Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gamdzol
Pieszy
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Sob 21:28, 09 Paź 2010 |
|
|
mam pytanie od czego wstawię silnik do ramy RMX-a ?
Może od yamahy DT by pasował ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:43, 10 Paź 2010 |
|
|
Wszystko to kwestia przerobienia mocowań. Patrz tak, żeby łańcuch był z tej samej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 20:56, 20 Paź 2010 |
|
|
Od Rg80. Bez żadnych przeróbek, wierz mi sam mam taki silnik wstawiony:)
Mocą od dt mało się różni, ale ma moment obrotowy w innym miejscu.
Dt zbiera się od samego dołu, a rg trzeba troszkę pokręcić ale nie tak bardzo jak rmx.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:42, 21 Paź 2010 |
|
|
A co do tego silnika RG, to jak z podłączeniem tej elektryki? I ogólnie czy jakieś problemy wystąpiły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 15:50, 21 Paź 2010 |
|
|
Jeden po prostu trzeba do masy podłonczyc, z silnika rmx 50 wychodzi bodajże 3 kabelki a z silnika od rg 4(chyba), ja szukałem metodą prób i błędów. Później ten kabelek obwinąłem jakąś śrubkę i przykręciłem, a resztę po łączyłem i wsadziłem w koszulki termokurczliwe. Jeszcze trzeba albo przełożyć czujnik temperatury albo wstawić ten wskaźnik, bo oryginalny z rmx się prawie cały czas świeci. Oczywiście także większa guma by się zdała ale także można spróbować starą wcisnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:19, 21 Paź 2010 |
|
|
Da radę starą wcisnąć? A tego to nie wiedziałem, a pewnie trzeba kombinować, bo ta z RG to nie podejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 20:45, 21 Paź 2010 |
|
|
Szczerze to nie wiem. Ja nie chciałem bardzo jej naciągać, żeby nie pękła, więc wsadziłem ją do środka i dobrze taśmą obkleiłem, ale mechanik co mi remont robił, albo naciągną albo dobrał nową.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:44, 22 Paź 2010 |
|
|
To dokładnie go podpytaj, bo przydałaby mi się taka informacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 23:00, 22 Paź 2010 |
|
|
Raczej nie będzie pamiętał. Zawsze u niego stoi po kilka motorów i jeszcze do tego mam mały komis z motorami(6-10 sztuk). A poza tym mam 30 km do niego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:44, 23 Paź 2010 |
|
|
Skoro tak, to szkoda, bo naprawdę cenna informacja, bo ktoś już ma na to sprawdzony patent. Najwyżej spytasz przy okazji, na pewno Ci powie, skoro wie już jak, to pewnie niejednego RMXa/RG robił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxx505
Pieszy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:39, 03 Mar 2011 |
|
|
W związku z elektryką zmieniając silnik rmx50 na rg80 czy musiałeś wymieniać stabilizator napięcia, moduł czy tam cewkomoduł . Pytam bo miałem podobną sutyacje i iskra wypalała mi świecę zapłonowa i nie wiem co było tego przyczyną. Proszę o szybką odpowiedź co trzeba zmienić żeby było dobrze z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:13, 04 Mar 2011 |
|
|
Nic raczej chyba nie trzeba wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxx505
Pieszy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:20, 05 Mar 2011 |
|
|
To wiesz może dlaczego wypala on świece, która po przepaleniu nadaje się tylko do wyrzucenia. na świece te wydałem już mnóstwo pieniędzy, a świece montuje NGK BPR 8 ES. Próbowałem już inne świece i robi to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:11, 07 Mar 2011 |
|
|
Ale przecież oba silniki działają na tym samym napięciu.
Może coś jest źle podłączone, co powoduje, że za dużo prądu Ci tam idzie albo jakaś część układu przepuszcza za dużo prądu. Ale to tylko gdybanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxx505
Pieszy
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:45, 10 Mar 2011 |
|
|
czy jestes w stanie się dowiedzieć jaka to mogą być złe części, bo ja niemam możliwości się dowiedzieć z innego źródła. Cały czas robi to samo czyli złomuje świece, reszta elektryki (światła...) jest dobra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|