Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:49, 04 Lis 2009 |
|
|
hej
niemam jeszcze rmx'a ale tak sobie myslie czy niepasowal by tlok i cylinder z rg 80
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:30, 04 Lis 2009 |
|
|
Nie da rady. Ale cały silnik możesz wpakować i nie będzie żadnego problemu, bo mocowania są te same.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:36, 04 Lis 2009 |
|
|
a gdzie mogłbym dostac 70 do tego silnika
jak będe miec rmx'a moze kupie taki jesli nie bedzie za drogi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:40, 04 Lis 2009 |
|
|
Tuning na 70tkę wychodzi drożej niż kupno sprawnego silnika od RG 80. To drugie bardziej Ci się opłaca, bo tam wszystko jest ze sobą zgrane i nie ma wysileń, jak to by mogło być w przypadku 70tki, bo silnik od 50tki mógłby nieco dostawać na seryjnych częściach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 21:43, 04 Lis 2009 |
|
|
No dokładnie bo przy 70,ce przydałoby się wsadzić lepszy wał a to tez jest kilkaset złotych, a to nie wszystko co by można wymienić żeby to było sensowne i naprawdę cieszyć się z tego tuningu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:57, 04 Lis 2009 |
|
|
;';';';';';';';';
aco z pzelozeniem
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:59, 04 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:57, 04 Lis 2009 |
|
|
Top Racing 112,50 o ile pamiętam na allegro
Mówię Ci, w tuning na 70 płacisz o wiele więcej niż za silnik od RG 80 plus ewentualny remont
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:03, 04 Lis 2009 |
|
|
a tak wogule jak sukac czensci bo jak wpisze rmx to za duzo niema
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:09, 04 Lis 2009 |
|
|
Jak wpiszesz RMX na allegro to jest troszkę tych części już bez przesady. Najlepiej to z rozłożonych sprzętów. Jak chcesz silnik od rg to wpisuj rg i już. Sporo części jest na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 17:21, 05 Lis 2009 |
|
|
No rmx nie jest tak popularny jak senda itp. ale to dla mnie duży plus był, no ale z częściami to zostaje skromna lista na allegro, większość części pasuje od rg 80 no i z rmx'ów na częci, ewentualnie z salonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 19:55, 23 Mar 2010 |
|
|
Po pierwsze to chciałbym się przedstawić, jestem Konrad pochodzę z Biłgoraja (woj. lubelskie)
A po drugie to w przypadku takiej modyfikacji, czyli wstawienia silnika z rg 80, to czy instalacja elektryczna pozostaje stara czy trzeba kombinować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:08, 23 Mar 2010 |
|
|
Powinna pozostać stara. Wystarczy dobrze podpiąć pod silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 0:36, 24 Mar 2010 |
|
|
Gdzieś ten temat był poruszany na forum, zostają dwa kable, z którymi nie wiadomo co zrobić z początku, ale jakoś to rozwiązali, musisz poszukać na forum w innych tematach bo już nie pamiętam dokładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GAMER
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 16:12, 24 Mar 2010 |
|
|
Teraz szukam silnika, jak zrobie to tak że będzie to jakoś wyglądało to się pochwale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 20:50, 24 Mar 2010 |
|
|
No jak wkręcasz w stare uchwyty bez przeróbek to raczej nie ma opcji żeby wyglądało źle, chyba kiepski lakier na pokrywach silnika będzie.
PS
Tylko w Rg skrzynia biegów jest odwrotnie, tzn. jedynka w dół, podobno idzie to odwrócić, bez większych problemów ale nie wiem jak dokładnie, też coś kiedyś było pisane o tym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Śro 20:52, 24 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|