Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati_95
Pieszy
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:18, 07 Maj 2011 |
|
|
Witam wszytskich, mam problem ze swoim moto. Mianowicie chodzi o to że coś ciężko chodzi. Może bardziej to rozwine. Przed zakończeniem sezonu było wszytsko ok. Jak sezon się zakończył postanowiłem go troche poprawić stylistycznie, kupić nowy filt ( tj. Air Box Polini) i takie różne. Przy silniku nic nie robiłem. Było wszystko dobrze do czasu gdy zaczeło robić się ciepło. Złorzyłem go i postanowiłem się przejechać. Już od samego poczatku było coś nie tak gdyż przed przejażdżką stał chwile odpalony i sam zgasł. To pomyślałem że to problem regulacji jest to odpalilem go ponownie i pojechałem. Po przejechaniu moze 4km motor na momęt znowu postawiłem. Chodził normalnie i nagle zgasł i to by było na tyle gdyż nie chcial później odpalić. (a zapomnialem dodać że zaraz po skończeniu "renowacji" odpaliłem go i nie gasł sam z siebie i ciągnął też normalnie). Po tych 4 km wziąłem się do sprawdzania wszytskiego po koleji. Była słaba iskra i po przeczyszczeniu magnesów na magnecie była już bardzo dobra. Ale teraz są nastepujące problemy. Siadam i chcem go odpalić ale z kopniaka nie daje rady( wgl nie łapie, a iskra jest mocna) no to postanowiłem na pycha. I jest bardzo dziwna sytuacja, bo odpala ale musi mieć wyskie obroty bo inaczej gaśnie. Oczywiscie próbowałem regulacji ale nic nie dawało. No i nie mam pojęcia co sie z nim stało. Prosze pomóżcie, moze wy macie na to jakiś pomysł.
Nie wiem czy coś da wymiana filtra na oryginalny jak wujek sugeruje, bo mi sie wydaje że to coś z elektryką jest( moze moduł ). Tak, zapomnaiłem jeszcze powiedziedzieć że moto też zaczął sie dziwnie zachowywać po tej "renowacji" bo stał na luzie odpalony to kontrolka od luzu się żarzyła a wraz z nią światła. Po wbiciu biegu nagle światła sie zapalały normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 23:42, 07 Maj 2011 |
|
|
Moim zdaniem to remont się kłania, ale mogę się mylić, niech inni się wypowiedzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Enduross
Pieszy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:52, 08 Maj 2011 |
|
|
Według mnie masz zepsuty moduł zapłonowy albo coś z instalacją elektryczną, zobacz czy nie była przerabiana jeśli była to albo kup gotową wiązkę kabli w serwisie albo poszukaj schematu i puść kable tak jak być powinny, oczywiście sprawdź też moduł czy jest sprawny. A co do tych świateł to według mnie masz zwarcie na czujniku luzu albo kablach od czujnika i dlatego wszystko przygasało owe zwarcie mogło też wpłynąć na spalenie się modułu zapłonowego. To moja opinia na ten temat ale oczywiście mogę się mylić... A jeśli chodzi o filtr to mogły by być podobne objawy jak piszesz tylko regulacja by zadziałała i miał by tak od początku a nie dopiero po przejechani kilku km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 14:24, 08 Maj 2011 |
|
|
Ja miałem podobne objawy, ale dałem sobie spokuj i wstawiłem silnik z rg 80 i wszystko chodzi jak w zegarku
Widzę nowego użytkownika, mógłbyś się przedstawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Nie 19:44, 08 Maj 2011 |
|
|
no chociaz 2 nowych sie tu zjawiło a co do problemu to ja bym pokombinował z tym modułem tak jak moi poprzednicy sugerowali a jak nie to wstawic silnik od rg 80 lepiej będzie sie od dołu zbierał i będzie mocniejszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Nie 19:45, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:14, 08 Maj 2011 |
|
|
Wstawienie silnika od RG 80 to tuning a zarazem możliwość zrobienia remontu jak w Twoim przypadku. Poza tym części do tego silnika są tańsze i jest ich chyba więcej niż do RMX'a mimo wielkiego podobieństwa tych silników. Łącz przyjemne z pożytecznym!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:00, 08 Maj 2011 |
|
|
Kajtek napisał: | Wstawienie silnika od RG 80 to tuning a zarazem możliwość zrobienia remontu jak w Twoim przypadku. Poza tym części do tego silnika są tańsze i jest ich chyba więcej niż do RMX'a mimo wielkiego podobieństwa tych silników. Łącz przyjemne z pożytecznym! |
wszystko zależy czy ktoś chce jeździć legalnie na swojej karcie
motorowerowej czy nie;P
Mi się wydaje że moduł to nie będzie, bo nie spotkałem się z przypadkiem uszkodzenia modułu, ale elektrykę trzeba obadać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Nie 22:01, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mati_95
Pieszy
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:14, 08 Maj 2011 |
|
|
Pojemność nie przeszkdza bo teraz jeżdzę na 70 ccm Hebo : ). Co do silnika mam wachania bo miał genralke w czerwcu ubiegłego roku ale moduł i elektryke sprawdzę. Dzięki wszystkim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:38, 09 Maj 2011 |
|
|
Najprościej sprawdzić moduł zakładając inny, ale ciężko z taką możliwością podejrzewam. no wiesz, gdyby co to akurat ja mam prawko A, a jak coś to takiego kupiłem, no bo skąd miałem wiedzieć, że tam siedzi potwór o pojemności 80.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 16:20, 09 Maj 2011 |
|
|
Nom zawsze głupa można udawać, ja muszę 79ccm na 49ccm zmienić albo całkiem zpilowac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GAMER dnia Pon 16:27, 09 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:32, 09 Maj 2011 |
|
|
Spiłuj całkowicie. ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 16:36, 09 Maj 2011 |
|
|
Nom, ale teraz to trochę trudne podejście, muszę skombinować jakieś dłutko bo fleksem to trochę strach, jakby iskra poszła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:45, 09 Maj 2011 |
|
|
To wyciągaj silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 19:46, 09 Maj 2011 |
|
|
GAMER napisał: | Nom, ale teraz to trochę trudne podejście, muszę skombinować jakieś dłutko bo fleksem to trochę strach, jakby iskra poszła | No to byłoby ciekawie;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 19:50, 09 Maj 2011 |
|
|
We wiosce obok gość spawał coś koło baku w samochodzie i niestety to były jego ostatnie spawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|