Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KhJah
Pieszy
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:23, 10 Paź 2012 |
|
|
Siema.
Kupiłem RMX wraz z cylindrem Airsal (sport) 70ccm.
Cylinder jest oddzielnie w pudełku (nowy, wraz z tłokiem itd.).
Rmx jest odblokowany lecz ma seryjny wydech, filtr powietrza i gaźnik.
I tutaj pojawia się moje pytanie, czy muszę wymienić gaźnik na większy, czy może starczy tylko większa dysza?
To samo pytanie do wydechu i filtra powietrza, starczą seryjne, czy jednak konieczna jest wymiana?
Co do łożysk na wale, wału itd. to nie ma żądnych luzów, ani nic.
Niedawno wymieniane łożyska itd.
Z góry dzięki, pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 22:04, 10 Paź 2012 |
|
|
Ej powiem ci tak rade bez tego wszystkiego ,ale nie będzie miał takiej mocy jak powinien . Radził bym ci wsadzić ten cylek i tylko gaźnik żadnych stożków !!!!!. Stożek to jest największe gówno jakie może być. Wydech mżesz wymienić ale jak dostaniesz jakiś to będzie git. Bardzo dobrze że był wymieniane łożyska na wale przez to itd masz nadzieje że wał był też u regenerecji ?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhJah
Pieszy
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:16, 11 Paź 2012 |
|
|
Rozumiem rozumie, powiem tak. Kasa się mi kończy (niestety).
A więc, czy może być tak, że wymianę wydechu i gaźnika zostawię na później (połowa następnego sezonu). A teraz wstawię ten cylek i tylko większą dysze? Chodzi mi o to czy nie zajadę na takim układzie tego cylindra, ponieważ jednak szkoda nowego airsala prawie 600zł Jeżeli wystarczy tylko dysza to jaka/jakiej wielkości (jakiś link czy coś mile widziane)?
A jeżeli koniecznie trzeba wymienić gaźnik (bo wydech zrozumiałem po twojej wypowiedzi, że mogę zostawić na później), to jaki gaźnik? (mile widziany link)
Lecz jeżeli będzie konieczna wymiana gaźnika to chyba niestety dopiero na następny sezon najszybciej będzie gotowy RMX :/
A co do gaźnika jaki jest w tej chwili to podobno seria (ale jutro popołudniu jeszcze sprawdzę).
P.S. Tak podobno wał był u regeneracji
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KhJah dnia Czw 0:20, 11 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 15:20, 11 Paź 2012 |
|
|
piszesz ze szkoda airsala, wiec pozbieraj wszystkie graty i dopiero wmien wszystko na raz!,
co do wiekszej dyszy to to głupota bo gazior jest odpowiednio dobrany do przeplywu pawietrza do cylka i nic to nie daje ze dasz wieksza dysze po za spalaniem, bo sam mam 70 i testowalem dysze 75 80 85 i nic po za spalaniem i tym ze kopcił sie nie zmieniło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smx70
Pieszy
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:29, 11 Paź 2012 |
|
|
Nie zmieniaj żadnej dyszy gaźnika filtra czy innych bajonierów bo tylko bedziesz miał spalanie większe wiem bo sam tak miałem tak ze nie polecam:/
Załóż cylek i wyreguluj gaźnik zeby dostawał troche więcej paliwa bo wiadomo do 70cm no i wydech możesz dać jakiś sportowy też sporo mocy przybędzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhJah
Pieszy
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:13, 11 Paź 2012 |
|
|
Ok.
Sorry za takie pytania, ale mechanikiem nie jestem, a szkoda.
To jak, co muszę przymusowo wymienić, żeby nie zatrzeć/zajechać tego cylindra?
No i żeby miał jednak więcej mocy niż 50ccm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KhJah dnia Czw 18:57, 11 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 0:18, 12 Paź 2012 |
|
|
wymien cylek, i odepnij dozownik i rob sam mieszanke i juz bedziesz miał weicej mocy , ale jednak nie tyle ile jest mozliwe uzyskac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhJah
Pieszy
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:01, 12 Paź 2012 |
|
|
Ale jak wymienić cylek, chodzi ci żeby wsadzić tego airsala 70ccm?
Co do dozownika to już dawno wywalony, jaką mieszankę polecasz?
I jaki olej: półsyntetyczny, syntetyczny?
P.S.
Na instrukcji od tego airsala pisze, żeby stosować olej syntetyczny.
Pisze też żeby zmienić dysze na większą o 15-20%.
To co z tą instrukcją? xd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KhJah dnia Pią 14:10, 12 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 15:34, 12 Paź 2012 |
|
|
mozesz załozyc dysze o 5 wieksza i zobaczyć, moze bedzie poprawa, dysza to koszt okolo 10zł weic nie duzo...
co do oleju ja jezdze na elf synthetic fortifleid czy jakos tak, i nie nazekam, nie kopci na mieszance 1:40-1:50(robie na oko i czasami za duzo sie naleje) a nagaru na tłoku po całym sezonie nie było...
Jak masz kase to lej full synteta a jak nie to poł... Castrol Motul, Elf, Valvoline to dobre marki
PS do kosiarki i piły spalinowej tez go leje, tyle ze tam 1:25 i czasami zakopci ale to naprawde trzeba przydusić, a swieca czysta, tłok bez nagaru tylko okopcony wiec sie spisuje,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smx70
Pieszy
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:20, 13 Paź 2012 |
|
|
Jak masz kase to mozesz jeszcze jakiś wydech sportowy dać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhJah
Pieszy
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:26, 13 Paź 2012 |
|
|
Ok.
Co do kasy to krucho, ale jak coś wpadnie to będę się starał kupić. Więc było by miło jak byście dali jakiś link do jakiegoś sensownego wydechu
A co do tego oleju to ile lać w czasie docierania? (jakie proporcje)
A przy już dotartym to tak jak piszesz (1:40-1:50)?
I już ostatnie, ile docierać. W instrukcji od tego cylka jest napisane, że minimum 500km, a ile wy polecacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 13:36, 14 Paź 2012 |
|
|
co do docierania to sa rozne techniki,
ja robie to w ten sposob ze na pierwsze 2 baki robie mieszanke 1:25-30
na 3 bak 1:40 i pozniej juz 1:50 staram sie robic, lejąc oczywiscie dobry olej,
co do czasu docierania to nie wiem, poprostu jezdze i uwazam zeby nie przegrzać!!!, dla tego najlepiej wyciagnac termostat, moze ciezej jest sie mu zagrzać ale przynajmniej nie przegrzejesz ,
aa i nie sluchaj ze nie mozna go krecic, wiadome nie odrazu ale stopniowo mozesz odkrecac co raz wiecej, wazne zeby np dać mu 2 do konca 3 do konca i odrazu 6 zeby zszedł sobie spokojnie na niskie obroty
co do wydechu to szukaj, do smx/rmx jest ciezko z wydechami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhJah
Pieszy
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 1:33, 15 Paź 2012 |
|
|
Ok.
Wszystko wymienione już dzisiaj pojeździłem chwilkę.
I w sumie wszystko było by dobrze, ale mam jeden problem.
Mianowicie, gdy zmieniam bieg to naciskam sprzęgło i gdy już je puszczam to klamka normalnie odskakuje lecz czasami się zdarza, że jest tak jak bym ciągle trzymał sprzęgło. I gdy np. drugi raz nacisnę klamkę sprzęgła i puszę to już jest dobrze. Nie wiem czego to może być wina...
Mam nadzieję, że zrozumieliście moją wypowiedź i mi odpowiecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 6:12, 15 Paź 2012 |
|
|
linka mogła sie zatrzeć/zagiąć gdzies,
popychacz sie mogł zatrzeć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KhJah
Pieszy
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:19, 15 Paź 2012 |
|
|
Ok. Już sobie poradziłem.
Jak na razie jeździ dobrze. Zobaczymy jak będzie się sprawował tak naprawdę ale to dopiero po dotarciu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|