Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
RMX 50 tuning 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 22:20, 01 Lis 2011  

[link widoczny dla zalogowanych]
Tak to ma mniej więcej wyglądać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 22:59, 01 Lis 2011  

teraz z praktyki ci powiem ze da ci to cos jak bedzie wpawane tak zeby spaliny bez wiekszego problemu ta rurka sły
tak jak tu [link widoczny dla zalogowanych]

ale i tak jestem bardzo sceptycznie nastawiony do tego czy to bedzie jezdzic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 23:17, 01 Lis 2011  

sory za post pod postem, ale nie moge edytowac nie wiem czemu Smile
a wiec pomyslaalem troche i doszedlem do wniosku ze ten sposób jest TYLKO efektywny przy blokadzie tlumika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Śro 8:26, 02 Lis 2011  

Nie tylko przy blokadzie tumika bez blokady też przecież jest mniejsze ciśnienie co powoduje lżejsze ujście spalin czyli szybciej ujdą spaliny to dostanie więcej paliwa i większa moc !!.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 10:26, 02 Lis 2011  

nie był bym tego taki pewien, no ale cóz
próbój i pokaz efekty przed i po


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:52, 02 Lis 2011  

Czekamy na efekty. Jeśli to ma być tani sposób na tuning to jestem za Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Śro 15:58, 02 Lis 2011  

a nie wystarczyłoby samej dziurki zrobić bez rurki.Nie mówie tu jak to by się spisywało w praktyce ale teoretycznie sama dziurka to dała by to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 16:48, 02 Lis 2011  

spokey
w sumie masz racje,
zrobienie dziury moze wystarczyc ale w praktyce tak czy siak raczej to pogorszy osiagni a nie je poprawi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Śro 17:11, 02 Lis 2011  

planuje przed sprawieniem sobie spawaka rozciąć stary wydech w miejscu gruszki wyciągnąć wszystkie możliwe blokady jeżeli będą i całego go w środku wyczyścić ze smaru.JAk myślicie wyciągnięcie katalizatora dałoby coś bo na senda.pl piszą że katalizator to blokada.Pobawię się starym wydechem bo w końcu nie będę miał nic do stracenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Śro 17:57, 02 Lis 2011  

Jak się wywierci dziurke to będzie hałasował a z rurka nie !. Bez blokad też dużo daje sprawdzane na sendzie !. na starym wydechu. A a silnik mi się rozwalił dzisiaj jak wracałem ze szkoły więc z filmikiem musicie poczekać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Śro 18:12, 02 Lis 2011  

a dziurka cienkim wiertełkiem czy dosyć grubym ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 19:04, 02 Lis 2011  

u nas nie ma kata !!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Śro 19:40, 02 Lis 2011  

Właśnie rozebrałem silnik był podszykowany najtańsze części włożone i jeszcze źle spasowane tłok walił o głowice tylko czemu je tego nie słyszałem Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Śro 19:51, 02 Lis 2011  

Ogólnie tłok wyglądał jak mielonka tylko kawałek trzymał się na sworzniu (jakieś 2-3cm zostało tłoka) Sprawdzałem już i komora korbowodowa nie jest uszkodzona wał też ok tylko teraz tak :
Korbowód do wymiany bo jest luz ,cylinder do szlifu i nowy tłok reszta ok tylko wycentrowanie kosztuje 130 zł Sad.
Chciałem się do wiedzieć ile wy macie kanałów w RMX/SMX 50 ba ja mam ich 10 a jak miałem jawke to miałem tylko 2 Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:08, 02 Lis 2011  

No RMX to już nie czeska technologia. Tego tykał się jakiś japończyk... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin