Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Pią 23:12, 16 Gru 2011 |
|
|
Mo im zdaniem to nie jest opłacalne przeglądając ogłoszenia na allegro zauważyłem że nie tylko jest np. rg 80 ale też 125 250 i 500 więc wydaję mi się że lepiej by było włożyć ten od rg 250 napewno mniej przerabiania by było a moc większa.
A po za tym to jest chińczyk te 250 które wstawiłeś :/.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez uniak dnia Pią 23:12, 16 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 1:09, 17 Gru 2011 |
|
|
a co bys chcial
czesci do rg 125 f jest malo
do rg 250/500 nie ma wgle bo to głównie torówki
a chinskie 250 jest mega duzo czesci i mega tanie
po za tym chinczyk to 4t i caly dzien zabawy za 4l benzyny co w przypadku 500 starczylo by na max 1h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez swirus2007 dnia Sob 1:11, 17 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Sob 1:29, 17 Gru 2011 |
|
|
No w sumie racja.Tylko pytanie ile wytrzymie chińczyk a ile suzuki. Teraz policz że np. suzuki będziesz naprawiał raz w roku a chińczyka 4 i chińczyk wychodzi droższe. Ale jednak 4T może się pochwalić że mało pali. No 4T jest bardziej wytrzymalszy od 2T ale to niestety jest chińskie 4T. Ja chciałem kiedyś włożyć do ogara chińska 110 tą leżącą i po przeliczeniu kosztów i robocizny która by mnie kosztowała kupiłem cross'a i jak na razie to cross mnie kosztował nie wiele więcej niż tamta przeróbka a teraz to przynajmniej mam satysfakcję że mam na baku napisane suzuki i nie muszę tak często naprawiać. Więc nie lepiej było kupić jakiegoś używanego np. Suzuki RM125 jest fajne , no chyba że ty ten silnik już miałeś to co innego ale moim zdaniem bardziej się opłacało by kupić inny motor. Bo później ludzie tych przeróbek nie chcą kupować , a zarżnąć taki motor w lesie żal jak się pomyśli ile pieniędzy i czasu się poświęciło w ten motor. Ale to są twoje pieniądze i twój wybór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 10:17, 17 Gru 2011 |
|
|
heh
nie zebym cos mowil ale nie jezdziles chinczykami,
ja mam quada 200 chinczyka latam juz rok i jedyne co wymienilem w nim to łancuch bo sie urwał
kumpel ma crosa 250 chlodzony wiatrem silnik igla a katowal go 2 lata, teraz nie jezdzi bo ma wahacz krzywy,
jak dla mnie wygrywa dalej 250 chinska 4t bo jak od takiej wyzylowanej rm bym wsadzil to wyjdzie mnie dalej taniej
Jednak sie z toba zgodze, co do przerobek ale głownie ramy
bo ja sie ja przerobi to ludzie nie sa juz tak chetni.
Ale tak jak rozmawialem z kolega na gg to to bedzie mialo słuzyc jako pies do stuntu,
czyli w miare trwale, tanie w ekspoloatacji, i przedewszystkim lekkie z dosc duzym moemntem obrotowym
Ja bede wkladal 125 2t i ciac ramy/wycinac starych mocowan nie mam zamiaru :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:34, 17 Gru 2011 |
|
|
Ziomek wrzucił do ramy Yamahy Dt 50 silnik od 125 chińskiego. Zamontował chłodnicę oleju i robił tylko podstawowe czynności, po prostu pilnował motocykla. I co? Rypał go w opór więc te chińczyki nie są złe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 17:56, 17 Gru 2011 |
|
|
lecz warto tez dodac ze 125 w góre maja stojacy cylek!!!
bo te z lezacymi to słabe i do tego guze wibracje maja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Nie 15:23, 18 Gru 2011 |
|
|
A ile wydaeś na silnik na to wszystko ?. (zł)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 18:36, 18 Gru 2011 |
|
|
z tego co z nim rozmawialem to praktycznie wszystko mial
rmx stal bo kolega kupil wieksze moto,
tarcza na przod z hd dostal za frii
dirta mial wiec tez w sumie za darmo,
teraz widac jak polacy potrafia sie stosowac do recyclingku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Nie 19:20, 18 Gru 2011 |
|
|
No w sumie tak tylko to wszystko miało jakąś wartość. Ja bym wolał jedak kupić inne moto.
A i jak wszystko spasujesz do go rozbierz i go pożądnie wyczyść !. .
Jak się zmieścił tobie te 250 to może ja sobie do swojego SMX włożę od Yamahy R1 a jak się lekko ramę przytnie to od hayabus'y .
///Swirus2007
Po raz ostatni upominam cię, zebyś edytował posty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez uniak dnia Nie 19:24, 18 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
david.1606
Pieszy
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 21:20, 07 Lut 2012 |
|
|
koszta hmh.. za samego rmx'a wyszło mi na polskie 4600zł , za silnik (był w ramie oczywiscie był to cały "motocykl" fabrycznie nowy 2100zł) Tarcza jak pisał swirus jest z HD dostałem a własciwie wziełem sobie z roboty bo i tak miała isc na złom.silnik zerwał mi 2 łancuchy jeden oryginalny poszedł w 1 tyg,wzmacniany niemiecki zdjety z mojej Etz polatał koło w tyg w koncu za całe 47zł kupiłem maszynowy na metry latał na nim ponad rok po sporym terenie na ten chinski silnik (kopia silnika yamahy Ybr i pochodnych )na prawde nie mam co narzekać, bardzo go katowałem i nic kompletnie (odpukać) nic sie jeszcze z nim nie stało no chyba ze ten zerwany lancuch co mi uszkodził pokrywe ale to standart w takich wypadkach.rok pracowałem w serwisie kingway'a rózne skuterki do nas przychodziły i jednak najbardziej awaryjne były silniki ktore pakowane były w "łośie" takie małe cos w płomienie albo czarne imitujące choopera .z wiekszymi silnikami w quadach od 150 do 250 czy w motocyklach (fonetycznie) Julin nie mieliśmy nigdy żadnego problemu.i prawdą jest ze ten silnik spali ze 4 litry na 100 i nie takiego ze pyrka sobie ledwo na 6 biegu (tak ten moj ma 6 biegów... ).
://EDIT
Dodam jeszcze ze jeździłem z kumplem on na dt 125ccm i nie miał jakoś szans może to była juz wina jego stanu silnika.
://EDIT 2
Ciągnąc dalej temat swapa kupiłem gaźnik membranowy (to jest chyba poprawna nazwa) może on działac (zasilac motocykl) w kazdej pozycji puki dociera do niego paliwo,kolejnym plusem jest brak komory i co za tym idzie pływaka co przy jedzie na kole powoduje zubożenie mieszanki i często wylewanie większej ilości paliwa filtrem niz spalanie jej zeby było zabawniej gaźnik ten pochodzi z silnika rozruchowego DT-150 (ciągnik gąsienicowy ) koszt z przesyłką chyba 68zł. w oryginale zasila on silnik rozruchowy pojemnosci 150ccm ale znajomy ma taki gaźnik w motolotni i tam zasila 600ccm wiec myślę ze moje 250 poradzi. tak on wygląda [img]http://img.archiwumallegro.pl/?1099863786[/img]
///Swirus2007
Edytuj Posty!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Nie 1:44, 19 Lut 2012 |
|
|
Ogólnie to podziwiam ludzi którzy podejmują sie swapów (szacunek ) A o samym projekcie co tu dużo mówic wszystko mi się podoba tylko tą przednią felę oszpeca ten hamulec bębnowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
david.1606
Pieszy
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 2:00, 19 Lut 2012 |
|
|
thx .Koła tył przód już mam nowe z Derbi sendy Sm koła czekają na nowe łożyska i uzupełnienie szprych
edit:\\
uniak od R1 nie podejdzie ale tylko dla tego ze za szeroki i łańcuch nie miał by prowadzenia w lini
///Swirus2007
Edytuj Posty!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 18:09, 19 Lut 2012 |
|
|
posty
ładnie ci idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
david.1606
Pieszy
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 23:55, 11 Mar 2012 |
|
|
Dziś sie zebrałem troszkę jakoś kilka dni temu wybiłem stare łożyska i wklepałem nowe (cały komplet nowych z luzem C3 razem z wysyłka 10zł 40gr ) wrzucam foty z przymierzeniem nowych kół z Derbi senda. (koła są na osie 15mm zatem bez pod szlifowania wahacza i rozwierceniu goleni osie nie wejdą do standardowej ramy rmx ).
Foty z przymierzania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
david.1606
Pieszy
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 0:26, 30 Maj 2012 |
|
|
Temat trochę zwolnił ,zakochałem się i nie mam kiedy ogarnąć RMX'a ale jest postęp dziś skończyłem HB ,po kilku wymianach zacisku na inny mniejszy/większy/dwu jedno tłoczkowy ,kupnie nowej lewej pompy itp są postępy,Suzi stoi już prawie stabilnie na kołach derby sendy (o ile pamiętam ) wstawię kilka zdjęć na zdjęciach kumple testują zawieszenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|