Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Linka do sprzegla 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:05, 24 Cze 2010  

x2?
przy okazji: jakies 7cm pod kierownica po lewej stronie jest takie wystajace cos ze srebna zaslonka pod ktora jest dziurka na kluczyk taki jak w stacyjce. od czego ona jest?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 0:20, 24 Cze 2010  

blokada kierownicy o ile dobrze pamiętam, a jak sama nazwa mówi co do tego zbiorniczka, jest to zbiornik wyrównawczy, czyli powinno tam być miejsce w razie zagrzania płynu w chłodnicy żeby miał gdzie się wydostać, ja tam zawsze pusto miałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:27, 24 Cze 2010  

ja wiem czy to blokada jest? tez tak na poczatku myslalem ale po przekreceniu nic sie nie zmienilo. Chociaz ja wiem? motor ma juz swoje lata i pewnie swoje przezyl plus ze dostalem go dosc tanio...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:18, 24 Cze 2010  

Może po prostu nie umiesz jej dobrze włączyć. Kierownica musi być przechylona w lewo żeby dało się ten kluczyk dobrze przekręcić. Wink Ciężko to tak wytłumaczyć w internecie, to trzeba pokazać.
Co do zbiorniczka, to ja mam połowę albo full i nic się nie działo złego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:08, 24 Cze 2010  

a moglbys to wytlumaczyc bardziej....tlumaczaco?Bawilem sie ta kierownica z godzine i nic sie nie zmienilo...
a w ogole to mam kolejny dylemat: z tylu pod siodlem pod plastikowa oslona za zbiornikiem z czyms(prawdopodobnie olejem) jest takie pudlo jakby, z filtrem powietrza(znaczy sie ja to tak nazywam ale to taka scianka ze szparkami skierowanymi do dolu, podobnymi do tych w drzwiach lazienkowych, od srodka podklejone gabka a na przedzie ma dziure ktura wygloda jakby cos tam mialo byc. W srodku jest pusta przestrzen jesli by nie liczyc pokaznej warstwy kurzu.. Wie ktos co to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 23:35, 24 Cze 2010  

Kajtek napisał:
Może po prostu nie umiesz jej dobrze włączyć. Kierownica musi być przechylona w lewo żeby dało się ten kluczyk dobrze przekręcić. Wink Ciężko to tak wytłumaczyć w internecie, to trzeba pokazać.
Co do zbiorniczka, to ja mam połowę albo full i nic się nie działo złego Wink
No widocznie go nie zagotowałeś do tej pory, jak jest tam trochę miejsca to pół biedy(chociaż nie znam nikogo kto byłby w stanie rmx'a zagotować)

Thegreenbuddy napisał:
a moglbys to wytlumaczyc bardziej....tlumaczaco?Bawilem sie ta kierownica z godzine i nic sie nie zmienilo...
a w ogole to mam kolejny dylemat: z tylu pod siodlem pod plastikowa oslona za zbiornikiem z czyms(prawdopodobnie olejem) jest takie pudlo jakby, z filtrem powietrza(znaczy sie ja to tak nazywam ale to taka scianka ze szparkami skierowanymi do dolu, podobnymi do tych w drzwiach lazienkowych, od srodka podklejone gabka a na przedzie ma dziure ktura wygloda jakby cos tam mialo byc. W srodku jest pusta przestrzen jesli by nie liczyc pokaznej warstwy kurzu.. Wie ktos co to?

Haha, nieźle mnie rozbawiłeś ten "łazienkowy wentylator" to filtr powietrza i ta gąbka powinna być dość często czyszczona, szczególnie jak jeździsz w kurzu. Po wymyciu gąbki dobrze byłoby spsikać ją specjalnym płynem do gąbek od filtra powietrza, żeby syf nie przechodził przez nią.

Co do stacyjki(ja ostatnio rmx'a obsługiwałem jakieś 1,5 roku temu jak nie lepiej) Skręcasz kierownicę na lewo, wkładasz kluczyk, i delikatnie tą kierownicą ruszasz i próbujesz wdusić ten zamek co tam jest do środka jednocześnie przekręcając zamek, no i potem wyciągasz kluczyk (tak mniej więcej chyba dobrze pamiętam)

Do tego "prawdopodobnie oleju". to jest olej i trzeba go tam wlewać do dozownika, specjalny olej dozownikowy, na liczniku masz kontrlokę masz kontrolkę tego oleju(jak się świeci na innym biegu niż neutralnym to trzeba jak najszybciej go wlać, żeby nie zatrzeć)


PS. TYLKO NIE SZARP TAK ŻEBY SIĘ KLUCZYK ZŁAMAŁ.!!!!!
NO I LEPIEJ TROCHĘ POCZYTAJ O OBSŁUDZE DWUSUWA BO NIEDŁUGO BĘDZIESZ MIAŁ KOSZTOWNĄ NAPRAWĘ Z TWOIM POJĘCIEM O OBSŁUDZE.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Czw 23:41, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:14, 25 Cze 2010  

i od czego jest ten filter? nie wiem jak u innych ale on u mnie nie jest do niczego podpiety.

Tu ci przyznam racje: mechanika silnika mnie troche przerasta:P
ale dlaczego sa dwa zbiorniki na olej? jeden jest przeciez silniku tez.

Jesli znasz jakies pomocne strony o dwusowach to prosze bardzo daj linka z pewnoscia przeczytam, bo ja znajduje tylko artykuly na temat np:"jek wymienic tlok?" albo "jak zwiekszyc pojemnosc z 50 do 80?"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:42, 25 Cze 2010  

Jeden na olej do mieszanki, do której daje olej dozownik, a drugi to na olej silnikowy... Toż to dwa inne oleje!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:35, 25 Cze 2010  

ten gosciu co mi sprzedawal powiedzial zebym lal olej prosto do benzyny bo tak jest lepiej. Mozna tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:39, 25 Cze 2010  

Jeśli dozownik jest odłączony to trzeba tak robić bo zarżniesz. A jak jest po tuningu to tym bardziej własnoręczne robienie mieszanki, bo dozownik poda jej za mało Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:03, 25 Cze 2010  

to do czego w koncu jest ten filtr powietrza?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:00, 25 Cze 2010  

Żebyś nie miał syfu w gaźniku, potem w cylku i żeby Ci się nie zatarł co by było konsekwencją. Po prostu w gaźniku masz mieszankę paliwowo-powietrzną, a nie samo paliwo. Dlatego to powietrze musi być odpowiedniej ilości i jakości. Kumasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:55, 25 Cze 2010  

nie ten -.- ten drugi....ten co jest opisany powyzej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kula
Motórzysta



Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sadłuki

PostWysłany: Nie 22:41, 27 Cze 2010  

ej moja rada, daj go do mechanika bo chyba za daleko nie zajdziesz;/
Albo rób to z kimś kto ma pojęcie od razu od niego się nauczysz...

Wiem, wiem, nie każdy z nas od razu wszystko wiedział, ja byłem też tępy(dosłownie) ale robiłem zawsze z kimś kto miał pojęcie...
Bo jeżeli ty się pytasz po co ten filtr no to trochę krucho..

Nawet na tą wymianę oleju czy coś pojedź do jakiegoś serwisu zapłać niech ci zrobią ale patrz co robią i jak to sie nauczysz i potem sam będziesz mógł robić bo tak przez neta tłumacząc to naprawdę ciężko będzie;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:19, 27 Cze 2010  

olej wymienic umiem ojciec mi pokazal ale nie chce go wypytywac bo jeg odpowiedzi ograniczaja sie do: "ale ty debil jestes domysl sie!"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin