Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 16:52, 03 Lut 2008 |
|
|
To ciekawe, myślałem o wstawieniu cylindra od rg 80 do rmx'a. To chyba będzie podobny efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jarekszwabi
Pieszy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy dwór mazowiecki
|
Wysłany: Nie 19:24, 03 Lut 2008 |
|
|
Inny rozstaw szpilek i cylinder jest wyzszy od rg bo tłok ma wiekszy skok i dzięki temu jest wyzszy moment obrotowy
Lepiej kupić cały silnik, ja za swój dałem 500zł ale był w stanie igła i mam kupe częsci ze starego
I zapraszam na polskajazda.pl tam jest mój rmx z silnikiem 80 cc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jarekszwabi dnia Nie 19:31, 03 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 13:13, 04 Lut 2008 |
|
|
Ja mam igłę ale 50ccm kupiłem go przy stanie licznika 3600 i nie katuję go za mocno(tylko trochę;d. Fajnie że przechwyciłem kogoś kto zna się dość dobrze na tych silnikach, bo może się obędziemy bez tych schematów silnika.
Dlatego jeśli znacie kogoś kto ma RmX'a to zapraszajcie go do naszego forum, mi zostało jeszcze kilku z [link widoczny dla zalogowanych]
Coś mi się zaczęło dziać, głównie po myciu. Nie wiem czy woda nie dostaje się na cewkę zapłonową, bo czasami strzela z zapłonu i przerywa na wysokich obrotach. Zastanawiam się czy woda na cewce zapłonowej może powodować coś takiego. Chcę rozkręcić pokrywę i zobaczyć co się dzieje. Macie jakieś pomysły?? Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pon 16:19, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarekszwabi
Pieszy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy dwór mazowiecki
|
Wysłany: Nie 13:51, 10 Lut 2008 |
|
|
którą pokrywe chcesz zdjąć???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GrzesRMX
Administrator
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Józefów
|
Wysłany: Nie 14:43, 10 Lut 2008 |
|
|
Miałem bardzo podobną sytuacje. W moim przypadku woda dostawała się do fajki ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarekszwabi
Pieszy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy dwór mazowiecki
|
Wysłany: Nie 15:12, 10 Lut 2008 |
|
|
A dokładniej pod zbiornikiem jest cewka zapłonowa więc najlepiej jest zdjąć zbiornik i wykręcić przewód z fajki i z cewki,dokładnie oczyścić i wkręcając w cewke i fajke posmatować ścianki silikonem i wtedy nawet ktopla wody sie nie dostanie.
A i to samo mzna zrobić przy świecy to wtedy nie bedzie mozlwości zeby przetywał
A jeśli ci chodziłe o zdjęcie pokrywy z silnika tej po stronie koła zamachowego to tam nawet jak by sie dostała woda to nie ma prawa sie nic dziać bo tam jest niskie napięcie około 12v a cewka która jestpod zbiornikiem przetwaza na 15000-30000tyś volt wiec jedynie tam moga powstać przebićia
Mam nadzieje ze juz jest wszysto jasne
Pozdro
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 16:29, 11 Lut 2008 |
|
|
Dużo myślałem, co może być tego przyczyną. Z kolegą doszliśmy do wniosku, że to może woda w paliwie, bo mam uszkodzoną tą gumę filtr powietrza-gaźnik, więc zajrzałem do gaźnika, ale był czysty. Stojąc na światłach usłyszałem przepięcie w silniku. Po dojechaniu do domu szukałem jego źródła na włączonym silniku. Okazało się że przepięcie występuje w miejscu styku fajki ze świecą, wyjąłem i włożyłem fajkę drugi raz i już jest ok. Dziwne, że nie wpadłem na to wcześniej, chociaż niedawno musiałem wymienić przewód świecy właśnie przez taki sam problem. Dzięki temu przepięciu wpadłem, co było przyczyną, ale mimo wszystko dzięki za radę, bo gdyby nie to, to pewnie bym nie wpadł co może być przyczyną. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarekszwabi
Pieszy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy dwór mazowiecki
|
Wysłany: Pon 19:22, 11 Lut 2008 |
|
|
To radze ci wymienić ta gumę bo silnik zaciąga kurz i wycierają sie perścienie tłokowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 21:13, 11 Lut 2008 |
|
|
Już dawno chciałem to zrobić, ale ciężko to gdzieś dostać. Na razie mam dobrze uszczelnione taśmą izolacyjną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarekszwabi
Pieszy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy dwór mazowiecki
|
Wysłany: Pon 21:28, 11 Lut 2008 |
|
|
Wszystkie części dostaniesz w suzuki jaskołowski w warszawie , ja za słizg łańcucha którego nigdzie nie mogłem dostac kupiłem za 30zł ale tylko niektóre części są tanie i wydaje mi sie ze ta guma tez bedzie tyle kosztować. ale jest jeden problem trzeba do nich dwa razy jeżdzić bo raz zapłacic i zamówic a drugi odebrać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 22:04, 12 Lut 2008 |
|
|
No dla mnie to jest duży problem bo mam kupę kilometrów do Wawy. Ale bliżej mnie podobno w Kaliszu jest to może wlecę z kumplem w weekend, bo kolega jedzie odblokować Tzr do salonu Yamahy;] tylko że on do Ostrowa, a to 25 km wcześniej;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 0:17, 19 Lut 2008 |
|
|
Znów zaczął mi przerywać i ledwo do szkoły dojechałem, a z powrotem to już musiałem prowadzić. Zrobiłem tak jak pisał jarek z tym rozebraniem baku, bo doszedłem do wniosku, że jak wymieniałem kabel ten od fajki to widocznie za słabo go wkręciłem. Więc wykręciłem tą chyba cewkę co jest pod zbiornikiem, wysuszyłem założyłem kabel bardzo mocno dokręcając i mocno zaizolowałem taśmą. Tak samo zrobiłem z końcówką od strony fajki i na razie pali dobrze. Zobaczę jak będzie jutro w trasie, ale podejrzewam, że nie może być już więcej problemów. Pozdro i PISZCIE COŚ!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarekszwabi
Pieszy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy dwór mazowiecki
|
Wysłany: Czw 4:01, 21 Lut 2008 |
|
|
Jak nie pomoze to spróbuj wymienić jeszcze świece zapłonową to powinno być juz dobrze.
a tak wogole to która godzina i wszyscy pewnie śpiom a ja ide do roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 18:00, 21 Lut 2008 |
|
|
Świece mam dobrą wymieniałem w połowie zeszłego sezonu i oglądałem ją jest OK. Nie zdążyłem napisać, bo cały czas jeżdżę, że już jest dobrze wykąpałem go i nie przerywa;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarekszwabi
Pieszy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy dwór mazowiecki
|
Wysłany: Pią 19:56, 22 Lut 2008 |
|
|
A ja jeszcze w swoim przed sezonem musze zdjąć cylinder i zanieśc go do splanowania bo za głęboko jest wciśnięta tuleja i powoli spaliny przedostają sie do wody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|