Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 1:23, 16 Mar 2009 |
|
|
80'tkę to raczej ciężko jest dostać bo raczej są wszędzie 70'tki jak już, ciężko mi powiedzieć. A próbowałeś gdzieś w internecie poszukać? Chyba firma Mahle robiła 80tki do tego silnika co w RmX/SmX ale nie mam pewności
Ale mimo wszystko nie polecam tego, bo żeby to miało jakiś sens to trzeba by wymienić wał na lepszy co najmniej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pon 1:25, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:38, 16 Mar 2009 |
|
|
aha dzięki. tzn ja mam hebo 70 i sportowy wał i mi za mało raczej bede musiał moto zmienić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 20:36, 16 Mar 2009 |
|
|
No jeśli tak to z 70 na 80 to nie oczekuj piorunującej zmiany, tylko niepotrzebnie wydana kasa, to już raczej musisz myśleć faktycznie o czymś mocniejszym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kula
Motórzysta
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Pon 22:25, 16 Mar 2009 |
|
|
ja mialem na poczatku rmx-a 80 a teraz miale (zanim sprzedalem) 70 airsal i wsumie nie bylo roznicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 0:00, 17 Mar 2009 |
|
|
Ewentualnie możesz sobie wrzucić jakiś silnik większy(czego też nie polecam), ale wątpię żeby rama rmx'a długo to wytrzymała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 0:11, 17 Mar 2009 |
|
|
hehe no napewno bo przy mojej jeźdźie rama niewytrzymała przy cylku 50ccm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kula
Motórzysta
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Wto 17:22, 17 Mar 2009 |
|
|
u mnie tez pekla;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:14, 17 Mar 2009 |
|
|
ooo to widze ż enie tylko u mnie a u mnie w trzech miejscach;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kula
Motórzysta
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sadłuki
|
Wysłany: Wto 20:00, 17 Mar 2009 |
|
|
u mnie w 2 ale to chyba nie powod do radosci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:48, 18 Mar 2009 |
|
|
No nie powód do radości
ale jeśli chcesz 80tkę to taniej wrzucić zadbany silnik od Rg 80
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 18:02, 18 Mar 2009 |
|
|
Ale myślę i tak słyszałem od jakiegoś mechanika że jak masz cylek tuningowy 70tke a cylek oryginalny 80'tkę to wychodzi na jedno, a tylko przy cylku tuningowym trzeba się martwić o sąsiadujące części jak wał itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Śro 18:02, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:18, 19 Mar 2009 |
|
|
A przy RG martwić się nie trzeba, bo silnik jest fabrycznie zgrany. Jak wiemy nowy cylinder około 600 zł, a sprawny silnik od rg w całości możemy wyrwać od 350 wzwyż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:40, 19 Mar 2009 |
|
|
no tuningowej 70 sa podobno leprze osiągi niż fabrycznej 80 ale powiem wam ze mam silnik od rg80 i jestem z niego bardzo zadowolony dałem za niego 500zł a jak bym chciał przerabiać 50 na 70 to wyszło by na pewno wiele więcej bo to trzeba gaźnik korbowód no i cylek wymieniać a pozostałe cześci dostają strasznie po du***. A poza tym jakoś nie polecam tuningowania tak bardzo silnika miałem skuter po tuningu wpakowałem w niego sporo kasy a te cześci których nie wymieniłem to co chwile się psuły i nawet jak wkładałem nowe to nie wytrzymywały i co trochę trzeba było je wymieniać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 17:03, 19 Mar 2009 |
|
|
No a poza tym trzeba przytoczyć słowa mojego mechanika" To jest tylko motorower" i w sumie jest w tym trochę racji. Myślę, że te 8,5 KM które ma rmx to jest już dość dużo jak na 50'tkę, a tuning silnikowy zawsze ciągnie za sobą kolejny zakup, żeby wszystko grało tak jak trzeba. Części są przygotowane pod obciążenia 50'tki z minimalną rezerwą i przez tuning traci się na niezawodności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:24, 19 Mar 2009 |
|
|
Planowałem wstawienie silnika od RG. Ale tak sobie myślę, czy jest sens jak i tak za niezbyt długi czas zmieniam moto (mam nadzieję ).
Chociaż coś ostatnio mi się dziwnego działo, bo przerywał przerywał i zgasł. Nie miał w ogóle iskry. Sprawdziłem wszystkie styki rozbierając moto na części i nic z tego nie wyszło. Gdy kolega mnie holował to wyłączyłem stacyjkę i wbił mi się bieg i motorek ożył.
Nie widziałem, żeby stacyjka była odłączona. Czyżby coś złego się z nią stało? I mam pytanie czy kostki i kabelki pasują do stacyjek z innych motorowerów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|