Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:51, 27 Maj 2008 |
|
|
Wyczyściłem gaźnik, cały układ paliwowy, zajrzałem do tłumika, zębatki mam ok, łańcuch też, wszystko jest ok a dalej 70 to v-max. Myśle że silnik zużyty albo tłok może , musze zajrzeć do silnika chyba i wtedy będzie wiadomo o co biega...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:54, 27 Maj 2008 |
|
|
moze poprostu masz zebatki na moc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:56, 27 Maj 2008 |
|
|
albo tlok sie rozwalil
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 17:12, 27 Maj 2008 |
|
|
tak koło 13000 km musisz liczyć się z wymianą tłoka jak go męczysz dużo(jak ja;)), nie stuka ci nic w silniku??Jeśli ci zaczyna słabnąć np gdy wbijesz 6 to się dusi to prawdopodobnie musisz jak ja wymienić tłok, albo tak jak Damian mówi, zobacz ile zębów mają zębatki(seryjne przód chyba 12, a tył napewno 50), jeszcze z takich drobnostek to jak masz stara świecę to napewno to nie zwiększy osiągów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Wto 17:12, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:22, 02 Cze 2008 |
|
|
Świece mam nową, zebatki mam oryginalne więc zostaje tylko ten silnik. Rzeczywiście na 6 mu już mocy brak i sie dusi troche. Moto jakiś czas nie miał licznika więc możliwe że ma te 13 tys km juz za sobą... W tym roku chce sprzedać rmxa więc nie wiem czy jest sens za ten silnik sie brać. Szlif to około 50 zł, a nowy tłok koło 200zł... Jeszcze pomyśle nad tym. Kopniak jeszcze musze zrobić jakoś bo narazie mam przewiercony na wylot i śruba jest włożona ale powoli sie przesuwa i chyba wałek sie rozwal... Nie wiecie jaki jest zamiennik wałka do rmxa??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:24, 02 Cze 2008 |
|
|
Teraz mi opona z tyłu poszła to jakiś tydzień minie zanim nową będe miał więc nie mam jak do mechanika pojechąc :/ Moze rozejrze sie za nowym tłokiem... Wosnera kupować chyba nie?? Bo jak czytałem na allegro to dużo motorów crossowych ten tłok ma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 21:34, 02 Cze 2008 |
|
|
Podobno te tłoki są dobre ale inne trafisz tak za 120zł, ja pod koniec tego tygodnia wstawiam do mechanika na szlif, a jeśli to jest tego wina to lepiej to zrób, bo szybko traci moc, a nawet mało wprawny motocyklista może dojść co jest przyczyną takich problemów. Chwalić się, że jest po szlifie nie musisz;) ale zawsze będzie lepiej chodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:43, 04 Cze 2008 |
|
|
Nie wiem jak z tym tłokiem bedzie. może starczy sam szlif... za tydzień jakoś będe wstawiał pewnie do mechanika. Kupuje jeszcze kopniak, wałek i opone więc nie bardzo chce wydawać jeszcze 200 zł na ten tłok.. Oryginalny bedzie chyba dobry i przy szlifie nie trzeba go zmieniać nie??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 20:30, 04 Cze 2008 |
|
|
Chyba nie za bardzo wiesz na czym polega szlif, szlif się przeważnie robi jak pierścienie zaczynają na tłoku stukać i rysują cylinder, więc szlif się robi żeby wyrównać ściankę cylindra, a przez zeszlifowanie zwiększa się(mikroskopijnie) pojemność, więc tłok do tego musi być większy, bo silnik słabnie bo nie ma takiego styku z cylindrem jak wcześniej(nie ma takiego ciśnienia).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:42, 10 Cze 2008 |
|
|
Wiem o co chodzi w szlifie. Ale słyszałem gdzieś że szlifuje sie a potem większe pierścienie zakłada i może być stary tłok wtedy dobry.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 17:45, 10 Cze 2008 |
|
|
Takie oszczędności pociągną tylko większe koszty w niedługim czasie, lepiej od razu zamówić tłok i zrobić szlif i nie ma problemu, ja teraz szukam tłoka, znaczy się mechanik szuka, ale chyba skończy się ze sam kupię na allegro albo w sklepie tylko nie chce najgorszego syfu wstawiać i przez to są problemy z dostaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gapus94
Pieszy
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szemud
|
Wysłany: Wto 20:44, 10 Cze 2008 |
|
|
Ja moją suzą mam nabite 6900 km i v-max wynosi jakieś 90-95, przy dobrym wietrze w plecy.....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gapus94 dnia Wto 20:44, 10 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 16:00, 11 Cze 2008 |
|
|
ja mam 9 000 km tylko że rok czy dwa nie było licznika więc może mieć nawet 15 tys. hehe. Co do tłoku to narazie motor jeździ więc jeszcze poczekam troche bo trzeba na tłok zaoszczędzić. Może jak sprzedam coś na allegro to mi na tłok starczy. Arni jak kupisz tłok to sie odezwij jaki wziąłeś i czy dobry jest, bo ja nie wiem kompletnie jaki kupić ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 20:54, 11 Cze 2008 |
|
|
Nie mam na razie dużego doświadczenia, ale polecają Vertexa(jest na allegro za 160zł) ale patrzę coś na miejscu kupić to jest jakiś za 120 zł ale zobaczymy co mój mechanik powie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:28, 12 Cze 2008 |
|
|
Ok. Ja jeśli bede szlif robił to w przeciągu miesiąca dopiero prawdopodobnie bo musze jeszcze kase uzbierać, bo postanowiłem kupić oryginalny wałek i kopniak i poszło 510 zł... a 200 zł na tłok i szlif w miesiąc może skołuje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|