Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Tuning RMX 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 22:40, 19 Mar 2009  

Ciężko powiedzieć, ale jechałeś w deszczu?? Bo wiem z własnego doświadczenia, że połączenia kabla od świecy nie zawsze są takie jakie powinny być i poprawiałem je sylikonem, a na kablu było takie przecięcie że nawet nie było widać jedynie przy włączonym silniku jak iskra przeskakiwała i też mi tak przerywał właśnie.
Może też być coś z cewkami w magnecie, ale na to bym nie stawiał raczej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:53, 19 Mar 2009  

może fajka albo kabel wysokiego napięcia ma przebicia i porostu gubi iskrę wymień i zobacz to nie jest drogie. No i jak mesz rozebrane moto to przeczyść wszystkie styki
Powrót do góry
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:30, 20 Mar 2009  

Przeczyściłem styki. Teraz pali, no ale coś z tą stacyjką.
Jeździłem w deszcz ale to potem, przestał palić podczas ładnej pogody.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 14:48, 20 Mar 2009  

może porostu styki zaśniedziały no ale jak juz jest git do dobrze
Tyle, że teraz odpalam bez stacyjki Razz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 22:40, 26 Mar 2009  

ja mam delorto 21mm i cylek mahle, zębatkę z tyłu założyłem większą więc trochę vmax padł. A co do opon to jest kolosalna różnica O_o byłem w szoku!!! na oryginalnej pirelli (już z większą zębatką) leciał 95km/h, a jak założyłem bardzo szeroką oponkę szutrową to 85 to max ;/ ale w terenie chociaż jest luksus Very Happy
Powrót do góry
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:21, 28 Mar 2009  

Teraz mam problem z gaźnikiem. Przed " zepsuciem " odpalał mi tylko na ssaniu i tylko na ssaniu jechał, bo jak wyłączyłem ssanie, to spalał co było w gaźniku i bu... Pewnie paliwo nie idzie, czyli zapchane dysze. I ta nieszczęsna guma łącząca z filtrem powietrza. Muszę jakąś kupić, albo zmienić na stożek. Bo teraz nie odpala motor wcale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 1:16, 29 Mar 2009  

a benzyna z baku idzie?? Bo w baku przy kraniku masz taką rurkę filtrującą i dobrze ją przeczyścić kiedyś. Co do gaźnika to mogą być dysze, chyba że coś grzebałeś przy nim to ewentualnie iglica też może być winna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:07, 29 Mar 2009  

Grzebałem, ale zdjąłem tylko pokrywkę pływaka i jedną dyszę przeczyściłem, głównej nie ruszałem. Muszę uszczelnić czymś wlot powietrza bo gumę mam konkretnie dziurawą. Nie wiem czy to przez to nie chce mi odpalać. Tę rurkę sprawdzę jak będzie czas. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 19:43, 29 Mar 2009  

popierwsze zrób tą gume od filtra bo to podstawa!!!A po drugie wyczyśc główna dysze, bo masz dwie jedna główna a druga od sania
Powrót do góry
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:45, 29 Mar 2009  

Od ssania wyczyszczona, główną przedmuchać albo igłą. Znajdę czas to zrobię Smile a jakiś prosty sposób na tę gumę? Bo teraz znaleźć oryginalną to też problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:19, 29 Mar 2009  

hcesz to napisz na gg 3992930
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:42, 29 Mar 2009  

Z a z dyszą no nie polecają używać igły do czyszczenia, lepiej przedmuchać sprężarką lub samemu. A ta guma w salonie suzuki kosztuje chyba 50zł, ale to jest bardzo ważny element, ja przez to że była dziurawa musiałem szlif robić bo coś załapał do cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:43, 19 Kwi 2009  

[link widoczny dla zalogowanych] zastanawiam się czy te zegary by pasowały do RMXa. Bo jakby pasowały, to można to nazwać tuningiem i szukać tylko linki do obrotomierza i cieszyć się wskazówką kręcącą do 12 tys. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 17:14, 19 Kwi 2009  

To nie ma tak łatwo z obrotomierzem, sama linka nie wystarczy bo trzeba jakoś gaźnik przerobić, żeby pokazywało obroty, chyba że masz silnik od rg. Tylko że te zegary stylistyką kiepsko pasują do rmx'a

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:09, 19 Kwi 2009  

Przecież w silniku od RMX'a jest wyjście na linkę obrotomierza, no albo się mylę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin