Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
RMX 50 tuning 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 23:48, 11 Paź 2011  

Witam !
Kupiłem Suzuki RMX 50 za 1550 zł!. Very Happy
Silnik jest trochę wydygany rocznik jest 2000 i jeszcze nie był rozbierany a
było głównie jeżdżone nim po lesie.
I teraz tak chciał bym go lekko wytuningować pod moc , ale niestety choruje na brak funduszy !!.
Pomożecie z góry dziękuje za odpowiedzi , proszę o wyrozumiałość ponieważ jestem nowy konto mam od 5 min. Wink
PS: chciał bym żeby motor osiągał gdzieś 90km/h i był wystarczająco mocny w terenie !!.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 13:28, 12 Paź 2011  

albo moc albo predkosc wybieraj....
jak chorujesz na brak funduszy to masz pecha i nic wiele nie zrobisz,
z najtanszych to czyszczenie gaznika i filtra,
czasem wymiana swiecy pozniej zmiana zebatki przód nastepnie cylek i gaznik i na koniec wydech


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GAMER
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 15:00, 12 Paź 2011  

Sry za te błędy ale nie działa mi klawisx z więc będę pisał x xamiast z.

No to moim xdaniem to najlepsxy wybór to swap x cxegoś mocniejsxego, jak nie chcesx się bawić to x rg 80, a jak masx cxas to sxukaj cxegoś innego.
Mi osobiście x silnikiem x rg idxie jakieś 90(w porywach do 100) ale roxmawiałem x byłym uxytkownikiem forum, mówił xe mu idxie 100 bex problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Czw 19:22, 13 Paź 2011  

jeżeli nie masz kasy to nic nie zdziałasz jedynie większy gaznik i tyle ale jeżeli bys nazbieral to masz tu taki propo tuning:

-cylinder hebo manston replica 70 (na mielochu narazie ich niema ale wiem że w jakimś innymi sklepie są)
-Wał metrakit hanmade razme z łożyskami
-gaznik stage 6 21 lub jakiś dellorto 19-21
-wydech jakiś racing pod ten cylek problem w tym że nie ma za bardzo do smx-a racingów są tylko sporty.
-filtr polini airbox.
-do tego zębatki 14/50 lub 13/48
-i świeca irydowa lub zwykła o wartości cieplnej 9-10

i jest moc.

PS:narazie szukam jakiegoś racingowego wydechu do smx-a narazie wydechy ktore znalazłem to:tecnigas e-nox,leovince v6,mk thrower,yasuni cross.najlepszy z całej tej 4 jest yasuni podobno świetny wydech tyle tylko że do smx-a są w wersji sport a to napewno nie wyciśnie z tego airsala 70 racinga pełnej mocy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Czw 19:23, 13 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 20:58, 13 Paź 2011  

nie wycisnie z niego pelnej mocy, ale i wtedy cylek sie nie skonczy po 20k km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GAMER
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 21:15, 13 Paź 2011  

A mógłbyś mi powiedxieć cxym się różni wydech sportowy od racingowego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Czw 21:28, 13 Paź 2011  

tym że wydech racingowy jest inaczej strojony i ma o wiele większą moc.Cylindry racingowe np malossi mhr 80 są o wiele mocnniejsze od sportów np:airsala sport 70 mają inaczej zrobione kanały wydechowe i dają o wiele większą moc.A jak wiadomo do racingowego mocnego cylka musi racingowy mocny wydech.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 22:28, 18 Paź 2011  

Aha a jaki jest koszt tego tuningu ?!.
Ja mam orginalny cylek i tak myślę żeby go rozszlifować na 70 i dać tłok Wink.
Da się tak zrobić ?!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:50, 18 Paź 2011  

Niestety średnio możliwe Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Śro 9:59, 19 Paź 2011  

Nie pomogłeś średnio to znaczy jak ?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:33, 19 Paź 2011  

Ech, jak chcesz szlifować 50 na 70? Nie da się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Czw 1:35, 20 Paź 2011  

nie zrobisz z 50 70 a poza tym jeżeli ci się uda to za dużo kombinowania a i tak trwałość będzie mała.W oryginalnym cylku można dzwignąć okna wydechowe.Zrobić polerkę kanału wydechowego i lekko splanować głowicę.Napewno po tych zabiegach co ci wyżej wymieniłem cylek uzyska więcej mocy ale musi ci to robić doświadczona osoba bo jeżeli np okno wydechowe dzwignie ci o 1mm za dużo to zamiast poprawić to spierd*li ci osiągi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 10:54, 20 Paź 2011  

a ja ci powiem tak,
jak brakuje ci mocy to albo swap rg 80/cylek 70 albo zmiana moto

a z 50 na 70 to jedynie musieli by ci np w motortechu przerobic cylek co nie bylo by tanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Czw 13:55, 20 Paź 2011  

Spookeykox powiedz mi jaki jest koszt takiego tuningu licząc że remont będę robił sam oprócz wyważanie wału ?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 17:20, 20 Paź 2011  

cylek 600
wał korba itd mysle ze w 250 zmiescisz
wydech 450-1000zł
gaznik 100-200zł
łozyska na wał 50zł (koyo)

tak na spokojnie to minimum 1500


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin