Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Stunt RMX 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
mi3cio
Pieszy



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: M!3T3|_

PostWysłany: Wto 18:59, 01 Wrz 2009  

Co macie zmienine lub chielibyscie zmienic zeby Stunowac na swoim Rmx'ie lub Co trzeba zmienic ???

Nie chodzi mi o takie opdowiedzi jak : np. Silnik , wszytsko, duzo tego.
Prosze o dokłane opisanie . Z Góry Dzieki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mi3cio dnia Wto 19:01, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:34, 01 Wrz 2009  

Przede wszystkim stelaż, który zapewni Ci miejsce na nogę żeby na jednym poszaleć. Możesz zmienić zębatki tak, aby było przełożenie na moc (co wiążę się z utratą na v-maxie). Możesz dorobić sobie hamulec tylni ręczny, co ułatwi Ci manewrowanie. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karpio
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Wto 22:50, 01 Wrz 2009  

Jak dla mnie to: po pierwsze-Stelaż lub dziura w błotniku na noge , ale jak sie dopiero uczysz to stelaż jest lepszym rozwiązaniem.
Po drugie- dobra kierownica , oryginalna po lepszej glebie gnie się.
Po trzecie- zmiana opon jeśli masz kostki a najlepiej zmiana kół , jeśli na koła brak kasy zmiana opon tak jak w moim przypadku z przodu mam opone typu enduro z tyłu sm.
Po 4-utwardzenie przedniego zawieszenia najlepiej olej 25W
Po 5- hamulec typu Hand Break (HB)
No i po 6 - sprawa z dozownikiem , musisz go wymontowac, odłączyc lub nie lać tam oleju, tylko sam mieszac olej z benzyna.
Ale jak juz zaczniesz jeździc na kole to w jeździe ci wyjdzie co ci jest potrzebne i zaczniesz robic go pod siebie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Karpio dnia Wto 22:54, 01 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mi3cio
Pieszy



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: M!3T3|_

PostWysłany: Śro 14:08, 02 Wrz 2009  

A czy da sie Stuntowac Bez zmiany Silnika ??? Lub tuningu Silnika ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:48, 02 Wrz 2009  

Raczej tak, jeżeli go odpowiednio odchudzisz i zmienisz przełożenia na moc, bo mi bynajmniej seryjniak nie wbija zbyt lekko na koło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mi3cio
Pieszy



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: M!3T3|_

PostWysłany: Śro 21:29, 02 Wrz 2009  

Co Massz Na mysli odchudzic ??? czego Sie pozbyc ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:29, 03 Wrz 2009  

No chociażby same plastiki można zdjąć, chociaż nie wiem. Smile Dozownik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 19:14, 03 Wrz 2009  

Karpio:
"Jak dla mnie to: po pierwsze-Stelaż lub dziura w błotniku na noge , ale jak sie dopiero uczysz to stelaż jest lepszym rozwiązaniem."

I co jemu da stelaż skoro nie umie jeździć na kole? Wszyscy myślą, że jak będą mieli stelaż to już zaczną jeździc jak cygan, natomiast jest to nie prawda. Stelaż może Ci pomóc jedynie w poderwniu, co i tak nie doświadczonym bym nie radził Smile
Powrót do góry
mi3cio
Pieszy



Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: M!3T3|_

PostWysłany: Czw 19:34, 03 Wrz 2009  

Mały Stutner : Da sie cos wywojowac na seryjnym silniku ??? no wiesz na jednym ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Karpio
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Czw 22:34, 03 Wrz 2009  

A chociazby po to stelaż ze jak by nie ograną hebla noznego i by go wywaliło do tyłu to by sie oparł stelażem a nie wy**bał na plecy.
Mi3cio a co do twojego pytania czy mozna cos wywojować na seryjnym silniku. [link widoczny dla zalogowanych]
To jest filmik niejakiego Kryszpola który jeździ na full serii na Sendzie . Bo to w sumie zależy od tego jak jeździsz ile czasu temu poświęcasz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Karpio dnia Czw 22:40, 03 Wrz 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 23:35, 03 Wrz 2009  

Ja raz dałem swojego rmx'a gościowi co wyczynowo śmigał na kole dt 80, a potem został zmuszony na kupno prawdziwej 50'tki i kupił peugeota xps, miał totalną serię tylko zębatki dał inne potem, to jak wsiadł na mojego(seria totalna) to bardzo był zadowolony i już przy pierwszej próbie jechał na kole i nawet uznał że lepiej się mu jeździ niż na tym silniku minarelli. W rmx'ie jest ten problem że trzeba go trochę wkręcić na obroty ale jak uda się przetrwać ten moment to potem już idzie gładko.
jak chcesz zacząć jeździć to podstawy już ci podali a resztę tak jak już pisali musisz sam zobaczyć co potrzebujesz. A stuntować można na wszystkim bo kumpel śmigał na jawce skuter tak że niektórzy na ścigach się zawstydzali.

Tu żeby nie być gołosłownym filmik: http://www.youtube.com/watch?v=AcEYKJiGofo&feature=related


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Czw 23:47, 03 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 20:14, 04 Wrz 2009  

Do mi3cio: powiem Ci szczerze, że przy odrobinie chęci na seryjnym silniku rmx'a można robić wieleeee tricków, więc nie martw się na pewno coś z tego wyjdzie. Trening czyni mistrza... a co do stawiania na koło to wedle mnie najlepszym sposobem są tylne nóżki Smile
np. mój rmx na 3 biegu na tylnych nóżkach bez większego problemu staje na koło, przy sporej prędkości, co dla jadących z naprzeciwka samochodów i przechodniów jest nie lada frajdą, szczególnie gdy pukają się po głowach Very Happy także życzę powodzenia Smile
P.S do Karpio: Wiesz stelaż też nie uchroni przed wszystkim, jeśli zajeb*e mocniej o asfalt to na pewno nic nie pomorze, a często tak bywa... Następnie jeśli będzie jechał lekkim slalomem także! Sytuacji jest mnóstwo, lecz nie podważam faktu, że czasem jest przydatny Smile
pozdro chłopcy, chłopczyki i jak kto woli 'chłopacy'
Powrót do góry
Karpio
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełm

PostWysłany: Pią 23:51, 04 Wrz 2009  

A masz HB? Tzn wes wogóle wstaw jakies zdjęcia swojego RMX-a i z jazdy jak mozesz.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Karpio dnia Pią 23:52, 04 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:05, 05 Wrz 2009  

Zgadzam się z tym co Arczi mówi, trzeba go nieco podkręcić żeby wbił na koło. Zresztą RMX ma większe koła niż SMX, a to chyba też tu odgrywa rolę. Mi moim RMXem ciężko idzie stuntowanie, jakoś nie mogę przejechać większej odległości na kole. Nie mam HB, bo to już do jakichś lepszych tricków jest potrzebny. Chociaż ziomek na tej sendzie wymiata konkretnie Wink a stelaż jest potrzebny chociażby do przeniesienia ciężaru ze środka motoru na tył, stając tam nogą.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kajtek dnia Sob 13:06, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob 14:23, 05 Wrz 2009  

Ja raz jak się rozkręciłem z jazdą na kole to wjechała policja i się skończyło dobre;0 jeszcze najlepsze że kawałek jechali za mną a ja się z początku nie kapnąłem;) dopiero jak kumple zaczęli uciekać to zrozumiałem, a w ten dzień mi tak z tylnych podnóżków wychodziło pięknie i wyłączyły mi się opory że wyląduje na plecach z braku stelażaWink
Ale ogólnie to szkoda mi było RmX'a tak męczyć wolałem w las wjechać;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin