Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Wto 23:48, 11 Paź 2011 |
|
|
Witam !
Kupiłem Suzuki RMX 50 za 1550 zł!.
Silnik jest trochę wydygany rocznik jest 2000 i jeszcze nie był rozbierany a
było głównie jeżdżone nim po lesie.
I teraz tak chciał bym go lekko wytuningować pod moc , ale niestety choruje na brak funduszy !!.
Pomożecie z góry dziękuje za odpowiedzi , proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem nowy konto mam od 5 min.
PS: chciał bym żeby motor osiągał gdzieś 90km/h i był wystarczająco mocny w terenie !!.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 13:28, 12 Paź 2011 |
|
|
albo moc albo predkosc wybieraj....
jak chorujesz na brak funduszy to masz pecha i nic wiele nie zrobisz,
z najtanszych to czyszczenie gaznika i filtra,
czasem wymiana swiecy pozniej zmiana zebatki przód nastepnie cylek i gaznik i na koniec wydech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 15:00, 12 Paź 2011 |
|
|
Sry za te błędy ale nie działa mi klawisx z więc będę pisał x xamiast z.
No to moim xdaniem to najlepsxy wybór to swap x cxegoś mocniejsxego, jak nie chcesx się bawić to x rg 80, a jak masx cxas to sxukaj cxegoś innego.
Mi osobiście x silnikiem x rg idxie jakieś 90(w porywach do 100) ale roxmawiałem x byłym uxytkownikiem forum, mówił xe mu idxie 100 bex problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Czw 19:22, 13 Paź 2011 |
|
|
jeżeli nie masz kasy to nic nie zdziałasz jedynie większy gaznik i tyle ale jeżeli bys nazbieral to masz tu taki propo tuning:
-cylinder hebo manston replica 70 (na mielochu narazie ich niema ale wiem że w jakimś innymi sklepie są)
-Wał metrakit hanmade razme z łożyskami
-gaznik stage 6 21 lub jakiś dellorto 19-21
-wydech jakiś racing pod ten cylek problem w tym że nie ma za bardzo do smx-a racingów są tylko sporty.
-filtr polini airbox.
-do tego zębatki 14/50 lub 13/48
-i świeca irydowa lub zwykła o wartości cieplnej 9-10
i jest moc.
PS:narazie szukam jakiegoś racingowego wydechu do smx-a narazie wydechy ktore znalazłem to:tecnigas e-nox,leovince v6,mk thrower,yasuni cross.najlepszy z całej tej 4 jest yasuni podobno świetny wydech tyle tylko że do smx-a są w wersji sport a to napewno nie wyciśnie z tego airsala 70 racinga pełnej mocy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Czw 19:23, 13 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 20:58, 13 Paź 2011 |
|
|
nie wycisnie z niego pelnej mocy, ale i wtedy cylek sie nie skonczy po 20k km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 21:15, 13 Paź 2011 |
|
|
A mógłbyś mi powiedxieć cxym się różni wydech sportowy od racingowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Czw 21:28, 13 Paź 2011 |
|
|
tym że wydech racingowy jest inaczej strojony i ma o wiele większą moc.Cylindry racingowe np malossi mhr 80 są o wiele mocnniejsze od sportów np:airsala sport 70 mają inaczej zrobione kanały wydechowe i dają o wiele większą moc.A jak wiadomo do racingowego mocnego cylka musi racingowy mocny wydech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Wto 22:28, 18 Paź 2011 |
|
|
Aha a jaki jest koszt tego tuningu ?!.
Ja mam orginalny cylek i tak myślę żeby go rozszlifować na 70 i dać tłok .
Da się tak zrobić ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:50, 18 Paź 2011 |
|
|
Niestety średnio możliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 9:59, 19 Paź 2011 |
|
|
Nie pomogłeś średnio to znaczy jak ?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:33, 19 Paź 2011 |
|
|
Ech, jak chcesz szlifować 50 na 70? Nie da się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Czw 1:35, 20 Paź 2011 |
|
|
nie zrobisz z 50 70 a poza tym jeżeli ci się uda to za dużo kombinowania a i tak trwałość będzie mała.W oryginalnym cylku można dzwignąć okna wydechowe.Zrobić polerkę kanału wydechowego i lekko splanować głowicę.Napewno po tych zabiegach co ci wyżej wymieniłem cylek uzyska więcej mocy ale musi ci to robić doświadczona osoba bo jeżeli np okno wydechowe dzwignie ci o 1mm za dużo to zamiast poprawić to spierd*li ci osiągi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 10:54, 20 Paź 2011 |
|
|
a ja ci powiem tak,
jak brakuje ci mocy to albo swap rg 80/cylek 70 albo zmiana moto
a z 50 na 70 to jedynie musieli by ci np w motortechu przerobic cylek co nie bylo by tanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Czw 13:55, 20 Paź 2011 |
|
|
Spookeykox powiedz mi jaki jest koszt takiego tuningu licząc że remont będę robił sam oprócz wyważanie wału ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 17:20, 20 Paź 2011 |
|
|
cylek 600
wał korba itd mysle ze w 250 zmiescisz
wydech 450-1000zł
gaznik 100-200zł
łozyska na wał 50zł (koyo)
tak na spokojnie to minimum 1500
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|