Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rmiksior
Pieszy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Wto 21:22, 11 Sie 2009 |
|
|
Mam problem bo mój rmx ma cylinder 70 gaznik 21mm Dellerto a nie osiąga takiej prędkości jaką powinien osiągać czyli jakieś 95km/h lub nawet 100.Obecnie jedzie mi 80km/h ale czuje,że pojedzie więcej tylko coś jak by go blokuje i niepozwala osiągnąć max prędkości.
Blokadę mam zdjętą.
PROSZĘ O POMOC W ROZWIĄZANIU MOJEGO PROBLEMU!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:56, 11 Sie 2009 |
|
|
Może dyfuzor masz zablokowany co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 0:06, 12 Sie 2009 |
|
|
Ogólnie to powinieneś zacząć od przedstawienia się a nie jak pijawka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rmiksior
Pieszy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Śro 16:34, 12 Sie 2009 |
|
|
Witam!
Nazywam się Kuba mam 16 lat i suzuki rmx.
Teraz bardzo proszę o pomoc.
Raczej nie jest zablokowany bo jak kupiłem to koleś mówił,że zdjął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:44, 12 Sie 2009 |
|
|
Koleś mógł mówić nie mając pojęcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rmiksior
Pieszy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Śro 22:48, 12 Sie 2009 |
|
|
Jego ojciec jest mechanikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 18:17, 13 Sie 2009 |
|
|
A mój ma prawko na wózek sklepowy;), to nic nie znaczy, ale może już powoli czas na szlif i gość się znał i dlatego sprzedawał
PS. Nie rób podwójnych postów bez potrzeby, jest opcja edytuj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Czw 18:18, 13 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:12, 14 Sie 2009 |
|
|
Arczi, mistrz ciętej riposty no ale taka prawda, mógł być zwykłym handlarzem i załatwić sprawę po swojemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rmiksior
Pieszy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Sob 14:50, 15 Sie 2009 |
|
|
Czy moze to być wina zbyt małej zembatki na przedzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 16:50, 15 Sie 2009 |
|
|
No chyba że ma zębatki na moc, oryginalna jest 12(raczej bo już nie pamiętam)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Sob 16:50, 15 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BROWAR
Rowerzysta
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:18, 15 Sie 2009 |
|
|
Mam pytanko jak założę z przodu 11zebów a w tyle 54 to bedzie mocniejszy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rmiksior
Pieszy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Nie 9:52, 16 Sie 2009 |
|
|
raczej tak
A jakie zembatki na szybkość powinny być?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rmiksior dnia Nie 15:09, 16 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 20:15, 16 Sie 2009 |
|
|
Ja myślę że jak byś założył oryginalny układ 12/50 to powinno ci starczyc i na szybkosc i na moc,a jak ci nie jest moc potrzebna to pokombinował bym z przednią zębatka np 13 lub 14 zębów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karpio dnia Nie 22:35, 16 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:18, 16 Sie 2009 |
|
|
Tak apropo to oryginalny ukłąd to 12/50 a nie 12/52
Kupij motor przykatoany i ma problem, pomóc może jedynie szlif, lub gruntowszy remont... oczywiście jeżeli napewno jest w pełni odblokowany.
P.S ile ma przejechane od założenia tego cylka i gaźnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rmiksior
Pieszy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Nie 21:50, 16 Sie 2009 |
|
|
Nie wiem ile bo jak kupiłem to wszysdko już było.
Odblokowany jest na pewno więc wykluczmy to.
Zatarty też pewnie nie bo poprzedni właściciel bardzo o niego dbał i dolewał olej do bęzyny i nie katował bo jeżdził nim tylko do szkoły.
Myślę,że to zembatki bo mówił,że wymieniał na przełożenie na szybkość.
Czy to może być to,że zembatki ma inne?Bo przyspieszenie i moc ma bardzo dobre.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rmiksior dnia Nie 21:52, 16 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|