Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StreeTmeN
Rowerzysta
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieździedza
|
Wysłany: Czw 14:29, 14 Paź 2010 |
|
|
Siemka mnie juz chyba znacie przedstawial sie nie bede ,, ;pp
mam maly problem z moim motorkiem tz.. rmx nie dostaje paliwa dopiero gdy zalacze mu ssanie to łapie po wyłaczeniu motor powoli gaśnie .
problem zaobserwowałem w czasie jazdy gdy na 6 przy v/max motorek zaczol tracic moc i tak jakby hamował pożniej bylo to samo tylko nie na 6 , na każdym biegu przy prawie maxymalnych obrotach..
Wie ktoś może co jest ??
przeczyscilem filter paliwa , powietrza i kranik paliwa (wężyk) dalej to samo podejrzewam ze cos z gażnikiem ale nie wiem jak sie zabrać za naprawe
a i jeszcze może mi ktoś powiedziec gdzie sie znajduje dysza wolnych obrotów ??
Help
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StreeTmeN dnia Czw 14:31, 14 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:33, 14 Paź 2010 |
|
|
Gaźnik do regulacji, albo gdzieś łapie lewe powietrze, może jest zapchany, trudno tak powiedzieć.
Tam jest jedna wystająca śrubka ze sprężynką, to jest od składu mieszanki.
Druga, taka bardziej w głębi, na śrubokręt, jest śrubka od obrotów na biegu jałowym (wolnych obrotów).
Tylko regulacja silnika powinna odbywać się na ciepłym, rozgrzanym silniku, oczywiście bez ssania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StreeTmeN
Rowerzysta
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieździedza
|
Wysłany: Czw 19:43, 14 Paź 2010 |
|
|
tylko ze bez ssania mi gaśnie . ;/ regulowalem go ale nic z tego ..
jutro rozkrece gaznik zobacze co sie stalo ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 2:56, 17 Paź 2010 |
|
|
z wstępnego rozeznania po pijaku to mój poprzednik ma racje;) ogólnie dążąc to może być wszystko;) ale raczej jakaś drobnostka;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StreeTmeN
Rowerzysta
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieździedza
|
Wysłany: Nie 10:55, 17 Paź 2010 |
|
|
juz od kąd go kupilem byly problemy z gaźnikiem .
Nie zbierał się jak należy tz. po wrzuceniu 2 biega motor nie przyspieszał jednostajnie tylko dostawal piepszniecia bo jakims czasie . nie wiem moze tak ma byc ale wątpie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolun
Pieszy
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 14:56, 17 Paź 2010 |
|
|
Ja tez mam podobny problem. Wyczyscilem gaznik, filter i nadal to samo. Trzeba bedzie sie troche pobawic z tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StreeTmeN
Rowerzysta
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieździedza
|
Wysłany: Pon 12:46, 18 Paź 2010 |
|
|
No ja tez wlasnie wrucilem ze szkoly zaraz ide rozkręcać moze sie uda. ;]
pozniej wam napisze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolun
Pieszy
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 14:04, 18 Paź 2010 |
|
|
No to powodzenia. Przedmuchaj kompresorem gaznik i przeczysc filter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StreeTmeN
Rowerzysta
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieździedza
|
Wysłany: Pon 14:14, 18 Paź 2010 |
|
|
wbilem do garażu zapalilem go z ciekawosci wszystko bylo ok pyrkał sobie ładnie ;] wyjechalem na droge niby ok full obroty nie muli go zdziwilem sie jedyne co mi przeszkadzało to obroty. Gdy puscilem calkiem z gazu motor gasł wjechalem ponownie do garażu i trzymajac lekko na gasie probowalem regulowac mu obroty . Dalem mu wyzsze troszke motor ladnie mruczał poszedłem odlozyc srubokret a ten zaczoł gazawac musialem go udusic bo by silnik zatarł ;/ Co jest ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:18, 18 Paź 2010 |
|
|
Mogłeś go źle złożyć, tzn źle włożyć przepustnicę i dlatego gaz samoistnie się dodawał, albo wcięła Ci się linka w pancerz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StreeTmeN
Rowerzysta
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieździedza
|
Wysłany: Pon 14:33, 18 Paź 2010 |
|
|
Ale ja go nie rozbieralem w ogóle . ta dysza wolnych obrotow mi cos nie pasuje ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:22, 18 Paź 2010 |
|
|
W takim razie poprzedni właściciel mógł to zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 15:40, 19 Paź 2010 |
|
|
No, dokładnie może linka od gazu być źle osadzona w gaźniku, albo się przycina gdzieś. Nic innego raczej nie wchodzi w grę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
StreeTmeN
Rowerzysta
Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieździedza
|
Wysłany: Śro 16:23, 20 Paź 2010 |
|
|
rozumiem , w jeździe ale na postoju ? jak stał bez ruchu ? co by niby spowodowalo nagle ruchy linki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:01, 20 Paź 2010 |
|
|
Mogła się wciąć w pancerz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|