Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Filtr 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 15:00, 30 Kwi 2008  

i jak tam arni dala cos ta koncowka wydechu??
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 8:59, 01 Maj 2008  

Mój kumpel trochę w kulki leci i jak przyjechałem to powiedział że teraz nie możemy przekręcić, ale postaram się go jeszcze pomęczyć, w końcu teraz długi weekend jest;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapus94
Pieszy



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szemud

PostWysłany: Śro 6:43, 11 Cze 2008  

Jaki olej powinno się lać pod tę zakrętkę z prawej strony silnika??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 13:41, 11 Cze 2008  

Ja miałem Motula półsyntetyk za ok. 35zł, najlepiej jak pójdziesz do jakiegoś dobrego sklepu to dokładnie ci podadzą właściwości z katalogu. A teraz mam Motula do czterosuwów półsyntetyk, bo mechanik mi go polecił, że podobo jest lepszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 14:51, 11 Cze 2008  

a co sie stanie jak naleje syntetyka?
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 15:44, 11 Cze 2008  

Praktycznie to nic, jedyne co może się zmienić zauważalnie to zmiana biegów może iść gorzej lub lepiej, ale raczej lepiej zawsze nalewać taki rodzaj jak producent podaje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 15:48, 11 Cze 2008  

zawsze kupowalem shella vsx 2t ale wczoraj nie bylo i pojechalem na orlen i kupilem jakis racing tez do 2t ale syntetyk. Przestraszylem sie jak zobaczylem ze powinno sie lac polsyntetyk.

moze bedzie dzialac Razz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 10:25, 17 Cze 2008  

na syntetyku lepiej biegi wchodza moim zdaniem
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 18:16, 17 Cze 2008  

Ja mam półsyntetyk i ciężo 1 i 2 wchodzi ale nie wiem czy to przez ten olej czy coś rozwaliłem Razz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 19:11, 17 Cze 2008  

moze nalezy olej wymienic juz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 21:24, 17 Cze 2008  

Ja mam właśnie to samo co Ty Mateusz czasami mi 1 i 2 nie chcą wejść.
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 21:39, 17 Cze 2008  

Ja mam tak że czasami ciężko zredukować do jedynki z dwójki, często trzeba puścić sprzęgło i dopiero wtedy można, ale ja mam linkę sprzęgła od rometa;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 8:26, 18 Cze 2008  

Olej dopiero co wymieniałem z 2-3 miesiące temu, z tym że od zawsze mi taki ciężko te biegi wchodziły. Oprócz tego nie moge sprzęgła wyregulować i na końcu mi dopiero puszcza więc musze całe sprzęgło praktycznie puścić by ruszyć...:/
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 20:49, 22 Cze 2008  

Znalazłem coś bardzo ważnego na temat typu oleju co do typu silnika :
"Dzisiejsze oleje mają nie tylko zdecydowanie lepsze właściwości smarne, ale też utrzymują silnik w czystości. Dlatego właśnie kategorycznie odradza się stosowanie w starych silnikach olei syntetycznych. Skutkuje to wypłukaniem nagromadzonych przez lata nagarów i w konsekwencji może doprowadzić do utraty kompresji. Nie jest to jednak nic nowego" Jak większość z was wie konstrukcja silnika w RmX'ie nie jest najnowsza i myślę że półsyntetyk to najlepsze rozwiązanie i tak zaleca producent.
Ogólnie polecam cały artykuł:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 13:08, 24 Cze 2008  

Ja półsyntetyk lałem ale nie wiedziałem że jest dobry Smile Chciałem sie na syntetyk przerzucić, dobrze że znalazłeś ten artykuł Razz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin