Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kondzio84
Pieszy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:55, 29 Kwi 2012 |
|
|
Witam panowie mam problem z moim suzuki rmx 50 ponieważ moto słabo wchodzi na obroty i muli go.poza tym wcześniej pali z kopki za pierwszym a teraz na popych i to musi się dobrze bujnąć zanim załapie. nie trzyma też wolnych obrotów a po kręceniu śrubą w gaźniki w ogóle nie reaguje.Gaźnik wyczyszczony i nic dalej to samo.Tak myślę że może by trochę zapłon przyśpieszyć.Jak myślicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 11:31, 29 Kwi 2012 |
|
|
zapłonu nie ruszaj to nie komarek wska i inne gowno, ma chodzic na oryginale
zmierz kompreche bo jak nie ma wolnych to raczej sie tłok już skonczył....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal97
Pieszy
Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łask
|
Wysłany: Nie 21:25, 29 Kwi 2012 |
|
|
a ile powinien mieci kompresji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:17, 30 Kwi 2012 |
|
|
Raczej na pewno to, miałem te same objawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 14:41, 30 Kwi 2012 |
|
|
ksiazkowo powinien miec 8,6 bar'a ale w praktyce jest wiecej...
ja jezdzilem jak mial 5 i nie bylo najgorzej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:14, 30 Kwi 2012 |
|
|
Szlif się szykuje, to samo miałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio84
Pieszy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:12, 01 Maj 2012 |
|
|
ok no to dzięki chłopaki w takim razie szykuje się większy remont.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 17:17, 01 Maj 2012 |
|
|
wiekszy? pfff, wyciagniecie cylka 1h, szlif pewnie z 2dni czekania pozniej poskladasz w 2h(bo zawsze schodzi dzluzej bo pierscionki itd) i latasz ;p\
zrob i powiedz jak efekty.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio84
Pieszy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:02, 02 Maj 2012 |
|
|
No tak ale mam pewien problem ponieważ mam założony cylinder airsal 70cc no i czy jak zrobię szlif to czy dostane do niego tłoka. czy może po prostu nie robić szlifu a wymienić sam tłok i pierścienie. co mi radzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio84
Pieszy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:11, 02 Maj 2012 |
|
|
Panowie mam jeszcze jedno pytanie nie wiem czy na pewno ale tak mi się wydaje że pod zbiornikiem w rmx-ie koło cewki jest blokada i stąd moje pytanie czy da się ją odłączyć. a jeśli tak to proszę o info jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 12:20, 03 Maj 2012 |
|
|
wtf z tą blokada? - zrób tego fotke...
co do remontu to masz troche problem bo jesli nicasyl zjechany to cylek jedynie do tulejowania...
jak masz okolo 350 to kup zeliwne 70 z allegro ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gamdzol
Pieszy
Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Nie 16:08, 06 Maj 2012 |
|
|
Na początek radze zobaczyć gaźnik przeczyścić i dobrze wyregulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio84
Pieszy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:55, 07 Maj 2012 |
|
|
Gaźnik był czyszczony i regulowany i nic nie pomogło.A co do tej blokady to nie mam czym zrobić fotki bo pożyczyłem aparat ale wygląda to tak jak bezpiecznik taki płaski wpięty w kabelki.Powiedziała mi to pewna osoba że to blokada ale jak ją odepnę od tych kabli to moto chodzi tak samo nie ma żadnej różnicy.Więc sam już nie wiem co to jest????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 1:41, 08 Maj 2012 |
|
|
zrobisz fotke to sie zobaczy bo masz coś dłubniete....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:50, 08 Maj 2012 |
|
|
Żadna blokada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|