Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Czw 14:13, 07 Cze 2012 |
|
|
Witam jak wiecie mój smx nie jest seryjny parę dni temu wpakowałem do mojego smx-a sportowy wydech i teraz kiedy przeciągam go na biegach to w górnej partii obrotów moto zaczyna przerywać.Myślę że to wina zapłonu bo czy jadę na biegu czy kręcę moto na luzie to i tak przerywa.Macie może orientację ile obrotów kręci seryjny zapłon(leonelli) w smx-ie ? I czy przestawienie zapłonu(opoznienie lub przyspieszenie) by tu pomogło a może moduł już więcej nie wykręci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 20:27, 07 Cze 2012 |
|
|
TYCH ZAPŁONÓW SIE NIE PRZYSPIESZA!!!
wymieniałes swiece?
jaki kolorek ma swieca po przelocie np przez miasto?
PS Oryginalnych zaplonow jest widocznie kilka bo ja mam Denso
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez swirus2007 dnia Czw 20:27, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Sob 17:38, 09 Cze 2012 |
|
|
jasno brązowy (kawa z mlekiem) tak jak powinno być.Świecę wymieniłem 1,5 roku temu na irydową więc nie wymaga wymiany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Sob 17:46, 09 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 19:05, 09 Cze 2012 |
|
|
jednak moze weź i zrob test, do rmx'a podchodzą swiece od wiekszosci aut, wiem ze pasuje od:
Hond - wszystkich praktycznie do rocznika 2000
BMW wiem ze silniki z e39 i niektore e46-49 mają tez takie swiece
Toyota Supra <3 na niej smigam :d
PS nie wydaje ci sie ze moze sie zalewac/miec za mało wahy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Nie 0:01, 10 Cze 2012 |
|
|
ja mam świecę ngk dedykowaną do audi/volkswagenów 3-elektrodową śmigałem na niej jakiś czas ale jak miałem jeszcze samego airsala bez jakiegokolwiek osprzętu.Postaram się w następny łikend pokombinować z większą dyszą i z świecami bo mam 6.Bo jutro rano wyjeżdżam do zakopanego i przyjeżdżam w piątek wieczorem.Jak sprawdzę to dam znać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Nie 0:03, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 11:25, 10 Cze 2012 |
|
|
i prawdopodobnie przez to ze masz 3 elektrodową tak sie dzieje...
na 3 elektrodową musi być mocniejsza sporo cewka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Pon 23:12, 18 Cze 2012 |
|
|
nie mam teraz 3 elektrodowej mam taką jak podaje książka na dodatek irydową miałem kiedyś 3 elek.Nie umiem teraz spr czy to może wina świecy czy gaznika chodz obstawiam zapłon bo linka gazu poszła jutro idę porobić zeby uzbierać na linkę i jak pojeżdże posrapwdzam na innych świecach to wam powiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 22:45, 20 Cze 2012 |
|
|
Zacznijmy od tego że zapłon się w tym na pewno przestawia. Bo ja ustawiłem według znaków to mi pluł olejem. A ojciec mi przestawił na szybszy i przestał pluć olejem i lepiej się wkręca na obroty. To że są znaki to jest ustawienie początkowe to znaczy że jak złożysz świeżo silnik i go dotrzesz silnik się ułoży to w tedy dopiero ustawiasz zapłon. To jest przynajmniej moja teoria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 10:57, 21 Cze 2012 |
|
|
1) Doczytaj zasadze działania
2) Pluje ci olejem bo przed remontem nazbierał sie niedopalony w dyfie i tłumiku - tez to przerabiałem, po remoncie mam juz z 3k km i dalej pluje...
3) Mi sie nie udało przestawic zapłonu na wczesniejszy bo jak przesunolem minimalnie to poprostu odbijał, bo za wczesnie byla iskra
4) Co do znakow, to mam ustawione wg nich i jest dobrze,
5) Weź i dolej troche rozpuszczalnika nitro do paliwa i zobacz czy dalej bedzie przerywać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
david.1606
Pieszy
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 1:08, 23 Cze 2012 |
|
|
Zmieniłeś fragment układu wydechowego (to samo tyczy się filtra itp ) musisz ponownie ustawić gaźnik,masz układ "przelotowy" czyli wykręć 0.5 obr skład mieszanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|