Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Dobór przedniej zębatki 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
stanrol
Pieszy



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:37, 27 Lut 2009  

Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy. Chcę kupić przednią zębatkę do suzuki smx, ale nie wiem ile zębową czy 15 czy 17. Z tyłu mam oryginalną zębatkę czyli chyba 50 zębowo jak dobrze pamiętam. Myślę nad kupieniem 17 zębowej ale nie wiem czy to nie za dużo. Prosiłbym o radę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 23:26, 27 Lut 2009  

Normalna ma 12 zębów, kupisz większą to byś musiał dłuższy łańcuch mieć, a jak kupisz większą to chyba lepiej będzie się na obroty wkręcał, ale pewnie kosztem prędkości, ale dokładnie nie wiem bo nigdy nie grzebałem przy zębatkach. Myślę że przy 50tce nie ma co przesadzać z zębatkami i 15 to już bardzo dużo

A poza tym n ie wiem czy ci taka duża wejdzie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pią 23:30, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 13:42, 28 Lut 2009  

17 nie wkładaj bo nie będzie miał siły jechać ja mam 80 od rg i jeżdżę na 15 a jak miałem 12 to prędkość była taka sama co na 50 tylko moc się sporo zwiększyła a jak założyłem 15 to jest już okej jedzie mi ok 100 a 17 to bym nie polecał bo pewnie jak dasz mi 5 to już nie będzie miał siły i będzie porostu zwalniał zamiast przyspieszyć no chyba ze masz przerobionego na 70
pozdr
Powrót do góry
stanrol
Pieszy



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:53, 01 Mar 2009  

No właśnie ma cylinder AIRSAL aluminiowy 70cm no i nie wiem co już robić czy kupować 17 z czy 15z. Panowie ale tak popatrzeć z jednej strony skrzynia 6 biegowa, krótkie biegi to bym jak założył 17 z to przecież jak miałbym nie mieć mocy mogę zredukować. Doradźcie coś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:19, 01 Mar 2009  

No to jak masz 70. No to 17 spokojnie uciągnie. Teraz tylko musisz zdecydować czy chcesz lepszy v-max czy przyspieszenie. A jaki masz v-max na tym cylindrze na seryjnych zębatkach
Powrót do góry
stanrol
Pieszy



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:23, 01 Mar 2009  

Moje V-max na seryjnych zębatkach wynosił 80-85 km/h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 23:05, 01 Mar 2009  

Mój tyle idzie bez cylindra 70 na seryjnych zebatkach, nie masz go zdławionego jeszcze??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 23:09, 02 Mar 2009  

wydaje mi się ze właśnie tak to jest ze jak się zwęszy pojemność to moc wzrasta tylko a jak chcesz v-max to jeszcze zębatki trzeba wymienić. Jak ja wstawiłem 80 to tez własnie na seryjnych przełożeniach nic nie zyskałem za v-maxie tylko na mocy ale dałem mu 15 na przód i jest gitara.
Mi moja 50 tylko ze sportowym wydechem leciała 80 na luzie.
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 1:15, 03 Mar 2009  

Albo wstawić takie jak miała seryjna rg 80 zestaw na allegro kosztuje jakieś 170zł z DiD'a wiec myślę że cena jest dobra. Ale jak ci idzie tyle co seryjny to wydaje mi się że możesz mieć np na wydechu blokadę, a kupiłeś już z 70'tką?? Czy zmieniałeś cylek?/ Bo jeśli miałeś wcześniej 50'tkę to ile leciał??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Wto 1:17, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 19:05, 05 Mar 2009  

jak założysz ta 17 to napisz ile ci leci. Bo tez mam ochotę tac mu jeszcze większą ale nie wiem ile zyskam
Powrót do góry
Natka
Gość






PostWysłany: Wto 18:39, 17 Mar 2009  

Siemanko!ja wstawialem kiedys silnik od rg 80 i v max jest taki sam jak na 50,tylko sie zwieksza sila.Trzeba poprostu kupis wieksza zebatke do przodu,tylko ze ja mam maly problem:-/ wszedzie co dzwonilem i pisalem to nie ma 15z to rmx-a,a rg ma inny rozstaw lancucha:-/,wie ktos moze gdzie kupic taka zebatke? prosilbym o pomoc Z Gory Dzieki!
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 20:44, 17 Mar 2009  

ale chodzi o ci o grubość łańcucha?? bo rmx ma 420(przez co rozciąga się z prędkością siatki plastikowej), ale nie wiem jaki jest w rg- 428??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Natka
Gość






PostWysłany: Śro 10:47, 18 Mar 2009  

No wlasnie rg80 jest na lancuch 428,a rmx 420 i dlatego zebatka od rg nie pasuje Sad
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 18:04, 18 Mar 2009  

ale to na grubość nie wchodzi czy jak?? a jak by założyć cały zestaw napedowy od rg??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:03, 18 Mar 2009  

Ja też właśnie mam silnik od rg i na początku porostu zeszlifowałem zębatkę od rg i tak jeździłem ale musiałem wymienić łańcuch i kumpel doradził mi ze najlepiej jest kupić łańcuch niemiecki od MZ-ki bo te wszystkie łańcuchy do 80zł się szybko zużywają no i teram mam tylną oryginalna zębatkę 50z na łańcuch 420 przednia 15z przerobiona na 420 a łancuch mam 428(chyba) i tak śmigam i zrobiłem już 600km i nic się nie dzieje ani nie spada łańcuch a ni nic złego się nie dzieje
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin