Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 1:05, 11 Lip 2009 |
|
|
Mały stunteR napisał: | A ja rzdiłem regulowac przy silniku Wtedy by takich problemów nie było...
PS. SV to nie jest motor do stuntu |
Stuntować to można na wszystkim, a ten model który mam już ma lepsze smarowanie i wytrzymuje o wiele lepiej jazdę na kole niż poprzednia okrągła wersja;) ja tym nie latam bo mi tego szkoda ale wiem że poprzedni właściciel trochę tym latał.
Wracając do tematu to już więcej pomysłów nie mam, ale z tego co zrozumiałem to też mogą być tarcze sprzęgłowe do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:45, 11 Lip 2009 |
|
|
jak już nie może podciągnąc przy silniku, to raczej tarcze do wymiany... a dokładnie to ona jest do końca wkręcona, czy o co Ci chodzi, że nie możesz naciągnąc? Bo jakoś nie zrozumialem do konca
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:19, 11 Lip 2009 |
|
|
Dobra może odrobine zamieszałem . W tym poscie którego nie do końca zrozumieliśćie chodziło mi nie o tą regulacje linki przy karterze silnika, tylko regulacje sprzęgła pod tą pokrywą. Jeśli ktoś przy tym nie grzebał to może nie wiedzieć o co chodzi. Ja troche o tym poczytałem na googlach.
Kolejny problem. Linka sprzęgła przy klamce trzyma się na ostatnich 3 drucikach. Więc nawet jak wyreguluje to dlugo nie pojeżdze. O i może ktoś mi poradzi skad by tu linke załatwić? Orginalnych nie widzialem, a i pewnie kosztuja jak orginalne. Podobno pasuje od jakiegoś Ogara czy coś. Nie moge znaleźć o tym tematu na forum, o ile taki był.
Tarcze sprzęgła mam gdzieś na zdjeciach (rozbierałem silnik) tyle że nie mogłem ustawić ostrości. Postaram się niedługo wrzucić. Widać ze już było na nich troche przejechane, ale w/g mnie jeszcze sie nadawaly:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 2:04, 12 Lip 2009 |
|
|
to zacznij od wymiany liki jak się już nei trzyma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:19, 12 Lip 2009 |
|
|
my też caly czas z Arnim mówimy o regulacji pod tym malym dekielkiem to nie jest nic strasznego ale najpierw zabierz sie za linke.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:17, 12 Lip 2009 |
|
|
Linka jeszcze trzyma ale dlugo nie pojezdzi. To wiecie co moge zamiast tej linki załatwić? Od jakiegoś ogara? Bo przeciez oryginalnej nie kupie, bo nawet chyba nie ma dostepnych.
Wiem ze regulacja to nic strasznego, ale zawsze mam jakies dodatkowe problemy, np. taka kontra ktora nie chce puscic.
Proszę o jak najszybszą odpowiedź o zamiennik linki sprzęgła.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 23:31, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:27, 13 Lip 2009 |
|
|
I jak wymieniac linkę to z całym pancerzem raczej?
Jaki zamiennik linki będzie pasował?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:41, 13 Lip 2009 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu masz link do linki sprzęgła od RG, wydaje mi się, że powinna pasowac. Zawsze to nie są aż takie wielkie pieniądze. Jeśli natomiast wolałbyś cos tańszego to poszukaj na allegro suzuki rg na części i wtedy sobie odkup.
PS ta jest nowa Jeśli coś to pisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:43, 13 Lip 2009 |
|
|
Ewentualnie mozesz poszukac w suzuki ts, tez powinno pasowac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 12:12, 13 Lip 2009 |
|
|
tymczasowo MOŻNA WSTAWIĆ LINKĘ OD ROMETA (NP OGARA) Ale jest o wiele cieńsza i szybko się zrywa, można wymienić sam wkład, czasami dorabiają. Ta co wysłali od rg powinna pasować bo ma dobre końcówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:01, 17 Sie 2009 |
|
|
Kupiłem linke o RG i niby pasuje. Ale jest o ponad 10 cm krótsza niż oryginalna. Troche za krótka ale da sie jeździć. Chociaż za tą cene chciałoby się mieć idealną. :p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:09, 17 Sie 2009 |
|
|
O to dobrze wiedzieć ;D chociaż widziałem na allegro uniwersalne linki od sprzęgła za 20 zł i też myślę czy by jej nie sprawdzić, ale aktualnie brak funduszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Nie 22:18, 23 Maj 2010 |
|
|
Wracam do tematu. W najbliższym czasie mam zamiar wymienić sobie tarcze sprzęgła bo juz powoli zaczyna sie ślizgać i ciągnąć, i takie pytanie mam jakie były by najlepsze ? Możecie coś doradzić? Ważne zeby były w miare wytrzymałe no i w nie mocno wygurowanej cenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:17, 24 Maj 2010 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] jedyne które widziałem na allegro, albo coś przeoczyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Śro 15:09, 26 Maj 2010 |
|
|
Dzięki Kajtek. A coś z wyższej półki by pasowało do rmx-a ?
np to: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|