Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Gaźnik 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:29, 02 Kwi 2009  

Mam taki problem. Jak wiecie mam zepsutą gumę od filtra powietrza (kupuję niedługo nową).
Motor doprowadziłem do odpalenia, ale mam takie objawy, że od razu obroty idą na max. Jak troszkę przytkam wlot powietrza do gaźnika chodzi lepiej. Wzbogaciłem mieszankę bo inaczej nie szło odpalić. I tu moje pytanie co do regulacji gaźnika.
Jakie są optymalne ustawienia obu śrubek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:39, 02 Kwi 2009  

to musisz najpierw wszystko pozakładać tak jak powinno być rób to powoli a dokładnie. i wtedy zaczyni regulować bo to się tak nie da bo jeden będzie miał zakręcone powietrze a drugi prawie na maxa i będzie dobrze to musisz sam wyregulować tylko reguluj na ciepłym silniku
pozdrawiam
Powrót do góry
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:13, 02 Kwi 2009  

Najpierw ten silnik trzeba odpalić, bo dzisiaj było tylko gorzej i silnik nie odpalił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 23:53, 03 Kwi 2009  

Podejrzewam, że już zdążyłeś nieźle tam nagrzebać, wiec najlepiej oddaj gaźnik do regulacji do kogoś kto ma o tym jakieś pojęcie(może być nawet specjalista od simków itp). Seryjny gaźnik nie jest zbyt skomplikowany, ale zanim zacznie się grzebać trzeba trochę poczytać jak to zrobić i wiadomo że od razu nie zostaniesz mistrzem w tym.
Jak są takie obroty to prawdopodobnie coś z mieszanką paliwo-powietrze jest nie tak, albo iglica jest źle założona jeśli coś grzebałeś.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pią 23:54, 03 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:59, 04 Kwi 2009  

Dzisiaj odpalił ale znów to samo, tak jakbym cały czas miał gaz na full i trzymał.
Pewnie przepustnica źle włożona, ale teraz pytanie jak ją włożyć dokładnie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 16:11, 05 Kwi 2009  

Jak wykręcisz ją z gaźnika to iglica musi być tak na trzecim zgięciu sprężyny od góry. Jak zakładasz to musisz delikatnie wkładać żeby weszła w swoje miejsce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BROWAR
Rowerzysta



Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:18, 05 Kwi 2009  

mi ta gume co idzie z filtra powietrza do gaznika pękła i cały gaznik mi zasyfiło i tez gaznik wyczysciłem raz odpalił na wysokich obrotach buzniej zgasł i niechciał zapalic odałem do regulacji i działa jak złoto w niedziele:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 23:03, 05 Kwi 2009  

Dobra regulacja gaźnika może zadziwić różnicą w jeździe. Najlepiej żeby zrobił to ktoś kto ma o tym pojęcie, ja regulowałem sam ale najpierw sobie trochę poczytałem na ten temat i silnik chodził świetnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:35, 06 Kwi 2009  

No dlatego teraz tego nie ruszam. Wymieniam gumę, kolega prawdopodobnie wpadnie (spec od japońców, że tak powiem Very Happy) i mam nadzieję, że będzie chodził cacy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:46, 16 Kwi 2009  

Powodem była linka wcięta w koszulkę przy samej ramie. Teraz jest tam porządek i z gaźnikiem mam spokój. Tylko na roll-gazie mam zerwany jeden gwint, który utrzymuje to na kierownicy, a na drugim jest dana nakrętka. Ale i tak mi się przesuwa, co mnie denerwuje. Muszę pomyśleć nad czymś co to ustabilizuje. Ma ktoś jakiś pomysł?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 15:45, 16 Kwi 2009  

Kropelka;D Najlepiej jak bys znalazł sobie jakiś inny niekoniecznie od rmx'a byle na ta sama średnicę to powinien pasować. Nie wiem dokładnie jak masz zepsuty bo jeśli tylko gwint to jakas inna śrubę z nakrętką wsadź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:48, 16 Kwi 2009  

Bo roll-gaz jest na dwa imbusy. Na jednym da się założyć nakrętkę a na drugim nie, bo gwint jest w środku, no i ten właśnie gwint jest taki, że tylko trzyma. W zasadzie nie myślałem o kleju Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:22, 17 Kwi 2009  

A powiedzcie mi ile mają być dokładnie wykręcone te śruby? Od wolnych obrotów i od mieszanki? Bo podejrzewam, że przez złą mieszankę może mi się przegrzewać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 22:35, 17 Kwi 2009  

To juz było kilka razy mówione. Nie można powiedzieć np. przekręć 3 razy, bo to trzeba po prostu umieć. Jak regulujesz to się to robi na wyczucie, słuchasz jak silnik pracuje przy danym ustawieniu, jak źle to kręcisz dalej, ale to trzeba umieć. Jeśli ustawisz bardzo złą mieszankę to może to mieć złe konsekwencje na silniku. A jak ci się przegrzewa? Jak się przegrzewa to nie od mieszanki

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pią 22:36, 17 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:50, 17 Kwi 2009  

Jeśli będzie za dużo powietrza to będzie się grzał.
No nie wiem może nie zaczyna chłodzić w ogóle jeszcze, bo jak przejadę tam ze 200 metrów i dotknę cylindra to jest gorący, chłodnica i dyfuzor tak samo. A tak nie miałem wcześniej. Tak się nie grzał. Przy chłodnicy i pompce nie było grzebane, tylko ten gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin