Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:08, 06 Maj 2008 |
|
|
Mam pytanie... Mój rmx ma przejechane 8600km. J jego V-max to 70 km/h. Czy szlif cylindra zwiększy jego osiągi?? Dodam jeszcze że filtr powietrza czyściłem ale to nic nie dało. Myślałem jeszcze może żeby coś przy gaźniku pokąbinować. Ale nie zmieniając tematu, czy macie doświadczenie ze szlifami?? Gdzieś czytałem że w dwusuwach co jakieś 9000 - 11000 km należy wymienić silnik dla odświeżenia, ale nie wiem
Jaka jest wasza opinia na ten temat?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 22:20, 06 Maj 2008 |
|
|
Jeśli wyciska tylko 70km/h to możliwe że masz inne zębatki bardziej na moc, co do szlifu to nie mam doświadczeń, ale uważam że póki coś dobrze chodzi to nie ma sensu niepotrzebnie grzebać ja mam przejechane jakieś 10000(dokładnie nie wiem bo linka poszła jakieś 1000 km temu;]) Gaźnik dobrze byłoby obejrzeć czy nie ma jakiś syfów(ogólnie cały dopływ paliwa od kranika, bo ja tak zrobiłem i chodzi jak nie ten sam motor)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:23, 07 Maj 2008 |
|
|
Dziś mi sie przypomniało że przecież jak kupowałem motor to poprzedni właściciel nie miał już licznika. Więc możliwe że dużo więcej mam przejechane. Przeczyszcze gaźnik i zobacze jak będzie... Dzięki za rade a zębatki to wiem że z tyłu mam oryginalną 50 zębów chyba, a z przodu nie patrzyłem ale chyba 12. Jak bede miał czas dziś to przeczyszcze gaźnik i zobacze jak to będzie wyglądało. Dzięki za rade :]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 15:50, 07 Maj 2008 |
|
|
Ja miałem teraz szlif , według mnie to nie ma większych osiągów niż przedtem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 18:19, 07 Maj 2008 |
|
|
Narazie bawiłem sie regulacją i troche źle to wyszło... za duże obroty miał na jałowym, głośno chodził. Na 3 dociągnąłem do 50 km/h prawie ale v-max i tak sie nie zwiększyło bo na 6 cały czas ledwo 70 jade... :/ Jak od sąsiadów pójdą goście to zaczne regulować i może coś z tego wyjdzie, narazie tylko więcej mocy dostałem ale jeśli motor ma tak dziko ryczeć to wole mieć miej I niestety zauważyłem że guma przy gaźniku sie rozerwała, starałem sie to jakoś poskręcać ale za mocno przykręciłem i tylko ją rozerwałem:/ Teraz uciałem końcówke i jakoś udało mi sie to jeszcze dociągnąć ale będe musiał kupić nową i tak
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 18:43, 07 Maj 2008 |
|
|
masz to samo co ja, ale ja mam problem gdzieś trafić jakiekolwiek części do rmx'a i ma zaizolowane taśmą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:25, 08 Maj 2008 |
|
|
Ja mam 40 km od siebie salon suzuki więc prblemu większego z częściami nie mam. Najbardziej mnie denerwuje czekanie na częśći. Ostatnio uszczelki zamawiałem i przysżływ różne dni bo jedne zamówili z Francji a drugie z Niemiec, jakby nie mogli z jednego państwa zamówić hehe
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:22, 08 Maj 2008 |
|
|
szlif nic nie da zwiekszenie cylindra owszem sprawdz w jakim stanie tez sa twoje zebatki i lancuch
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 18:54, 09 Maj 2008 |
|
|
A zmiana tłoku coś da?? Kumpel mi mówił że jak jakiś inny bym kupił lepszy to by mi dało mocy ale tak do końca to nie jestem pewien.. łańcuch mam dobry, żebatki raczej też ale jeszcze jak będe miał czas to rozkręce i zerkne na tą z przodu. Wczoraj kumpel zauważył że mi sie kapec robi z tyłu i musze to nadmuchać dziś.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 22:57, 09 Maj 2008 |
|
|
Nie mam doświadczeń ze zmianą tłoków ale myślę że zmiana byłaby jedynie gdybyś miał w starym wypaloną dziurę(tak miał kolega w aprilli rs) i wstawił dobry, a tak to raczej nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Sob 12:02, 10 Maj 2008 |
|
|
Z tym tłokiem to pewnie chodzi o to by rozwiercić cylinder na większy i wtedy większy tłok wstawić i byłaby rzeczywiście poprawa pewnie. Ale wole chyba zostawić orginalnycały motor bo wtedy łatwiej będzie go sprzedac ewenualnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 18:49, 10 Maj 2008 |
|
|
To zależy, czasem trafisz na napaleńca co od razu szuka z większym cylkiem motor, ale
na oryginalnym więcej wszystko wytrzymuje i dlatego nie zmieniam;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 20:10, 20 Maj 2008 |
|
|
Byłem u mechanika żeby posłuchał co mi stuka w silniku, czy dobrze mi się wydaje i spojrzał na licznik ile przejechane, przysłuchał się i powiedział "No, już czas na niego"(Mam przejechane jakieś 12000). Chodziło mu o pierścienie że są do wymiany, więc się spytałem: czy same pierścienie czy jak? Powiedział, że jak zakładał same pierścienie to po kilkuset kilometrach znów trzeba grzebać. Skończyło się na tym, że muszę zakupić tłok i pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:52, 22 Maj 2008 |
|
|
a wiecie gdzie mozna kupic fajke do swiecy bo mam nieszczelna :/??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 19:31, 22 Maj 2008 |
|
|
Np. w sklepie z piłami mechanicznymi, kosiarkami itp;] ja tam kupiłem przewód od cewki bo miałem przepięcia i fajkę też, albo w jakimś lepszym motoryzacyjnym też chyba bedzie. Ja ostatnio kupiłem w sklepie ze skuterami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|