Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Thegreenbuddy
Pieszy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:41, 08 Cze 2011 |
|
|
Witam!
wlasnie mialem wymienic cylinder kiedy okazalo sie ze sruba od reed'u zrobila mi dziure nad skrzynia biegow, wielkosci glowki tejze sruby. I tu nachodzi pytanie: co zrobic? Da sie to zatkac, czy lepiej wymienic silnik? Na nowy mnie nie stac, wypadaloby wiec kupic uzywany, z tym ze uzywane silniki do suzuki rmx 50 z 2000 roku sa raczej rzadkoscia. Mozna wsadzic silnik z innego motoru? Podejrzewam ze tsx i smx pasuja ale moze jakies inne?
I prosze nie podajcie mi polskich motorow bo do takowych nie mam dostepu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:11, 09 Cze 2011 |
|
|
Tańszym i w sumie lepszym, bo przy okazji tuningowym rozwiązaniem, będzie kupno silnika od Suzuki RG 80. Pasuje bez przeróbek, a wzrasta Ci moc. Tylko musisz poszukać razem z gaźnikiem.
Bo z taką dziurą to raczej nic nie zrobisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thegreenbuddy
Pieszy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:50, 09 Cze 2011 |
|
|
nie bardzo mam ochote na wymiane silnika na wiekszy, rozumiesz. Wyzsze koszta utrzymania i problemy prawne. Wolalbym zostac przy 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:00, 10 Cze 2011 |
|
|
Problemy prawne? Silnik jest częścią wymienną to po pierwsze. Zeszlifowane cyferki z cylindra i nikt się nie połapie. Bo wizualnie nawet nie widać różnicy. Koszty utrzymania? A wcale, że nie, bo więcej części jest do RG Ale jak chcesz. Czasami pojawiają się od Suzuki RMX/SMX/TS, bo to to tamo wszystko, oczywiście mowa tu o tych LC (chłodzonych cieczą).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thegreenbuddy
Pieszy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:27, 10 Cze 2011 |
|
|
chodzi o to ze mieszkam za granica i przy wymianie silnika musialbym wyrejstrowac motor na nowo po czym zrobic przeglad znow zarejstrowac z nowym silnikiem, przy czym za 80 sa wieksze oplaty, a zeszlifowanie numerow jest rownoznaczne ze zdjeciem tablicy, wiec najchetniej zatkalbym dziure,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 20:45, 10 Cze 2011 |
|
|
A gdzie ty tak w ogóle mieszkasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thegreenbuddy
Pieszy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:43, 10 Cze 2011 |
|
|
za granica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:01, 11 Cze 2011 |
|
|
Bardzo matematyczna odpowiedź: poprawna, ale nic nie wnosi do tematu.
Skoro tak to pozostaje Ci szukać, czasami się pojawiają. Jeśli nie, to szukaj Minarelli AM6, bo tego jest dużo więcej. Oczywiście wiąże się to z przeróbką, ale widziałem na youtube gdzieś RMXa z tym silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrx
Pieszy
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:00, 11 Cze 2011 |
|
|
dolacze sie do tematu
z czego jeszcze pasuje silnik do rmx? poj 125
ewentualnie moze mi ktos podac na allegro zestaw 70/80/110 ktory pasuje do rmx? czy mozna zrezygnowac z chlodzenia ciecza a polegac tylko na powietrzu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 20:49, 11 Cze 2011 |
|
|
125 raczej nie znajdziesz, żeby wszedł bez przeróbek, ja bynajmnie nie spotkałem się z takim, ale od rg 80 pasuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrx
Pieszy
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:14, 11 Cze 2011 |
|
|
wiem ze Suzuki nie jest tu wypisane ale czy ten cyl podejdzie do rmx?
[link widoczny dla zalogowanych]
ewentualnie dajcie link do aukcji z zestawem 70/80ccm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:49, 12 Cze 2011 |
|
|
Jasne, że nie podejdzie.
Prócz silników z RG i TS, oczywiście pojemności 80, żaden nie wchodzi bez przeróbek. Poza tym. Nie ma sensu pakowania 125 w taką ramę gdyż jest ona zbyt słaba i troszkę bałbym się jeździć na czymś z takim z powodu bezpieczeństwa. Po prostu rama może się złamać. Poza tym, musiałbyś się martwić o wzmocnienie ramy, samą przeróbkę i dodatkowe części jak może większy gaźnik czy coś. Jedyna taka normalna możliwość to wpakować silnik od Suzuki RG 80 i masz swoją 80tkę. Tuning niestety wychodzi bardzo drogi jeśli zmieniasz sam cylinder, a trzeba jeszcze pomyśleć o innych podzespołach, korbowód, wał itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrx
Pieszy
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:49, 14 Cze 2011 |
|
|
a mozesz podac link do jakiegos tanszego zamiennika cylindra z allegro?
nie chce 500zl wykladac
jaka jest fabryczna srednica tloka i pierscieni w silniku 50ccm?
a jescze jedna opcja
powiedzmy ze dam zeszlifowac cylinder 50 na 70ccm, jaki bede potrzebowal tlok i pierscienie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 21:05, 14 Cze 2011 |
|
|
masz fantazje, to chyba nic z tego cylindra nie zostanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrx
Pieszy
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:29, 14 Cze 2011 |
|
|
w taki razie musi byc chyba jakis tanszy zamiennik?
ewentualnie mozna dopasowac cylinder chlodzony powietrzem i zrezygnowac z chlodzenia wodnego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|