Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Wto 22:20, 01 Lis 2011 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak to ma mniej więcej wyglądać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 22:59, 01 Lis 2011 |
|
|
teraz z praktyki ci powiem ze da ci to cos jak bedzie wpawane tak zeby spaliny bez wiekszego problemu ta rurka sły
tak jak tu [link widoczny dla zalogowanych]
ale i tak jestem bardzo sceptycznie nastawiony do tego czy to bedzie jezdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 23:17, 01 Lis 2011 |
|
|
sory za post pod postem, ale nie moge edytowac nie wiem czemu
a wiec pomyslaalem troche i doszedlem do wniosku ze ten sposób jest TYLKO efektywny przy blokadzie tlumika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 8:26, 02 Lis 2011 |
|
|
Nie tylko przy blokadzie tumika bez blokady też przecież jest mniejsze ciśnienie co powoduje lżejsze ujście spalin czyli szybciej ujdą spaliny to dostanie więcej paliwa i większa moc !!.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 10:26, 02 Lis 2011 |
|
|
nie był bym tego taki pewien, no ale cóz
próbój i pokaz efekty przed i po
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:52, 02 Lis 2011 |
|
|
Czekamy na efekty. Jeśli to ma być tani sposób na tuning to jestem za
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Śro 15:58, 02 Lis 2011 |
|
|
a nie wystarczyłoby samej dziurki zrobić bez rurki.Nie mówie tu jak to by się spisywało w praktyce ale teoretycznie sama dziurka to dała by to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 16:48, 02 Lis 2011 |
|
|
spokey
w sumie masz racje,
zrobienie dziury moze wystarczyc ale w praktyce tak czy siak raczej to pogorszy osiagni a nie je poprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Śro 17:11, 02 Lis 2011 |
|
|
planuje przed sprawieniem sobie spawaka rozciąć stary wydech w miejscu gruszki wyciągnąć wszystkie możliwe blokady jeżeli będą i całego go w środku wyczyścić ze smaru.JAk myślicie wyciągnięcie katalizatora dałoby coś bo na senda.pl piszą że katalizator to blokada.Pobawię się starym wydechem bo w końcu nie będę miał nic do stracenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 17:57, 02 Lis 2011 |
|
|
Jak się wywierci dziurke to będzie hałasował a z rurka nie !. Bez blokad też dużo daje sprawdzane na sendzie !. na starym wydechu. A a silnik mi się rozwalił dzisiaj jak wracałem ze szkoły więc z filmikiem musicie poczekać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Śro 18:12, 02 Lis 2011 |
|
|
a dziurka cienkim wiertełkiem czy dosyć grubym ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 19:04, 02 Lis 2011 |
|
|
u nas nie ma kata !!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 19:40, 02 Lis 2011 |
|
|
Właśnie rozebrałem silnik był podszykowany najtańsze części włożone i jeszcze źle spasowane tłok walił o głowice tylko czemu je tego nie słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 19:51, 02 Lis 2011 |
|
|
Ogólnie tłok wyglądał jak mielonka tylko kawałek trzymał się na sworzniu (jakieś 2-3cm zostało tłoka) Sprawdzałem już i komora korbowodowa nie jest uszkodzona wał też ok tylko teraz tak :
Korbowód do wymiany bo jest luz ,cylinder do szlifu i nowy tłok reszta ok tylko wycentrowanie kosztuje 130 zł .
Chciałem się do wiedzieć ile wy macie kanałów w RMX/SMX 50 ba ja mam ich 10 a jak miałem jawke to miałem tylko 2 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:08, 02 Lis 2011 |
|
|
No RMX to już nie czeska technologia. Tego tykał się jakiś japończyk...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|