Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZgrReptiles
Pieszy
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:19, 02 Paź 2012 |
|
|
Witam.
Mam problem z wymianą cylindra (cały zestaw: cylek, tłok, pierścienie, uszczelki). Do przeznaczenia mam jakoś 600zł i tu pojawia się pytanie, ponieważ 550zł kosztuje zestaw Airsal 70ccm. Po namyśleniu chciał bym 70, tylko czy mój rmx da radę, nie rozsypie się wszystko po kolei (wał, łożyska itd.)...
Piszcie co o tym sądzicie, proponujcie jakieś inne wyjścia itd.
Sorry za chaotyczność tego tematu.
Z góry dzięki.
P.S.
Zapomniałem dodać, wszystko w tej chwili jest seryjne.
Dawajcie od razu linki do rzeczy które waszym zdaniem powinienem kupić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZgrReptiles dnia Wto 21:02, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 6:11, 03 Paź 2012 |
|
|
na poczatek ja bym sprawdził luz na stopie korbowodu, oraz na łozyskach wału,
jak luz na stopie - nowa korba i do przebicia + wywazenia
luz na łozyskach - wymiana na jakies skf/koyo/fag
łozysko na sworzniu tłoka, raczej mozna odrazu wymienic bo to groszownia
co do cylka to czemu nie, jak dobrze pamietam to w tamta jesien airsale były po 720 albo 650 z przesyłka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZgrReptiles
Pieszy
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:11, 03 Paź 2012 |
|
|
Z góry mówię, że na mechanice się jakoś super nie znam xd
I mam kilka pytań mianowicie:
1. Jaki będzie koszt tych wszystkich części, które wymieniłeś pod cylek airsala 70ccm?
Jak możesz to daj linki do części które były by git.
2.Co gdy nie będzie luzu, mogę wstawiać ten cylek czy jednak coś wymieniać?
3.Co z gaźnikiem trzeba wymieniać czy tylko starczy wymienić samą dysze, a jeżeli dysze to jaką wziąć?
Tak jak pisałem było by miło gdybyście dali linki lub nazwy do konkretnych części
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZgrReptiles dnia Śro 16:12, 03 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 21:29, 03 Paź 2012 |
|
|
a wiec wszystko zalezy gdzie kupisz
łozyska na wał to 6204 jak dobrze pamietam jakies 50zł
uszczelniacze 2x 10zl
to te tansze bo jak do roboty korba to jakies 140zł za korbe(z przesyłka) + wysyłka gdzies do przebicia i wywazenia, ceny od 20-150zł
oczywiscie cylek
uszczelki sylikon itd to sam dolicz jakies 100zl
jesli luzow nie bedzie to mozesz zakladac na tym co masz, ja z lekkim luzem na stopie korby(był juz wyczuwalny) zrobilem jakies 5k km wiec spoko a mam 70 ale na zeliwie
co do gaziora to dysza nic nie da, bo co z tego ze dasz wiecej paliwa jak nie bedzie miało sie gdzie to spalic bo za mało powietrza, jak cos to gaziora na 17 albo 19
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZgrReptiles
Pieszy
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:48, 03 Paź 2012 |
|
|
Ok, ale czy ten gaźnik który jest oryginalnie, będzie dobry, czy trzeba wymieniać?
A co do luzów, to będę musiał zobaczyć. Bo jeżeli będą luzy to chyba muszę zrezygnować z 70ccm i dać 50ccm, ponieważ mi kasy nie starczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 14:26, 04 Paź 2012 |
|
|
szczeze?
nie rob nic po za tym co trzeba, jak cos to rob szlif i nowy tłok + uszczelki o ognien, nie ma co inwestować w pierdzika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZgrReptiles
Pieszy
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:53, 04 Paź 2012 |
|
|
Powiem tak, potrzebuję nowego zestawu, a jak już kupować to wolał bym 70ccm. Ale jeżeli będę miał wymienić pół crossa to wolę kupić 50ccm i tyle xd
A nie chcę kupić 70ccm airsala i żeby mi coś poszło, bo wtedy jak się cylek porysuje to do śmietnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 21:16, 04 Paź 2012 |
|
|
wez i kup tłoka za 50zł szlif 50zł uszczelki 50zł i masz gotowego na nowy sezon - nie ma co inwestowac w 50...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZgrReptiles
Pieszy
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:06, 04 Paź 2012 |
|
|
Ale u mnie nikt nie robi szlifu, nigdzie blisko.
A jak miał bym wozić crossa na szlif, kupować tłok itd.
To taniej wyjdzie mi kupić nowy zestaw 50ccm i tyle.
Ale jak już kupować to też nie wiem czy nie lepiej dołożyć trochę i 70ccm kupić. No i mam takie dylematy xd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ZgrReptiles dnia Pią 2:18, 05 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 14:30, 05 Paź 2012 |
|
|
co to wozić? bierzesz i cylek wysyłasz z tłokiem i robia szlif pod tłoka i git za 150zł masz zrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZgrReptiles
Pieszy
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:49, 05 Paź 2012 |
|
|
No tak, ale mój cylinder miał już robione szlify i jest ładnie zjechany.
I przydałby się już nowy i teraz tak naprawdę zostają 2 opcje:
-Kupuję nowy zestaw 50ccm i tylko tyle
-Kupuję zestaw 70ccm i najprawdopodobniej muszę wymieniać sporo rzeczy. A kasy raczej za dużo nie mam.
Więc chyba zostaje tylko pierwsza opcja w takim wypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 17:24, 05 Paź 2012 |
|
|
nie no nei obraz sie ale ja jebie, chyba nei jestes dzieckiem
a co do tego ma to ze jest zjechany? jak masz tuleje to po szlifie bedzie jak "nowy"
ale jesli sie upierasz do wydawania pieniedzy to kup 50 bo masz kase, bo jak sam stwierdziles na 70 nie masz hajsu,
kolejna sprawa to rusz dupe i sciagnij cylinder i bedziesz wiedział co w jakim jest stanie, a nie opieraj sie na przypuszczeniach !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
smx70
Pieszy
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:37, 05 Paź 2012 |
|
|
Jak chcesz to mam do sprzedania cylek Airsal 70 i korbowód do rmx/smx za 95 zł kpl <mysle ze sie opłaca>
pisz na gg : 36986694 to sie dogadamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZgrReptiles
Pieszy
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:53, 05 Paź 2012 |
|
|
To chodzi o to, że już nie znajdę takiego tłoka xd
Już miał za dużo robionych szlifów i nadaje się tylko do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 14:42, 07 Paź 2012 |
|
|
to skoro tak twierdzisz to podaj srdnice,
nie wieze w to ze masz wiecej jak 42.25
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|