Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stanrol
Pieszy
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:37, 27 Lut 2009 |
|
|
Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy. Chcę kupić przednią zębatkę do suzuki smx, ale nie wiem ile zębową czy 15 czy 17. Z tyłu mam oryginalną zębatkę czyli chyba 50 zębowo jak dobrze pamiętam. Myślę nad kupieniem 17 zębowej ale nie wiem czy to nie za dużo. Prosiłbym o radę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 23:26, 27 Lut 2009 |
|
|
Normalna ma 12 zębów, kupisz większą to byś musiał dłuższy łańcuch mieć, a jak kupisz większą to chyba lepiej będzie się na obroty wkręcał, ale pewnie kosztem prędkości, ale dokładnie nie wiem bo nigdy nie grzebałem przy zębatkach. Myślę że przy 50tce nie ma co przesadzać z zębatkami i 15 to już bardzo dużo
A poza tym n ie wiem czy ci taka duża wejdzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pią 23:30, 27 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:42, 28 Lut 2009 |
|
|
17 nie wkładaj bo nie będzie miał siły jechać ja mam 80 od rg i jeżdżę na 15 a jak miałem 12 to prędkość była taka sama co na 50 tylko moc się sporo zwiększyła a jak założyłem 15 to jest już okej jedzie mi ok 100 a 17 to bym nie polecał bo pewnie jak dasz mi 5 to już nie będzie miał siły i będzie porostu zwalniał zamiast przyspieszyć no chyba ze masz przerobionego na 70
pozdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
stanrol
Pieszy
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:53, 01 Mar 2009 |
|
|
No właśnie ma cylinder AIRSAL aluminiowy 70cm no i nie wiem co już robić czy kupować 17 z czy 15z. Panowie ale tak popatrzeć z jednej strony skrzynia 6 biegowa, krótkie biegi to bym jak założył 17 z to przecież jak miałbym nie mieć mocy mogę zredukować. Doradźcie coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:19, 01 Mar 2009 |
|
|
No to jak masz 70. No to 17 spokojnie uciągnie. Teraz tylko musisz zdecydować czy chcesz lepszy v-max czy przyspieszenie. A jaki masz v-max na tym cylindrze na seryjnych zębatkach
|
|
Powrót do góry |
|
|
stanrol
Pieszy
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:23, 01 Mar 2009 |
|
|
Moje V-max na seryjnych zębatkach wynosił 80-85 km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 23:05, 01 Mar 2009 |
|
|
Mój tyle idzie bez cylindra 70 na seryjnych zebatkach, nie masz go zdławionego jeszcze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 23:09, 02 Mar 2009 |
|
|
wydaje mi się ze właśnie tak to jest ze jak się zwęszy pojemność to moc wzrasta tylko a jak chcesz v-max to jeszcze zębatki trzeba wymienić. Jak ja wstawiłem 80 to tez własnie na seryjnych przełożeniach nic nie zyskałem za v-maxie tylko na mocy ale dałem mu 15 na przód i jest gitara.
Mi moja 50 tylko ze sportowym wydechem leciała 80 na luzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 1:15, 03 Mar 2009 |
|
|
Albo wstawić takie jak miała seryjna rg 80 zestaw na allegro kosztuje jakieś 170zł z DiD'a wiec myślę że cena jest dobra. Ale jak ci idzie tyle co seryjny to wydaje mi się że możesz mieć np na wydechu blokadę, a kupiłeś już z 70'tką?? Czy zmieniałeś cylek?/ Bo jeśli miałeś wcześniej 50'tkę to ile leciał??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Wto 1:17, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 19:05, 05 Mar 2009 |
|
|
jak założysz ta 17 to napisz ile ci leci. Bo tez mam ochotę tac mu jeszcze większą ale nie wiem ile zyskam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Natka
Gość
|
Wysłany: Wto 18:39, 17 Mar 2009 |
|
|
Siemanko!ja wstawialem kiedys silnik od rg 80 i v max jest taki sam jak na 50,tylko sie zwieksza sila.Trzeba poprostu kupis wieksza zebatke do przodu,tylko ze ja mam maly problem:-/ wszedzie co dzwonilem i pisalem to nie ma 15z to rmx-a,a rg ma inny rozstaw lancucha:-/,wie ktos moze gdzie kupic taka zebatke? prosilbym o pomoc Z Gory Dzieki!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 20:44, 17 Mar 2009 |
|
|
ale chodzi o ci o grubość łańcucha?? bo rmx ma 420(przez co rozciąga się z prędkością siatki plastikowej), ale nie wiem jaki jest w rg- 428??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Natka
Gość
|
Wysłany: Śro 10:47, 18 Mar 2009 |
|
|
No wlasnie rg80 jest na lancuch 428,a rmx 420 i dlatego zebatka od rg nie pasuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 18:04, 18 Mar 2009 |
|
|
ale to na grubość nie wchodzi czy jak?? a jak by założyć cały zestaw napedowy od rg??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:03, 18 Mar 2009 |
|
|
Ja też właśnie mam silnik od rg i na początku porostu zeszlifowałem zębatkę od rg i tak jeździłem ale musiałem wymienić łańcuch i kumpel doradził mi ze najlepiej jest kupić łańcuch niemiecki od MZ-ki bo te wszystkie łańcuchy do 80zł się szybko zużywają no i teram mam tylną oryginalna zębatkę 50z na łańcuch 420 przednia 15z przerobiona na 420 a łancuch mam 428(chyba) i tak śmigam i zrobiłem już 600km i nic się nie dzieje ani nie spada łańcuch a ni nic złego się nie dzieje
|
|
Powrót do góry |
|
|
|