Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
silnik 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:41, 08 Cze 2011  

Witam!
wlasnie mialem wymienic cylinder kiedy okazalo sie ze sruba od reed'u zrobila mi dziure nad skrzynia biegow, wielkosci glowki tejze sruby. I tu nachodzi pytanie: co zrobic? Da sie to zatkac, czy lepiej wymienic silnik? Na nowy mnie nie stac, wypadaloby wiec kupic uzywany, z tym ze uzywane silniki do suzuki rmx 50 z 2000 roku sa raczej rzadkoscia. Mozna wsadzic silnik z innego motoru? Podejrzewam ze tsx i smx pasuja ale moze jakies inne?
I prosze nie podajcie mi polskich motorow bo do takowych nie mam dostepu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:11, 09 Cze 2011  

Tańszym i w sumie lepszym, bo przy okazji tuningowym rozwiązaniem, będzie kupno silnika od Suzuki RG 80. Pasuje bez przeróbek, a wzrasta Ci moc. Tylko musisz poszukać razem z gaźnikiem. Wink
Bo z taką dziurą to raczej nic nie zrobisz Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:50, 09 Cze 2011  

nie bardzo mam ochote na wymiane silnika na wiekszy, rozumiesz. Wyzsze koszta utrzymania i problemy prawne. Wolalbym zostac przy 50 Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:00, 10 Cze 2011  

Problemy prawne? Silnik jest częścią wymienną to po pierwsze. Zeszlifowane cyferki z cylindra i nikt się nie połapie. Bo wizualnie nawet nie widać różnicy. Koszty utrzymania? A wcale, że nie, bo więcej części jest do RG Razz Ale jak chcesz. Czasami pojawiają się od Suzuki RMX/SMX/TS, bo to to tamo wszystko, oczywiście mowa tu o tych LC (chłodzonych cieczą).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:27, 10 Cze 2011  

chodzi o to ze mieszkam za granica i przy wymianie silnika musialbym wyrejstrowac motor na nowo po czym zrobic przeglad znow zarejstrowac z nowym silnikiem, przy czym za 80 sa wieksze oplaty, a zeszlifowanie numerow jest rownoznaczne ze zdjeciem tablicy, wiec najchetniej zatkalbym dziure,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GAMER
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 20:45, 10 Cze 2011  

A gdzie ty tak w ogóle mieszkasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thegreenbuddy
Pieszy



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:43, 10 Cze 2011  

za granica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:01, 11 Cze 2011  

Bardzo matematyczna odpowiedź: poprawna, ale nic nie wnosi do tematu.
Skoro tak to pozostaje Ci szukać, czasami się pojawiają. Jeśli nie, to szukaj Minarelli AM6, bo tego jest dużo więcej. Oczywiście wiąże się to z przeróbką, ale widziałem na youtube gdzieś RMXa z tym silnikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrx
Pieszy



Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:00, 11 Cze 2011  

dolacze sie do tematu
z czego jeszcze pasuje silnik do rmx? poj 125
ewentualnie moze mi ktos podac na allegro zestaw 70/80/110 ktory pasuje do rmx? czy mozna zrezygnowac z chlodzenia ciecza a polegac tylko na powietrzu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GAMER
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 20:49, 11 Cze 2011  

125 raczej nie znajdziesz, żeby wszedł bez przeróbek, ja bynajmnie nie spotkałem się z takim, ale od rg 80 pasuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrx
Pieszy



Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:14, 11 Cze 2011  

wiem ze Suzuki nie jest tu wypisane ale czy ten cyl podejdzie do rmx?

[link widoczny dla zalogowanych]

ewentualnie dajcie link do aukcji z zestawem 70/80ccm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:49, 12 Cze 2011  

Jasne, że nie podejdzie. Smile
Prócz silników z RG i TS, oczywiście pojemności 80, żaden nie wchodzi bez przeróbek. Poza tym. Nie ma sensu pakowania 125 w taką ramę gdyż jest ona zbyt słaba i troszkę bałbym się jeździć na czymś z takim z powodu bezpieczeństwa. Po prostu rama może się złamać. Poza tym, musiałbyś się martwić o wzmocnienie ramy, samą przeróbkę i dodatkowe części jak może większy gaźnik czy coś. Jedyna taka normalna możliwość to wpakować silnik od Suzuki RG 80 i masz swoją 80tkę. Tuning niestety wychodzi bardzo drogi jeśli zmieniasz sam cylinder, a trzeba jeszcze pomyśleć o innych podzespołach, korbowód, wał itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrx
Pieszy



Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:49, 14 Cze 2011  

a mozesz podac link do jakiegos tanszego zamiennika cylindra z allegro?
nie chce 500zl wykladac

jaka jest fabryczna srednica tloka i pierscieni w silniku 50ccm?

a jescze jedna opcja
powiedzmy ze dam zeszlifowac cylinder 50 na 70ccm, jaki bede potrzebowal tlok i pierscienie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 21:05, 14 Cze 2011  

masz fantazje, to chyba nic z tego cylindra nie zostanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mrx
Pieszy



Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:29, 14 Cze 2011  

w taki razie musi byc chyba jakis tanszy zamiennik?

ewentualnie mozna dopasowac cylinder chlodzony powietrzem i zrezygnowac z chlodzenia wodnego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin