Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 14:40, 13 Lip 2008 |
|
|
Siema
Pytanie tak jak w temacie. W fabrycznym zerwałem gwinty na połączeniu z wydechem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:12, 14 Lip 2008 |
|
|
Ja miałem miałem tak samo i rozwieciłem te dziury na 8 i nagwintowałem i dałem większe śruby i jest ok Lepiej porobić ze 2 godz przy tym niż kilkaset złoty na nowy wydawać. Więc jak masz narzędzia to zrób to sam a jak nie to do mechanika i może Ci to zrobi
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:56, 14 Lip 2008 |
|
|
Gwintowałem i znowu sie zepsuło :/
Nie dokręciłem zbyt mocno a śrube i tak zgubiłem i nowej już nie moge wkręcić
Żeliwo jest zbyt kruche
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 9:57, 16 Lip 2008 |
|
|
Co do kupna cylka no to wiadomo w salonie, lub z tego co mi wiadomo ma Damian z naszego forum, bo kiedyś mi go oferował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 10:35, 16 Lip 2008 |
|
|
no to na więcej niż 8 nie rozwiercaj już raczej. Używane na allegro czasem można kupić cylindry i wcale nie drogo nieraz. Trzeba sie troche porozglądać i napewno sie znajdzie coś.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:16, 17 Lip 2008 |
|
|
ja mam na sprzedaz nadal
moge tanio sprzedac
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:47, 18 Lip 2008 |
|
|
moj numer tel to 502 263 553 jak chcesz to dzwon
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:43, 24 Lip 2008 |
|
|
to jak kupujesz??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GrzesRMX
Administrator
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Józefów
|
Wysłany: Czw 12:56, 14 Sie 2008 |
|
|
Zerwane gwinty w tym miejscu to znany problem w rmx ;] sam zerwałem 3 razy. W końcu wywierciłem wieksze dziury , nagwintowałem , kupiłem klej do gwintów , wkręciłem szpilki , zalałem klejem i trzymało sie lepiej jak oryginalnie. wiele razy sie wywaliłem i nic. A w razie czego mozna poprostu wymienic szpilki
PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 23:44, 02 Wrz 2008 |
|
|
Coś tranzakcja z DamianRmx nie doszla do skutku więc zainwestowałem w porządny tunning
Pośmigam troche sprzedam RMX-a i kupie Suzuki gs 500.
Rezygnuje z enduro bo jest po prostu za drogie w utrymaniu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 15:01, 03 Wrz 2008 |
|
|
Jak każdy motor, części są drogie od tego nie uciekniesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:15, 03 Wrz 2008 |
|
|
Tak tylko utrzymanie 250 żrącej jak smok, wymiana tłoka co kilka moto-godzin, uszkodzenia przy glebach lub ostrzejszej jeździe swoje robi.
Ja swój cylinder dobiłem uderzając kolankiem o kamień.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 20:21, 04 Wrz 2008 |
|
|
ja ten cylinder caly czas mam
i mysle ze kazdy motor jest drogi w utrzymaniu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 22:26, 04 Wrz 2008 |
|
|
Fakt że jak sie bawi w motocross to koszta są duże, ale ogólnie wszystkie zabawy wyczynowe kosztują, jak kupisz sciga i bedziesz jezdzil normalnie to troche taniej bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:21, 08 Wrz 2008 |
|
|
RMX śmiga teraz zajebiście
Przyspieszenie wypas i dźwięk też na lepsze się zmienił
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|