieg 7600km
V-Max: 85 , ostatnio leciałem 87km/h
Wszystkie części w orginale , nic nie zmieniane do tej pory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:53, 12 Lip 2013 |
|
|
Popatrz na forum, bo każdy tuning był opisywany.
Załóż silnik od RG 80, enty raz to powtarzam. Mocniejszy silnik, a taniej wyjdzie jak tuning, pasuje bez żadnych przeróbek, a i wszystko masz spasowane, a tak to przy tuningu skracasz żywotność innych części. W silniku od RG 80 też masz możliwość tuningu, na przykład cylinder 90 cm3 lub jak jeszcze Ci mało to możesz go przeszlifować i będzie świetna setunia (około 100cm3). Wtedy zyskasz na mocy, na v-maxie, na spalaniu . Poza tym wszystko i tak będzie zależało od przełożeń, które zamontujesz.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[PRO]
Pieszy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:49, 12 Lip 2013 |
|
|
Inny silnik nie wchodzi w grę.
Jak możecie odpowiedzcie mi na zadane pytania Ale rozpisujcie się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:07, 15 Lip 2013 |
|
|
To jest ten sam silnik, żadnej wizualnej różnicy, a wychodzi taniej jak tuning, jeszcze masa części pasuje z jednego do drugiego, w takim razie uargumentuj mi czemu inny silnik nie wchodzi w grę skoro to też tuning?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[PRO]
Pieszy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:57, 15 Lip 2013 |
|
|
Ma być oryginalny
Nic nie przerabiane niedługo go sprzedaję , a więc nie powiem ze inny silnik dalem itp -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:09, 15 Lip 2013 |
|
|
Trochę słaba argumentacja jak sprzedajesz to po co chcesz w ogóle go przerabiać teraz?
Po takim tuningu na 70 ccm rąk Ci i tak nie urwie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|