Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
RMX 50 tuning 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Wto 22:41, 25 Paź 2011  

swap od rg jest najlepszym rozw o ile znajdziesz dobra sztukę.O wyyyy administratorzy !! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 13:07, 26 Paź 2011  

prosze Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:23, 26 Paź 2011  

Otóż to. Kupujesz taką sztukę w całości i jeszcze zwraca Ci się za sprzedane części od RG. Mnie udało się wyrwać tanio silnik i trwają nad nim prace, ale w silniku zdupiony okazał się wał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 19:01, 26 Paź 2011  

nie wiem ile za sztuke ale te 500 jest za silnik z osprzetem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Śro 19:53, 26 Paź 2011  

ale mocy by się jeszcze uzyskało gdyby dać troche większy gaznik im jakiś wydech spawany do silnika z rg to wtedy to by już było naprawdę super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 21:56, 26 Paź 2011  

kto co lubi
jak bym mial ladowac tyle kasy w 80 z której wycisne 20km i zrobie nia 10k km jak w sezonie tym mailem w sumie 8k km Very Happy z przerwa 2 tygodnie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:14, 27 Paź 2011  

Wystarczy seryjny silnik z RG Razz a z wydechem i gaźnikiem trzeba myśleć, bo seryjniaki z rmx'a będą blokować chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 13:44, 27 Paź 2011  

dokladnie,
ale wiesz
mniejszy gazior i wydech to mniejsze obroty/moc a wiec i spalanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Pią 13:00, 28 Paź 2011  

No dobra ale czy te chamulcę będą wystarczyły ?? przy tym silniku ??. Co trzeba będzie wymienić bo ja już prawdopodobnie będę miał z osprzętem !.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 14:17, 28 Paź 2011  

nic,
mozesz zainwestowac w lepszy łancuch i zebatki ale takto nic wiecej

a i moze na poczatek ogarnij chamulce Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:13, 28 Paź 2011  

Co do tego RGowskiego silnika to jeszcze przydałby się inny wydech, tylko tu już musisz jakoś pod pojemność spawać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Nie 9:51, 30 Paź 2011  

Ja przerobie ten stary wydech później wam napisze jak !.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Nie 10:51, 30 Paź 2011  

co ty tam chcesz przerabiać.To ci nic nie da jak ty przerobisz stary wydech !!!! Musi być nowy spawany żeby coś ci to mocy dało.A propo paliwa kto naprawdę lubi motocykle i jest to jego zajawka to kasa na paliwo się zawsze znajdzie nie dramatyzujcie już Laughing

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Nie 10:52, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Nie 20:40, 30 Paź 2011  

Widze że nasz mało pojęcia wiesz czym się różni sportowy wydech os sport przelotowością i nic po za tym więc jak nie wiesz to się nie udzielaj , bo ja wole wyda 25zł i dać np. lepszy cylek nić 700 zł za jakiś sport .
Sorry że tak z góry cię traktuje , ale nie na widzę jak ludzie się wtrancają a ich umiejętności kończą się na jeździe i napompowaniu koła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Nie 21:50, 30 Paź 2011  

spinaj się dalej spawany wydech to nie duży koszty to raz a 2 to bez przesady kombinować to można tak ze simsonem ma być dobrze i nie bardzo drogo.A jeżeli coś sugerujesz że ja jestem tym co pompie koło to.... po prostu nie znasz nie oceniaj.3 sport za 700 zł haha dorwiesz używke za 250 a nówkę za 400.Za 700 zł to masz cylek hebo manston replica 70 którego nie przebije planowanie głowicy porting kanału wydechowego ani dzwiganie okien w seryjnym cylku.Chcesz to odpierdalaj maras ja zamierzam zrobić coś co będzie miało moc i wygląd. Wink A jeżeli nasuwa wam się myśl że ten user Spookey to ma starych tyle kasy to nic bardziej mylnego na kase sobie zapracowałem i mam.Uniak jeżeli podoba ci się takie tuningowanie małostkowe to masz głowe i h*j to kombinuj Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin