Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scroog.
Pieszy
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pią 13:47, 28 Sie 2015 |
|
|
Witam.
temat dotyczy wymiany uszczelniaczy przednicy lag jeśli ktoś to robił to prosił bym o jakieś rady sugestie czy wskazówki ? i czy nie jest to jakoś bardzo skomplikowane ze można samemu sie podjąć tej naprawy czy lepiej oddać do jakiegoś warsztatu ? i ile i jaki olej do lag
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
WIATER Mx
Pieszy
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Sob 1:39, 29 Sie 2015 |
|
|
Myślę, że powinieneś poszukać jakiegoś poradnika na youtube i wtedy będziesz mógł ocenić czy warto się samemu tego podejmować co do oleju to nie mam pojęcia może ktoś kto ma książkę serwisową się wypowie, a w ramach sugestii to wyczyść przy okazji wszystko co się da
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scroog.
Pieszy
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 13:28, 31 Sie 2015 |
|
|
Trochę poczytałem i pooglądałem tam jakiś filmików i własnie jestem w trakcje rozbierania lag fajnie by było gdy ktoś napisał co i jak z tym olejem.. no to wiadomo musi być elegancko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WIATER Mx
Pieszy
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Pon 0:44, 14 Wrz 2015 |
|
|
No to praca wre napisz jak było jak skończysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scroog.
Pieszy
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 18:01, 20 Wrz 2015 |
|
|
Lagi skończone a wiec tak.. oryginalne uszczelniacze od suzuki z roku 2000 maja rozmiar 32x43x10,5 (od 2002 sa juz inne lagi) Szukałem tych uszczelniaczy na internecie dluzszy czas i niestety nie znalazlem... sa one ciezko dostepne. Postanowiłem zakupić uszczelniacze o wymiarach 31x43x10,5 a mianowicie uszczelniacze firmy ARI (ARI.005). Mimo iz wymiar uszczelniacza w srodku jest o 1mm mniejszy to wszystko pasuje elegancko, jednak że przy wkładaniu lagi (tego chromowanego) w uszczelniacz trzeba uważać bo uszczelka zawija się do środka...ale gdy juz sobie z tym poradzimy wszstko pasuje elegancko co do oleju, to ja użyłem oleju Motul Fork Oil Expert 10W i do jednej lagi wlałem 180ml co do rozbiórki to, żeby to zrobić trzeba trochę się orientować co i jak... ale nie jest to bardzo skomplikowana napawa !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WIATER Mx
Pieszy
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Pią 23:53, 16 Paź 2015 |
|
|
To fajnie że się udało napewno przyda się przyszłym pokoleniom.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scroog.
Pieszy
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 14:15, 18 Paź 2015 |
|
|
miejmy nadziej ze tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WIATER Mx
Pieszy
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Wto 22:59, 20 Paź 2015 |
|
|
A jeszcze takie małe off topic też masz wrażenie że obecnych użytkowników tego forum można policzyć na palcach jednej ręki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Scroog.
Pieszy
Dołączył: 03 Kwi 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Czw 18:57, 22 Paź 2015 |
|
|
tak... dokładnie w tym momecie jest nas chyba z 3-5 chyba nikt juz nie jezdzi na suzuki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZgrReptiles
Pieszy
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:44, 02 Cze 2016 |
|
|
Siemka, czy jest ktoś w stanie mi pomóc z lagami. Tzn. rozebrałem lagi odkręciłem korki, wyjąłem uszczelniacz pyłowy oraz zabezpieczenie uszczelniaczy olejowych. Tutaj pojawia się pytanie jak poprawnie je wyciągnąć, wydaje mi się, że trzeba wykręcić tą śrubę imbusową przy sprężynie w środku, tylko jak to zrobić skoro ona się nie wykręca? Czy może powinienem to zrobić jakoś inaczej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|