Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
garenge
Gość
|
Wysłany: Pon 22:00, 20 Kwi 2009 |
|
|
Siema. Chcę kupić rmx na manstonie replice. Jak z awaryjnością, właściwościami jezdnymi i częściami??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 0:14, 21 Kwi 2009 |
|
|
Z tłokiem do szlifu to raczej nie ma problemu w razie potrzeby, bo praktycznie wszędzie dostaniesz. Co do awaryjności to ja miałem seryjny cylek, ale podstawowa sprawa to jest to czy cylek został razem z wałem wymieniony, bo jeśli nie to raczej nie można poddawać takiemu katowaniu jak ze wzmocnionym wałem. Z częściami do rmx'a nie ma jakiegoś wielkiego problemu bo można kupować części również od rg80 niektóre bo mają podobne silniki. Mój rmx przez prawie trzy lata użytkowania nigdy nie zmusił mnie do pchania go (z wyjątkiem skończenia się benzyny). Jeździłem nim codziennie do szkoły. Ogólnie jest to taki sprzęt, że jak masz go zadbanego to nie ma żadnych problemów. Jedyne sprawy to rzeczy eksploatacyjne typu klocki, łańcuch i zębatki. A co do właściwości jezdnych to ja bym nigdy nie kupił np jakiejś tzr'ki bo coś takiego jest dużo wygodniejsze i ma więcej zastosowań.
Ps. A chcesz tego z allegro brać?/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Wto 0:18, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
garenge
Gość
|
Wysłany: Wto 11:21, 21 Kwi 2009 |
|
|
Ja już go mam zaklepanego i jade po niego, ale pytam się tak. Do manstona jak z tłokiem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 15:48, 21 Kwi 2009 |
|
|
no bo jak robisz szlif to musisz wymienić tłok, myślę że nie powinno być problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garenge
Gość
|
Wysłany: Wto 22:08, 21 Kwi 2009 |
|
|
Nie zrozumiałeś mnie. Czy do cylka alu musi być jakiś specialny pierścień albo tłok?
PS Tak na marginesie to cylków aluminiowych się nie poddaje szlifowi ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 23:52, 21 Kwi 2009 |
|
|
Możliwe, nie orientuje się z czego jest zrobiony ten cylek, najlepiej żebyś zapytał się jakiegoś mechanika, albo sprzedawcy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|