Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
50 na 70ccm 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
[PRO]
Pieszy



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:38, 11 Lip 2013  

Witam.
Czytałem trochę na ten temat na tym forum lecz niestety nie wiem do konca czy opłaca się zmienic cilinder na 70ccm.
Moje pytania: Proszę rozpisać sie.
1.Na czym zyskam i ile zmieniając cylinder.(przyśpieszenie , v-max)
2.Czy nic innego nie będzie się psuło (o to się martwie)
3. Ten dobry ? [link widoczny dla zalogowanych]
4. Czy warto zmieniać ?

Opis:
Mam Suzuki RMX 50
2000r.
Przebieg 7600km
V-Max: 85 , ostatnio leciałem 87km/h
Wszystkie części w orginale , nic nie zmieniane do tej pory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:53, 12 Lip 2013  

Popatrz na forum, bo każdy tuning był opisywany.
Załóż silnik od RG 80, enty raz to powtarzam. Mocniejszy silnik, a taniej wyjdzie jak tuning, pasuje bez żadnych przeróbek, a i wszystko masz spasowane, a tak to przy tuningu skracasz żywotność innych części. W silniku od RG 80 też masz możliwość tuningu, na przykład cylinder 90 cm3 lub jak jeszcze Ci mało to możesz go przeszlifować i będzie świetna setunia (około 100cm3). Wtedy zyskasz na mocy, na v-maxie, na spalaniu Very Happy. Poza tym wszystko i tak będzie zależało od przełożeń, które zamontujesz.

pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[PRO]
Pieszy



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:49, 12 Lip 2013  

Inny silnik nie wchodzi w grę.
Jak możecie odpowiedzcie mi na zadane pytania Smile Ale rozpisujcie się.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:07, 15 Lip 2013  

To jest ten sam silnik, żadnej wizualnej różnicy, a wychodzi taniej jak tuning, jeszcze masa części pasuje z jednego do drugiego, w takim razie uargumentuj mi czemu inny silnik nie wchodzi w grę skoro to też tuning?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[PRO]
Pieszy



Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:57, 15 Lip 2013  

Ma być oryginalny Smile
Nic nie przerabiane niedługo go sprzedaję , a więc nie powiem ze inny silnik dalem itp -.-


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:09, 15 Lip 2013  

Trochę słaba argumentacja Smile jak sprzedajesz to po co chcesz w ogóle go przerabiać teraz? Smile
Po takim tuningu na 70 ccm rąk Ci i tak nie urwie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin