Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 22:40, 16 Lis 2011 |
|
|
spoko,
to musiales cos zle zrobic...
wiciągałes ten wałek co zaznacyzłes ??
koejna sprawa to zrob fotke tej czesci co jest połączona z wałkiem od zmiany biegow i zazebia sie z tym co zaznaczyłęs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sob 18:37, 19 Lis 2011 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 21:43, 19 Lis 2011 |
|
|
powinno byc ok.
moze masz cos nie tak z hoinkami??
a i ta kropka raczej powinna byc na dole
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ona jest do tego zeby syfy w łozysku nie siedziały i ta dziurka wyplywaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 19:31, 20 Lis 2011 |
|
|
swirus2007 napisał: |
moze masz cos nie tak z hoinkami??
|
Pewnie tak. W takim razie musze jeszcze raz rozpołowić. Jak to zrobie , to zrobie zdjęcie i zobaczysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 22:56, 20 Lis 2011 |
|
|
ja w hoinkach racej za duzo nie pomoge bo ja ich nie rozbierałem, ani nawet nie wyciaglem z karteru ;p
a kolejna sprawa to, ze jakie biegi miałes?? oraz jak ci zmieniało, i nage jakis opór czy coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Pon 22:14, 21 Lis 2011 |
|
|
1 chyba była , luz i 2 no a potem sie skończyły bo zabierak był na ostatnim zębie.
Jest jeszcze tak , że jak wcisnę wajchę od biegów w dół to tam zostaje , jak w górę to zostaje w górze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 23:51, 21 Lis 2011 |
|
|
heh,
juz wiem co zrobiles
podeszłes do tego za fizycznie
[link widoczny dla zalogowanych]
tam masz gdzies sprezynke zbacz czy jest zaczepiona czy nie,
a kartery od razu zbiles na lewo czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 22:13, 23 Lis 2011 |
|
|
Jak składałem to sprężynka jescze była zaczepiona , no a kartery zbiłem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 8:12, 24 Lis 2011 |
|
|
bo u mnie kartery rozsunely sie lekko i zsunely tez bez wiekszych problemow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
david.1606
Pieszy
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 1:16, 28 Lis 2011 |
|
|
Masz tam 7 zębów kolejno od każdego biegu przypomnij sobie na jakim zostawiłeś silnik gdy go rozbierałeś,jeśli luz to górny ząb powinien być otwarty
inaczej ściągnij ustalacz na wałku do którego połączona jest dźwignia (poprostu wysuń go kawałek )zmiany biegów kręć wałem i ręcznie ustaw jedynkę ,następnie dopasuj do niej ustalacz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez david.1606 dnia Pon 1:20, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Czw 18:43, 01 Gru 2011 |
|
|
Tak to w środku wygląda:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja już nie ogarniam i chyba poszukam kogoś kto mi złoży to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 15:26, 02 Gru 2011 |
|
|
moze to [link widoczny dla zalogowanych]
zle włozyles,
ja tego nawet nie wyciagalem bo nie mialem takiej potrzeby
a i szkoda ze nie sprawdziles których biegow nie masz bo to by troche wyjanilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Czw 18:38, 22 Gru 2011 |
|
|
W końcu udało mi się to wszystko złożyć ale... Odpalam silnik a tu napier**la jeszcze bardziej w silniku niż wcześniej , co mogłem źle złożyć, albo co może taki dźwięk wydawać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Czw 23:40, 22 Gru 2011 |
|
|
Pewnie źle zgrałeś coś z tłokiem. A zapłon masz dobrze ustawiony ?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 9:29, 23 Gru 2011 |
|
|
jak mozesz to nagraj to,
zapłonu przynajmniej u mnie nie da sie przestawic, tzn jak bedzie zle ustawiony to nie zapali bo,
minimalnie za wczesny, scina mi klina na wale
minimalnie za pozny, pali mega ciężko albo wgle, a jak juz zapali to mega muł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|