Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 22:40, 19 Mar 2009 |
|
|
Ciężko powiedzieć, ale jechałeś w deszczu?? Bo wiem z własnego doświadczenia, że połączenia kabla od świecy nie zawsze są takie jakie powinny być i poprawiałem je sylikonem, a na kablu było takie przecięcie że nawet nie było widać jedynie przy włączonym silniku jak iskra przeskakiwała i też mi tak przerywał właśnie.
Może też być coś z cewkami w magnecie, ale na to bym nie stawiał raczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:53, 19 Mar 2009 |
|
|
może fajka albo kabel wysokiego napięcia ma przebicia i porostu gubi iskrę wymień i zobacz to nie jest drogie. No i jak mesz rozebrane moto to przeczyść wszystkie styki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:30, 20 Mar 2009 |
|
|
Przeczyściłem styki. Teraz pali, no ale coś z tą stacyjką.
Jeździłem w deszcz ale to potem, przestał palić podczas ładnej pogody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:48, 20 Mar 2009 |
|
|
może porostu styki zaśniedziały no ale jak juz jest git do dobrze
Tyle, że teraz odpalam bez stacyjki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:40, 26 Mar 2009 |
|
|
ja mam delorto 21mm i cylek mahle, zębatkę z tyłu założyłem większą więc trochę vmax padł. A co do opon to jest kolosalna różnica O_o byłem w szoku!!! na oryginalnej pirelli (już z większą zębatką) leciał 95km/h, a jak założyłem bardzo szeroką oponkę szutrową to 85 to max ;/ ale w terenie chociaż jest luksus
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:21, 28 Mar 2009 |
|
|
Teraz mam problem z gaźnikiem. Przed " zepsuciem " odpalał mi tylko na ssaniu i tylko na ssaniu jechał, bo jak wyłączyłem ssanie, to spalał co było w gaźniku i bu... Pewnie paliwo nie idzie, czyli zapchane dysze. I ta nieszczęsna guma łącząca z filtrem powietrza. Muszę jakąś kupić, albo zmienić na stożek. Bo teraz nie odpala motor wcale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 1:16, 29 Mar 2009 |
|
|
a benzyna z baku idzie?? Bo w baku przy kraniku masz taką rurkę filtrującą i dobrze ją przeczyścić kiedyś. Co do gaźnika to mogą być dysze, chyba że coś grzebałeś przy nim to ewentualnie iglica też może być winna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:07, 29 Mar 2009 |
|
|
Grzebałem, ale zdjąłem tylko pokrywkę pływaka i jedną dyszę przeczyściłem, głównej nie ruszałem. Muszę uszczelnić czymś wlot powietrza bo gumę mam konkretnie dziurawą. Nie wiem czy to przez to nie chce mi odpalać. Tę rurkę sprawdzę jak będzie czas.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:43, 29 Mar 2009 |
|
|
popierwsze zrób tą gume od filtra bo to podstawa!!!A po drugie wyczyśc główna dysze, bo masz dwie jedna główna a druga od sania
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:45, 29 Mar 2009 |
|
|
Od ssania wyczyszczona, główną przedmuchać albo igłą. Znajdę czas to zrobię a jakiś prosty sposób na tę gumę? Bo teraz znaleźć oryginalną to też problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:19, 29 Mar 2009 |
|
|
hcesz to napisz na gg 3992930
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:42, 29 Mar 2009 |
|
|
Z a z dyszą no nie polecają używać igły do czyszczenia, lepiej przedmuchać sprężarką lub samemu. A ta guma w salonie suzuki kosztuje chyba 50zł, ale to jest bardzo ważny element, ja przez to że była dziurawa musiałem szlif robić bo coś załapał do cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:43, 19 Kwi 2009 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] zastanawiam się czy te zegary by pasowały do RMXa. Bo jakby pasowały, to można to nazwać tuningiem i szukać tylko linki do obrotomierza i cieszyć się wskazówką kręcącą do 12 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 17:14, 19 Kwi 2009 |
|
|
To nie ma tak łatwo z obrotomierzem, sama linka nie wystarczy bo trzeba jakoś gaźnik przerobić, żeby pokazywało obroty, chyba że masz silnik od rg. Tylko że te zegary stylistyką kiepsko pasują do rmx'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:09, 19 Kwi 2009 |
|
|
Przecież w silniku od RMX'a jest wyjście na linkę obrotomierza, no albo się mylę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|