Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Uciapany
Pieszy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:05, 13 Mar 2011 |
|
|
No ja wiem ale jeżeli coś się tam zepsuło, spaliło czy coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adrklo1
Pieszy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:58, 13 Mar 2011 |
|
|
a z czego założyć gaźnik
?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrklo1
Pieszy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:00, 13 Mar 2011 |
|
|
A z jakiego motoru wstawić gaznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:24, 14 Mar 2011 |
|
|
Chyba Suzuki TS też ma taki gaźnik, ale pewności nie mam.
Od SMXa
Albo taki sam.
Chociaż od rg też powinien podejść, ale duży jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrklo1
Pieszy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:48, 27 Mar 2011 |
|
|
Jak sprawdzić jeżeli cewka zapłonowa sie przepaliła za małe napięcie daje lub na wysokich obrotach daje za małe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:23, 27 Mar 2011 |
|
|
Da się inaczej zadać pytanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrklo1
Pieszy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:33, 29 Mar 2011 |
|
|
to znaczy mysle ze to cewka mzoe byc przyczyna,ponieważ na wysokich obrotach moze dawac z małe napięcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrklo1
Pieszy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:17, 30 Mar 2011 |
|
|
Może to nie w tym dziale,bo ja mam membrane z rg 80 czy membrana to może być powód ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:53, 30 Mar 2011 |
|
|
Jak masz możliwość to sprawdź na innej membranie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrklo1
Pieszy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:19, 01 Kwi 2011 |
|
|
na dwie cewki zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrklo1
Pieszy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:44, 02 Kwi 2011 |
|
|
Z czego bedzie pasował zapłon ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrklo1
Pieszy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:18, 03 Kwi 2011 |
|
|
Jak jest zbudowany układ elektroniczny .
bo u mnie jest tak cewka zapłonowa połączona tylko z cewka co przerabi na iskrę,tak powinno być ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|