Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DamianFmx
Pieszy
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borówno
|
Wysłany: Śro 12:43, 04 Sie 2010 |
|
|
Chłopaki powiecie mi co to i do czego to jest ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I czy ta śruba jest to stanu oleju ? Czy do czego ?
[link widoczny dla zalogowanych]
I ponawiam pytanie czy ma ktoś katalog części lub książkę serwisową ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:15, 04 Sie 2010 |
|
|
Jakby ktoś miał tę książkę to by Ci dali na nią namiary, kserówki czy cokolwiek. Mało kto ją ma, uwierz. A co do części, to gdzieś widziałem schematy w internecie. To jest wejście na linkę do obrotomierza. którego seryjnie nie ma, ale np montując zegary od suzuki ts można takie coś podłączyć i cieszyć się prędkościomierzem i obrotomierzem.
Śrubka na 3 zdjęciu na pewno nie jest od stanu oleju. Po drugiej stronie masz korek wlewu, a pod silnikiem śrubę spustową.
jakieś wątpliwości jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajtek dnia Śro 14:16, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
DamianFmx
Pieszy
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borówno
|
Wysłany: Śro 21:33, 04 Sie 2010 |
|
|
Jeszcze jedno spoko napisz jeszcze od czego oprócz ts by pasował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:36, 04 Sie 2010 |
|
|
Zegary? Oj nie wiem. Krążą plotki, że od Hondy MTX ale wątpię, że to prawda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 19:34, 05 Sie 2010 |
|
|
Kajtek napisał: |
Śrubka na 3 zdjęciu na pewno nie jest od stanu oleju. Po drugiej stronie masz korek wlewu, a pod silnikiem śrubę spustową.
jakieś wątpliwości jeszcze? |
I tu właśnie się mylisz to jest kontrolka do wlewania oleju, lejesz tak długo aż zacznie stamtąd wylatywać olej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:02, 05 Sie 2010 |
|
|
Ok, wybacz mi mój błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DamianFmx
Pieszy
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Borówno
|
Wysłany: Pią 12:54, 06 Sie 2010 |
|
|
Arni jesteś pewien ? (bo jak ja to odkręcam to się olej leje czyli muszę wylać )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DamianFmx dnia Pią 12:56, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 17:51, 07 Sie 2010 |
|
|
no jak jest trochę więcej to się nic nie stanie, byle nie dużo za dużo(jak nie wylewa się korkiem od wlewu jak mi kiedyś ), no i trzeba pamiętać że ciepły olej ma większą objętość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|