Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Pomoc w wyborze cylindra itd. 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
ZgrReptiles
Pieszy



Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:19, 02 Paź 2012  

Witam.
Mam problem z wymianą cylindra (cały zestaw: cylek, tłok, pierścienie, uszczelki). Do przeznaczenia mam jakoś 600zł i tu pojawia się pytanie, ponieważ 550zł kosztuje zestaw Airsal 70ccm. Po namyśleniu chciał bym 70, tylko czy mój rmx da radę, nie rozsypie się wszystko po kolei (wał, łożyska itd.)...
Piszcie co o tym sądzicie, proponujcie jakieś inne wyjścia itd.
Sorry za chaotyczność tego tematu.
Z góry dzięki.

P.S.
Zapomniałem dodać, wszystko w tej chwili jest seryjne.
Dawajcie od razu linki do rzeczy które waszym zdaniem powinienem kupić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZgrReptiles dnia Wto 21:02, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 6:11, 03 Paź 2012  

na poczatek ja bym sprawdził luz na stopie korbowodu, oraz na łozyskach wału,
jak luz na stopie - nowa korba i do przebicia + wywazenia
luz na łozyskach - wymiana na jakies skf/koyo/fag
łozysko na sworzniu tłoka, raczej mozna odrazu wymienic bo to groszownia

co do cylka to czemu nie, jak dobrze pamietam to w tamta jesien airsale były po 720 albo 650 z przesyłka...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZgrReptiles
Pieszy



Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:11, 03 Paź 2012  

Z góry mówię, że na mechanice się jakoś super nie znam xd
I mam kilka pytań mianowicie:
1. Jaki będzie koszt tych wszystkich części, które wymieniłeś pod cylek airsala 70ccm?
Jak możesz to daj linki do części które były by git.
2.Co gdy nie będzie luzu, mogę wstawiać ten cylek czy jednak coś wymieniać?
3.Co z gaźnikiem trzeba wymieniać czy tylko starczy wymienić samą dysze, a jeżeli dysze to jaką wziąć?

Tak jak pisałem było by miło gdybyście dali linki lub nazwy do konkretnych części Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZgrReptiles dnia Śro 16:12, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 21:29, 03 Paź 2012  

a wiec wszystko zalezy gdzie kupisz
łozyska na wał to 6204 jak dobrze pamietam jakies 50zł
uszczelniacze 2x 10zl
to te tansze bo jak do roboty korba to jakies 140zł za korbe(z przesyłka) + wysyłka gdzies do przebicia i wywazenia, ceny od 20-150zł
oczywiscie cylek
uszczelki sylikon itd to sam dolicz jakies 100zl

jesli luzow nie bedzie to mozesz zakladac na tym co masz, ja z lekkim luzem na stopie korby(był juz wyczuwalny) zrobilem jakies 5k km wiec spoko a mam 70 ale na zeliwie

co do gaziora to dysza nic nie da, bo co z tego ze dasz wiecej paliwa jak nie bedzie miało sie gdzie to spalic bo za mało powietrza, jak cos to gaziora na 17 albo 19


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZgrReptiles
Pieszy



Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:48, 03 Paź 2012  

Ok, ale czy ten gaźnik który jest oryginalnie, będzie dobry, czy trzeba wymieniać?
A co do luzów, to będę musiał zobaczyć. Bo jeżeli będą luzy to chyba muszę zrezygnować z 70ccm i dać 50ccm, ponieważ mi kasy nie starczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 14:26, 04 Paź 2012  

szczeze?
nie rob nic po za tym co trzeba, jak cos to rob szlif i nowy tłok + uszczelki o ognien, nie ma co inwestować w pierdzika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZgrReptiles
Pieszy



Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:53, 04 Paź 2012  

Powiem tak, potrzebuję nowego zestawu, a jak już kupować to wolał bym 70ccm. Ale jeżeli będę miał wymienić pół crossa to wolę kupić 50ccm i tyle xd
A nie chcę kupić 70ccm airsala i żeby mi coś poszło, bo wtedy jak się cylek porysuje to do śmietnika...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 21:16, 04 Paź 2012  

wez i kup tłoka za 50zł szlif 50zł uszczelki 50zł i masz gotowego na nowy sezon Smile - nie ma co inwestowac w 50...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZgrReptiles
Pieszy



Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:06, 04 Paź 2012  

Ale u mnie nikt nie robi szlifu, nigdzie blisko.
A jak miał bym wozić crossa na szlif, kupować tłok itd.
To taniej wyjdzie mi kupić nowy zestaw 50ccm i tyle.

Ale jak już kupować to też nie wiem czy nie lepiej dołożyć trochę i 70ccm kupić. No i mam takie dylematy xd


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ZgrReptiles dnia Pią 2:18, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 14:30, 05 Paź 2012  

co to wozić? bierzesz i cylek wysyłasz z tłokiem i robia szlif pod tłoka i git za 150zł masz zrobione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZgrReptiles
Pieszy



Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:49, 05 Paź 2012  

No tak, ale mój cylinder miał już robione szlify i jest ładnie zjechany.
I przydałby się już nowy i teraz tak naprawdę zostają 2 opcje:
-Kupuję nowy zestaw 50ccm i tylko tyle
-Kupuję zestaw 70ccm i najprawdopodobniej muszę wymieniać sporo rzeczy. A kasy raczej za dużo nie mam.
Więc chyba zostaje tylko pierwsza opcja w takim wypadku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 17:24, 05 Paź 2012  

nie no nei obraz sie ale ja jebie, chyba nei jestes dzieckiem

a co do tego ma to ze jest zjechany? jak masz tuleje to po szlifie bedzie jak "nowy"

ale jesli sie upierasz do wydawania pieniedzy to kup 50 bo masz kase, bo jak sam stwierdziles na 70 nie masz hajsu,

kolejna sprawa to rusz dupe i sciagnij cylinder i bedziesz wiedział co w jakim jest stanie, a nie opieraj sie na przypuszczeniach !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
smx70
Pieszy



Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:37, 05 Paź 2012  

Jak chcesz to mam do sprzedania cylek Airsal 70 i korbowód do rmx/smx za 95 zł kpl Smile <mysle ze sie opłaca>

pisz na gg : 36986694 to sie dogadamy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZgrReptiles
Pieszy



Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:53, 05 Paź 2012  

To chodzi o to, że już nie znajdę takiego tłoka xd
Już miał za dużo robionych szlifów i nadaje się tylko do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 14:42, 07 Paź 2012  

to skoro tak twierdzisz to podaj srdnice,
nie wieze w to ze masz wiecej jak 42.25


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin