Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:32, 22 Maj 2012 |
|
|
A co do wyścigów z am6 to kolega ma peugeota xps to przyśpieszenie jest takie same, a na v-max podobnie. Nie ma dużej różnicy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kubakubus223 dnia Wto 23:32, 22 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 16:54, 23 Maj 2012 |
|
|
No ja mam już silnik po remoncie całym generalnym . Dobra teraz mi wypluwa benzynę chyba na początku bałem się że mi bierze olej bo z rury wylatuje taki czarny jakby olej ale odkręciłem gruszkę patrze no oleju nie ma sucho , więc sb pomyślałem że nie przepala paliwa do końca. I zacząłem się zastanawiać jaki może być tego powód i stwierdziłem że mam za późny zapłon i teraz się kieruje do was z pytaniem jak powinien być ustawiony zapłon , ja mam go ustawionego chyba na zero ale nie jestem pewien.
Z góry dziękuje za odpowiedzi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 20:56, 23 Maj 2012 |
|
|
dobrze masz,
to ze pluje olejem tzn ze jezdzisz cały czas na full manetce!!! i nie masz sie co przejmować, kazdy 2t pluje olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 21:24, 23 Maj 2012 |
|
|
No dobra ale ja powinien być ustawiony zapłon ?. Nie nie jeżdżę na full manetce bo go mam na dotarciu ;].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 22:03, 23 Maj 2012 |
|
|
ale wczesniej jezdzileś,
a to ze amsz na doratciu to nei znaczy ze nie mozesz jezdzić do konca obrotów - pozniej ludzie sie dziwią ze moto zamulone i sie nei zbiera...
a zaplonu sie tu nie ustawia, to wynika poprostu z konstrukcji, masz miec wg znakow i juz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Śro 23:35, 23 Maj 2012 |
|
|
Tam jest tylko kreska -.-.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 11:46, 24 Maj 2012 |
|
|
no i masz ustawic wlasnie te 2 kreski rowno i jest gitara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Sob 10:56, 26 Maj 2012 |
|
|
Przestawianie zapłonów ma sens przy wiekszym tuningu i przeważnie objawy są takie że moto się strasznie grzeje a nie że pluje olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 23:14, 26 Maj 2012 |
|
|
bo ma za wczesnie zaplon i dla tego sie grzeje + dostają po dupie wszystkie łozyska i silnik nie chodzi płynnie...
po raz kolejny powtarzam ze to nie wsk czy komarek w którym był mechaniczny przerywacz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Wto 22:10, 05 Cze 2012 |
|
|
Ok mam pytanie .
Ile wam pali rmx/smx. i ile on powinien mieć tysięcy obrotów ?. Mi pali gdzieś tak na oko 3.8l-4.5 .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez uniak dnia Wto 22:11, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Śro 0:41, 06 Cze 2012 |
|
|
wolne obroty ustawiasz indywydualnie,
ma nie gasnąć na luzie oraz nie powinien jak wbijesz bieg na sprzegle(rozgrzany silnik)
ile tysiecy obrotow to sie nie dowiesz bo obrotka nie masz raczej
a pali ile widzi, na 70 i oryginalnym wydechu i gazniku to potrafi 6 a nwet 7 ale to cały czas masem,
ja nie oszczedzam motosa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Czw 22:21, 07 Cze 2012 |
|
|
W twojej odpowiedzi nie usłyszałem co chciałem ,ale mi się wydaje że to jest silnik wysoko obrotowy więc do 12 powinien się kręcić .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 23:52, 07 Cze 2012 |
|
|
tak
to silnik wysoko obrotowy i nawet do 15 byś wykrecił po modyfikacjach modułu i cewki
a wolne ustaw do 2000 obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Pią 10:55, 08 Cze 2012 |
|
|
ja chyba obrotomierz podłącze pod cewke od fiata 125 zobacze ile to ma narazie mam go zblokowanego na 6tyś ale chciał bym mieć go na 10 góra 11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 11:30, 08 Cze 2012 |
|
|
przy zablokowanym do 6k to patologia bo nie jedzie :d
obrotek od 125 czyli kanciaka? tam masz
po 1 4 cylindy
po 2 4t czyli wynik przez to ze podepniesz do 2t bedzie 2x a do tego jeszcze do 2 potengi czyli 4x wiecej obrotow bedzie pokazywał prawdopodobnie
czyli musiał byś od nowa wyskalować obrotek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
|