A więc regulacja wygląda tak:
najpierw musimy zagrzać moto trasa ok 5-10 km bo przypominam moto regulujemy na rozgrzanym silniku.Najpierw trzeba się zająć dyszą wolnych obrotów (ta ze sprężynką) dokręcając zwiększamy wolne obroty zaś odkręcając zmniejszamy jeżeli moto trzyma wolne obroty przechodzimy do śrubki od regulacji paliwowo powietrznej (w gazniku z rmx-a/smx-a ta na prawo od śrubki wolnych obrotów złota).Proponuje dokręcić ją do końca a następnie luzować co kawałeczek.Jeżeli moto nie przerywa i dobrze z chodzi z obrotów udajmy się na krótką wycieczkę rozpoznawczą spr czy podczas jazdy gaznik dobrze się sprawuje i czy moto nie zamula.Moto na prawidłowo wyregulowanym gazniku równo i w miarę szybko zchodzi z obrotów utrzymuje je nie przerywa na wyższych i dobrze się wkręca.Regulujemy aż do osiągnięcia postawionych przez emnie warunków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach