Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 10:52, 06 Lut 2009 |
|
|
Siema wszystkim
mam takie małe pytanie jak sie palą u was migacze tył i przód jednocześnie czy na przemian i jakie macie w nich żarówki???
Bo nie wiem czemu u mnie z przodu są normalne żarówki 10W a na tył chciałem założyć diodowe kierunki lecz jak zakładam diody to obojętne czy włączę prawy czy lewy kierunek to z tył mi się pala oba migacze a z przodu jest normalnie. I nie wiem czy muszą być wszędzie żarówki czy coś jest nie tak bo jak podłącze na tył jakoś tam inna ale żarówkę to jest okej tylko mryga na przemian z przodem i nie pali mi sie kontrolka od migacza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kula
Motórzysta
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Pią 13:23, 06 Lut 2009 |
|
|
kontrolka to moze masz nie tak albo wogole nie masz tego kabelka ktory idzie do kontrolki podlaczonego;)
a mi wlasnie palily dobrze ale jak sobie nowe kupilem kierunki i zalozylem to lewa strona dobrze palila a prawa na przemian a co z tymi diodami to nie mam pojecia;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:48, 06 Lut 2009 |
|
|
Może wszystkie musisz wymienić? Bo to wszystko z jednej prądnicy i muszą być wszystkie proporcje zachowane. Tak myślę.
U mnie mrygają jak chcą, jeden nie styka i nie mam na niego sposobu, bo co go nie zrobię, to znów nie styka. A najbardziej wkurza, że w RMX nie ma długich taki OT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 19:11, 06 Lut 2009 |
|
|
U mnie też mruga tył z przodem na przemian i się kumple z tego śmieją ale to może dlatego ze duzzo prądu bierze moja przednia owiewka. Najlepiej jak się zmienia to mieć wszystkie 4 zmienione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kula
Motórzysta
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Pią 19:49, 06 Lut 2009 |
|
|
Kajtek napisał: | A najbardziej wkurza, że w RMX nie ma długich taki OT. |
A jak ci swieca te swiatla? dobrze w nocy w googleach na kasku widac? bo u mnie tak srednio... i nie wiem czy moze nie bedzie trzeba wymienic zarowki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:08, 06 Lut 2009 |
|
|
Co do normalnych świateł to ja mam u siebie owiewkę ufo i wstawiłem w nią jedna żarówkę 20W a druga 55W i jak jeżdżę w dzień to pali mi się tylko 20W a jak jest ciemno i chce dalej wiedzieć to włączam sobie 55W i jest git. musiałem tylko założyć włącznik na kierownicy zęby mieć blisko i go podłączyć i tyle
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:16, 07 Lut 2009 |
|
|
Możesz coś powiedzieć więcej o tym wynalazku z ufo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kula
Motórzysta
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Sob 17:38, 07 Lut 2009 |
|
|
no to jest taka owiewka na allegro zobacz wpisz owiewka ufo albo jak0s tak;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:48, 07 Lut 2009 |
|
|
Ja wiem co to jest, tylko chodzi mi o ten patent.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:32, 08 Lut 2009 |
|
|
No to tak w owiewce są dwa halogeny oryginalnie jak się kupi to chyba 20W. A ja wsadziłem jedna żarówkę 20W a druga 55W. Podłączyłem ja normalnie tak jak oryginalna owiewkę i wtedy świeciły mi obie żarówki ale uznałem ze jak jeżdżę w dzień to mi na 55W jest nie potrzebna i na kablu idącym do mocniejszej żarówki podłączyłem włącznik i umiejscowiłem go sobie na kierownicy żeby mies dobry dostęp. I teraz jak jeżdżę w dzień to pali mi się tylko 20W a jak jadę w nocy to włączam jeszcze 55W i świeca mi obie żarówki 20W i 55W
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 13:33, 08 Lut 2009 |
|
|
A nie przepalają ci się często przypadkiem?? bo ja jak zrobiłem podobnie to tak miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:58, 08 Lut 2009 |
|
|
Bo to jest kurde dobry patent i fajnie by mieć mocniejsze światła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:38, 08 Lut 2009 |
|
|
nie jak narazie nic się nie dzieje. Tylko jak jadę i są włączone obie przednie żarówki to jak naciskam hamulec i zapala się stop to wtedy lekko przygasają bo prądnica nie wyrabia ale to nie przeszkadza za bardzo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:27, 08 Lut 2009 |
|
|
Mi tak przygasa na zwykłym świetle, to samo jest gdy wciskam klakson.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 23:19, 08 Lut 2009 |
|
|
To jest mankament rmx'a przez to ze nie ma akumulatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|