Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 15:34, 07 Mar 2010 |
|
|
z silnika na wyskości śruby do spuszczania oleju kapie olej. nie są to duże ilości, przez noc po zalaniu do pełna(850ml), nagromadziło sie może 15 ml, ale i tak nie powinno to miec miejsca. Mam pytanie, czy pomiedzy obiema połówkami silnika( tam gdzie skrzynia biegów) powinna być jakaś uszczelka ? ze schematów nie widać tam takowej. wyciek według mnie może być też spowodowany, tym, ze śruba która łączy połówki w tamtym miejsu wyrobiła gwint, co prawda łapie ale przy dokręcaniu z małą siłą, potem sie przekręca. Da sie to jakoś naprawić ? szpara przez którą sączy sie olej, ma około 0,2-0,3 mm szerokości, bo gołym okiem jej zupełnie nie widać. po wytarciu, jednak i odczekaniu dziesięciu minut znów pojawia sie olej. Dodam, ze motor to suzuki ts 50, lecz chłodzony cieczą, a więc silnik jest identyczny jak w rmxie. Suzuki stało przez 8 lat z silnikiem rozłożonym, lecz nie rozpoławianym. Osoba która go rozkładała próbowała go rozpołowić (widać ślady) lecz nie zrobiła tego. Z góry dziękuje za pomoc, jestem jak widać nowy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:12, 07 Mar 2010 |
|
|
Musiałbyś ponownie nagwintować to miejsce, uszczelka między karterami jest na 100%, bo to jest jedna z głównych uszczelek. Możesz dla spokoju pojechać do silikonem i może problem ustanie, jeśli nie, to załatw sobie spawanie i po problemie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 15:35, 09 Mar 2010 |
|
|
trzeba by nagwintować od nowa tylko raczej do tego musiałby być silnik rozkręcony, no i sprawdzić tą uszczelkę, ewentualnie zamówić nową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
stanrol
Pieszy
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:49, 21 Mar 2010 |
|
|
Kolego sprawdź czy przypadkiem nie leci ci z czujnika luzu, ja przynajmniej miałem tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:50, 31 Mar 2010 |
|
|
No więc jutro postanowiłem, jako, że cały dzień będzie wolny, zrobić ten cieknący olej. Niestety pojawił się następny problem, silnik nie łapie wysokich obrotów, bo nie dochodzi mu wystarczająca ilość benzyny, z gaźnika. Ciągnie wysokoie obroty, tylko wtedy, gdy psika sie w gaźnik/ filtr powietrza samostartem. na niskich obrotach sie jako tako utrzymuje. Następnym problemem jest coś co ,,strzela " w silniku. Dzieję się to także na wysokich obrotach. Jest to coś takiego, jakby wyskoie napięcie przeskakiwało, lub strzelało, lecz powoduje to na 99% coś w silniku, dlatego mam pytanie czy ktoś miał coś podobnego już z takim charakterystycznym strzelaniem, jak gdyby częśc jakaś zawadzała o inną część? Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę o sugestie, co może być nie tak.
Przy okazji mam pytanie, czy ktoś może posiada książkę serwisową na komputerze do rmxa ? Mimo że posiadam suzuki ts, to i tak bardzo by mi to pomogło.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:21, 01 Kwi 2010 |
|
|
Nagraj film, bo z opisu to trudno jednak zdiagnozować cokolwiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 3:34, 02 Kwi 2010 |
|
|
myślę że byś musiał wyregulować gaźnik dobrze, ja mam podobnie w sv, ale w moim na regulacji gaźnika(którego nie ma) się nie skończy a strzela z wydechu nieźle bo za duzo benzyny dostaje
Ps, albo przewód od wysokiego napięcia jest dziurawy i mu napięcie ucieka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pią 3:35, 02 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/FrayCan/images/spacer.gif) |
|
|