Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Zawór płytkowy w Suzuki Rmx 50 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 20:36, 24 Mar 2009  

Witam. Czy mogłby mi ktoś wytłumaczyć jakie zadanie spełnia zawór dwupłytkowy łączący kolektor ssący ze skrzynią korbową silnika Suzuki RMX 50. Czy można go pominąć?
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 23:21, 24 Mar 2009  

A można po polsku;p?? Spróbuj coś dokładniej opisać o co chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 15:26, 25 Mar 2009  

chodzi ci o zawór membranowy Question
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 20:28, 25 Mar 2009  

W dolnej części kanału dolotowego mieszanki do cylindra (rurka łącząca gaźnik z cylindrem) są otowry prowadzące do skrzyni korbowej. Te dwie przestrzenie (kanał dolotowy i skrzynia korbowa) rozdzielone są właśnie tym zaworem płytkowym. Zdjęć niestety nie moge narazie zamieścić.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 18:59, 27 Mar 2009  

Sorry za 2 odp. pod rząd, ale mam już zdjęcia tego zaworu.
Oto zdjęcia :

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli ktoś wie do czego to służy to prosze o odpowiedź.
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 22:59, 27 Mar 2009  

No to jest zawór membranowy, i na pewno nie można go po prostu "wyrzucić" wiem że nawet kupują tuningowe zawory ale nie wiem co to daje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 0:37, 08 Kwi 2009  

to daje leprze napełnianie komory spalania mieszanka paliwowoolejowopowietrzna pod większym ciśnieniem trafia na tłok i wtedy silnik lepiej wkręca się na obroty ma troszkę więcej mocy itp

PS: tego nie można sobie tak porostu wywalić można zmienić płytki na np karbonowe itp ale nie wywalić
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin