Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Czw 1:42, 10 Sty 2013 |
|
|
Ok. A więc podjęłem tuning moje RMX Mam cylinder Atheny 70 membrame i tylko mi został gaznik
No i wybrałem Tec Recing 21 ale bo ja myślałem że on ma dyszę power jet jak jego brat 24mm . I teraz tak kruciec jest 21mm i co by się stało jak bym założył te 24mm bo tam chodzi mi o tą dysze głównie .
PS: Nie długo założę pewnie nowy temat i będę wstawiał zdj. oraz opisywał postępy w buduwie mojego RMX'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Pią 17:40, 11 Sty 2013 |
|
|
jeżeli krócieć da radę to wpakuj w niego 24 a jeżeli nie to kup rurkę gumową o średnicy powiedzmy 22 mm i z obejmą spasuje idealnie.Nie zrozumiałem dokładnie o co pytasz
Ps;Z KĄD MASZ TEN CYLEK ATHENY ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Pią 17:41, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 21:26, 11 Sty 2013 |
|
|
zapewne ebay/portal zagraniczny albo z rozbiorki jakiegos silnika/moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Sob 1:16, 12 Sty 2013 |
|
|
Nwm ,ale jestem pod jarany na 1 pierścieniu ^^. Aha ale nic się nie będzie zalewał ani nic z tego powodu że jest 24mm a króciec ten który jest razem z cylindrem (chodzi mi o to że on jest całość z cylindrem nie o gumę) ma 21mm czyli gites ,tak?. Czyli oprócz olbrzymiego spalania nic mnie nie będzie przerażać ? .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spookeykox
Motórzysta
Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skrzyszów
|
Wysłany: Sob 9:59, 12 Sty 2013 |
|
|
jak dobierzesz odpowiednio mniejszą dyszę do 24 to nie będzie zalewało.Tylko nwm po co ci przy zwykłej niedłubanej 70 gaznik 24
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 14:23, 12 Sty 2013 |
|
|
a wiec bedziesz miał spore straty w dolocie, wiec nie wiem czy wgle oplaca sie wstawiac 21 a co dopiero 24 ktore sa w 125
jak dla mnie to nie ma co wstawiac wiecej jak 17.5-19
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Sob 19:01, 12 Sty 2013 |
|
|
21 mm jest preferowany to taki założe jak pisze tak producent to chyba tak musi być nie ?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 20:58, 12 Sty 2013 |
|
|
moze tak byc, wiecej sie nie opłaca na seryjnym wydechu i nie rozwierconym dolocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Sob 23:59, 12 Sty 2013 |
|
|
No kruciec jest juz oryginalnie 21 nie ogarniasz ? -.-.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 0:03, 13 Sty 2013 |
|
|
no kur,
to ty nie ogarniasz tego ze wstawiajac wiekszy gaznik musisz miec wiekszy wydech ktorego ty nie masz
Teraz kapujesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Nie 3:00, 13 Sty 2013 |
|
|
Ok wydech będzię. I nie koniecznie muszę dać większy wydech tylko sportowy ;]. Bo oryginalny będzie go ograniczał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 11:09, 13 Sty 2013 |
|
|
No to wlasnie mialem na myśli, ale wydech bedzie juz pod 70 strojony a nie 50
zakladaj wygar i gazior i testuj jak to lata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Nie 12:30, 13 Sty 2013 |
|
|
Ogółem wydech ojciec mi wyspawa na to wychodzi. I ściągłem te 2 programy Exhaust calculator 2 i cone layout i prawdopodbnie po obliczeniach w tych programach na tej podstawie co mi wyjdzie wyspawam wydech. Tylko jest 1 duży problem. Nie rozumiem tych programów :c.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
swirus2007
Administrator Junior
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 13:14, 13 Sty 2013 |
|
|
wyślij mi te 2 programy spakowane to spróbuje sie rozeznac w nim ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
uniak
Motórzysta
Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Swarzędz
|
Wysłany: Wto 17:15, 15 Sty 2013 |
|
|
Ściągnij sb z internetu . Nazywają się one tak :ExhaustCalculator2 i Cone Layout
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|