Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thegreenbuddy
Pieszy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:40, 15 Sie 2011 |
|
|
Witam!
Zawor zwrotny(?) (reed valve) wybil mi lewa srubka dziure w oslonce silnika wielkosci mniej wiecej 1cm. Czy mozna to jakos zalatac zeby wszystko dzialalo dlozej niz godzine? Myslalem o spawaniu, metalu chemicznym albo skleic czyms w stylu osmiorniczki, ale czy to wytrzyma cisnienie i temperature?
I wybacznie mi nieznajomosc nazw, jakos nie ma skad sie ich naumiec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 19:56, 15 Sie 2011 |
|
|
zawór zwrotny WTF
napisz dokladniej w której czesci ten "zawór zwrotny" bo naprawde 1 raz cos takiego słyssze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thegreenbuddy
Pieszy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:48, 15 Sie 2011 |
|
|
tak to sie w necie nazywalo...ja znam tylko angielska nazwe - reed valve. to te jakby "sanki" pod cylindrem w jego tylnej czesci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 0:16, 16 Sie 2011 |
|
|
aha, wiem
chodzi ci o membranki
o ta czesc
[link widoczny dla zalogowanych]
i dziura ci sie zrobila od sruby mocyjacej te membranki,
jak mozesz to zró9b fotki tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thegreenbuddy
Pieszy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:16, 16 Sie 2011 |
|
|
z fotkami moze byc proble bo mowiac szczerze nie wiem za bardzo jak je tu pokazac.
zreszta po co tu fotki skoro tam sa tylko 2(prawa i lewa) srubki a dzuira jest po lewej i jest jest dokladnie tej samej wielkosci i ksztaltu co glowka srubki bodajze 15 moze 13, na wylot. bardziej dobitnie nie umiem opisac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 10:44, 16 Sie 2011 |
|
|
to czyli ta dziura jest w cylindrze, z tego co napisales
a ja myslelem ze w katerze,
wez i zanies ta dziure do zaspawania, i nagwintowania,
lecz uwazaj zeby przy nagwintowywaniu przyłozył membranki zeby dziure zrobil idealnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thegreenbuddy
Pieszy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:59, 16 Sie 2011 |
|
|
nie, zle mnie zrozumiales. srubka wybila dziure glowka ktora jest pod cylindrem i styka sie z karterem w ktorym jest dira, co powoduje brak kompresji w cylindrze i tym samym niemoznosc odpalenia silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 21:16, 16 Sie 2011 |
|
|
na poczatku to myslalem ale pozniej zrezygnowalem z tej mysli bo myslalem ze nikt nie jest na tyle fizyczny i glupi ;D
musisz rozebac silnik, rozpolowic i isc zeby ci to tigitm zaspawali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|