Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:08, 13 Sty 2010 |
|
|
Witam mam problem ponieważ nie wiem do czego służy czerwone pokrętło
w gazniku, a po drugie mój smx jak nim kręcilem strasznie kopci i z tłumika
pryska olejem po rejestracji.Czy może wiecie jak to wyregulować.
Z ory dzięki za pomoc KarolSmx
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 1:28, 14 Sty 2010 |
|
|
Najlepiej żebyś wstawił jakieś foto albo coś, bo nie kojarzę żadnego pokrętła o czerwonym kolorze, co do tłumika to jest kilka wersji, jeśli mieszasz olej z paliwem to możliwe, że jest go zbyt dużo, albo bierze olej z silnika(simeringi nieszczelne), albo ktoś nieumiejętnie wypatroszył wydech przy odblokowywaniu i wyrzucił taką siatkę która zatrzymuje olej, ale to nie powinien kopcić za bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 16:23, 14 Sty 2010 |
|
|
ja kupilem smx miesciac temu i ma przebieg 7 tyś silniczek nawet nie tknięty
wszystko ma oryginalne nic nie ma przerabiane tylko zacząłem kręcić taką srubką przy gazniku i po pewnym czasie kopcił.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:33, 14 Sty 2010 |
|
|
Zmieniłeś skład mieszanki. Ech, tłumacz człowiekowi, że jak dobrze chodzi to nie dotykaj
pokaż zdjęcia, bo czerwona śrubka niekoniecznie może być od oryginalnego gaźnika, może być to jakieś Dellorto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:41, 24 Sty 2010 |
|
|
Chodzi mi o to pokretło zaznaczone na czarno jak to wyregulować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 17:34, 25 Sty 2010 |
|
|
To jest od obrotów, musiałeś zauważyć że jak przy nim grzebałeś to jest coś nie tak że rosną albo maleją obroty, chyba że na zgaszonym silniku robiłeś, regulujesz tak żeby miał odpowiednie obroty, nie za wysokie i nie za niskie, ale jak nie masz zielonego pojęcia o tym to raczej możesz jedynie gorzej zrobić. Wg mnie to trzeba wyregulować oba, ten górny od mieszanki tez, ale naprawdę lepiej sam tego nie ruszaj. Ja sobie trochę poczytałem o regulacji zanim się za to brałem.
Ps. staraj sie nie robic podwójnych postów bez potrzeby, użyj opcji edytuj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pon 17:37, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:39, 03 Lut 2010 |
|
|
To jest od mieszanki więc pytanie moje brzmi
JAK TO WYREGULOWAĆ ŻEBY BYŁO DOBRZE?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 16:53, 04 Lut 2010 |
|
|
no to napisałem, jak się nie znasz to tego nie zrobisz trzeba mieć minimalne pojęcie o tym chociaż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kula
Motórzysta
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Śro 18:33, 17 Lut 2010 |
|
|
Tam jest coś takiego, że dosłownie po kawałku delikatnie kręcisz to i jeszcze coś(nie pamiętam co) i po prostu słuchasz jak moto chodzi i jak jeździ też i aż trafisz na moment kiedy będzie OK;)
Ale lepiej jak się nie znasz to nie rób bo do tego trzeba mieć jednak trochę pojęcia;)Ja u siebie jeszcze nigdy się nie odważyłem... Może tro i błąd ale bynajmiej moto był u mechanika i chodzi jak trzeba;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:42, 17 Lut 2010 |
|
|
Rozgrzej porządnie silnik i reguluj na słuch, aż się w końcu nauczysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 22:57, 19 Lut 2010 |
|
|
No ale nic nie zmienia faktu że trzeba mieć o tym pojęcie chociaż minimalne, a jak nic nie poczyta poradników i będzie dalej swoje gadać to nic nie zrobi. są w internecie poradniki od czego zacząć, tylko wszystko trzeba robić z głową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BROWAR
Rowerzysta
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:55, 20 Lut 2010 |
|
|
musisz tyle regulować aż ci nie będzie chlapać ale po co ruszałeś jak było dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:31, 20 Lut 2010 |
|
|
Bo mu coś nie pasowało, tak samo się w to wplątałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kula
Motórzysta
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Wto 1:36, 23 Lut 2010 |
|
|
i nie tylko aż nie będzie chlapać ale też powinien się przejechać i zobaczyć jak sie wkręca itp. ogólnie jak chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:31, 01 Mar 2010 |
|
|
wszystko ok zamykam temat
dzieki za poomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|