Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Cylek i gaźnik i tłumik. 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
suzy
Rowerzysta



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaręby

PostWysłany: Śro 15:09, 24 Sie 2011  

witam! mam parę pytań o cylku 70cc gaźniku i tłumiku.

Zacznę od cylka:

czym się różni ten cylinder:

[link widoczny dla zalogowanych]

od tego:

[link widoczny dla zalogowanych] ?

Czy jeżeli już kupię ten cylinder będę musiał coś dokupować?


Gaźnik:

To samo pytanie do gaźnika :

[link widoczny dla zalogowanych]

czy (do cylka 70cc)

[link widoczny dla zalogowanych]

Czy coś trzeba dokupować?


i jeśli możecie dajcie mi jakąś stronkę z tłumikami będę niezmiernie wdzięczny.

pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 17:46, 24 Sie 2011  

heh,
tuning na 70 oraz wymiana gaznika jest nie oplacalna ponieważ:
wydasz na to grubo ponad 1k(z wydechem)
lepiej kupic silnik rg i pozniej myslec nad wydechem,

a i jeszcze 1
samej koncowki nie oplaca sie kupowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suzy
Rowerzysta



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaręby

PostWysłany: Czw 8:03, 25 Sie 2011  

;p czekam na inne odpowiedzi ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Czw 10:18, 25 Sie 2011  

tak cylindry różnią się tym że airsal jest poziomu racing a hebo jest poziomu manston . na racingu czyli na airsalu moto będzie kręciło większe obroty i będzie miało większego kopa.Po prostu będzie miało większą podatność na tuning.Zdecydowanie polecam airsala tec racing dobry wybór.co do gazników to kupuj 19 zapakujesz większą dyszę w niego i moto będzie szło godnie a co do tłumików to na polskich stronach nie znajdziesz sportowych wydechów nawet tych z najniższej półki jedyną opcją jest spawak lub aby jakaś strona z częściami do smx-a rmx-a sprowadziiła ci dobry wydech na twoje specjalne zamówienie.Ja będe się decydował chyba na sprowadzany wydech ale tylko taki pokroju yasuni cross lub może spawak.A do cylindra racinga musisz sobie kupić wzmacniany wał taki [link widoczny dla zalogowanych] polecam bo sam go mam.I najlepiej wymienić jeszcze łożysko korbowodu dla pewności też tam jest na mielochu ale ten cały setup gaznik cylek nie obejdzie się bez sportowego wydechu wydech pozwoli ci wyciągnąć z racinga prawdziwą moc..Na koniec byłby jeszcze dobry filtr najlepszy polini airbox polecam bo sam taki mam.Mam nadzieje że się przydałem pozdro Very Happy

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Czw 10:27, 25 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suzy
Rowerzysta



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaręby

PostWysłany: Czw 14:30, 25 Sie 2011  

Czyli co do cylka:
trzeba by było wymienić tylko korbowód ?
chodzi o wytrzymałość czy raczej o to że poprostu nie będzie pasował?

tu mam taki za 100zł z łożyskami

[link widoczny dla zalogowanych]

Co do gaźnika:
nic dokupować nie trzeba?

Tłumik myślę że z tobą bym się ugadał jak tobie wypali z tym spawakem ale narazie chcę wiedzieć jak to ma wyglądać i ile kasy żeby wszystko na raz zrobić Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez suzy dnia Czw 14:32, 25 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Czw 14:54, 25 Sie 2011  

zależy ile masz kasy ja bym kupił ten z metrakita droższy ale napewno też lepszy i w tym mk też tam są łożyska z tego co widzę gaznik kup dellorto 19 i zapakuj do niego większą dyszę niż tam jest ale musisz kombinować kupić pare dysz i się bawić bo za duża też zle a 21 to prawie te same lub może troszkę lepsze osiągi a spalanie dużo większe a o wydechu to się dowiesz przez forum bo napewno napisze w odpowiednim dziale jak go będe miał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 16:16, 25 Sie 2011  

szczeze mowiac to nie jestem pewien ale na te zabiegi wydasz okolo 1.5k czyż nie??

to ja by wolał(ale to tylko ja) zrobic swapa jakiegos silnika z wiazką, np od mtx'a 80(15km) lub 125(28km), nsr 125(32km) czy tak jak ja z sp01(48km) ale to tylko ja,

bo na czesci moto bys kupil za nie raz po 900zł lub taniej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Czw 16:21, 25 Sie 2011  

świrus dobra rozkminka ale ja jeżeli już bym się na coś zdecydował to na rg 80 a oobiście jak kupisz cylek racing dobry gazior wydech spawany lub jakiś yasuni filtr airbox dobry to smx na tym też idzie godnie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:35, 25 Sie 2011  

Jak masz pakować w tuning to zainwestuj w silnik od rg 80. Bez żadnego przerabiania. Potem szukasz sobie wydechu, ewentualnie napęd, gaźnik i śmigasz. Smile
Bez sensu jest pakować silnik od jakiejś 125, bo rozwali ramę. Do tego są mocniejsze motocykle z lepszą ramą i już. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 16:35, 25 Sie 2011  

to ja nie mowie ze slabo bedzie jedzil ale przelicz to dobie
wydech powyzej 300zł(spawak moze mniej)
cylek airsala 550zł
gazior ponad 300(nowy)
i znajac zycie wyskoczy cos jeszcze,
a jak taki cyl to i korbe z lozyskami zmienic warto czyli okolo 500zł z przebiciami itd
i do tego jak juz silnik rozpolowiony to pewnie lozyska by przydalo sie wymienic wiec kolejne 100, do tego uszczelki 100 i jest juz sumka,

300
550
300
500
100
100
i jest juz okolo 1850zł a mtx'a za 800 do 1k na chodzie chlodzonego woda da sie wyrwac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suzy
Rowerzysta



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaręby

PostWysłany: Pią 16:35, 26 Sie 2011  

temat się rozwiną Very Happy

moja teoria jest taka:

do silnika Rg80 też wypadało by wymienić gaźnik, tłumik i inne duperele. więc zamiast silnika od rg wole sam cylek i mniej więcej na to samo wyjdzie, a będę miał !NOWY! nie używany cylek ;]

PS.
korba kosztuje 100zł z uszczlkami a 175 zł jakaś lepszej jakości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Pią 16:39, 26 Sie 2011  

tuninguj tuninguj ja mam w swoim i z racingiem airsalem to wogóle inna bajka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
suzy
Rowerzysta



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zaręby

PostWysłany: Pią 17:49, 26 Sie 2011  

ile Ci leci ?Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Pią 21:51, 26 Sie 2011  

ahhh jak ja nie lubie takich pytań ale się pochwale mój tuning (setup) to:

wał metrakit hand made
cylinder airsal tec racing 70
łożyska korbowodu top racing std
gaznik stage6 21 black edition
filtr polini airbox
ostatnio doszła irydowa świeca ngk + przewody ngk

osiągi mierzone gps-em 100 na prostej na kostkach mój cel to 115 a dojdzie jeszcze sportowy wydech i zębatki na prędkość bo za dużo trzeba się bawić biegami a z wizualki co dojdzie to masz opisane w temacie mój rmx czy jakoś tak

EDIT !!! wiem powiecie że jestem samochwała ale lubie się pochwalić Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Pią 21:51, 26 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 21:57, 26 Sie 2011  

heh,
ja tu mysle za co zrobic szlif cylindra a ty masz taki setup i narzekasz


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin