Aby rozpolowic silnik pasowało by mieć(przynajmniej u mnie tak bylo):
dobry srubokret krzyzakowy i płaski
grzechotke i nasadki od 6 w góre( w praktyce najwiecej jest na 8, 10 w góre)
dobre klucze płaskie i oczkowe(nie za 20zł z Tesco/real/Carrefour)
ja uzywalem głównie grzechotki i bitów do niej...
PAMIETAJCIE NAJLEPIEJ ROBIC FOTKI CO PO CZYM MA ISC
i ukladac zebatki w kolejnosci sciagania
Jest to lekko przerobiona rozmowa z kolega jankesmem z tego forum:
bo zeby rozpolowic to trzeba sciagnac megneto
bez sciagcza narobisz wiecej szkod niz pozytku bo ono naprawde mocno siedzi
wiec potrzebujesz sciagacz to raz
jak sciagniesz magneto to juz prosta droga
sciagasz kosz sprzeglowy
zebatki te na wale od strony sprzegla (Zdjecie 1)
PAMIETAJCIE NAJLEPIEJ ROBIC FOTKI CO PO CZYM MA ISC
tryby przynajmniej u mnie zeszly na lewa strone czyli to co masz magneto/dozownik Zdjecie 2, 3
i tego sie trzymajmy
kolejna sprawa to uwazaj zeby ci sie zebatki nie rozsypały z trybów
i to do rozkladania chyba tyle
co do skladania to nic na siłe
najpierw wał w jeden karter
ja zazwyczaj wkladam wał w karter w którym siedzi skrzynia
i pozniej jedziemy analogicznie do rozkladania, w drógą strone
podstawa to sciagacz do magneta i dobre klucze oczkowe/nasadki i dobry srubokret który bedzie idealnie pasowal do srub
ja uzywalem "bitów" i nasadki 1/4 do klucza do nasadek
i ja mialem latwiej bo poprzednik mi zjechał silnik
aa i zapomnialem napisac ze jestem swirus :S
Link do mojej galeri w której sa rózne duperele od smx'a
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam wytoczony juz dobre pare lat temu za 1 dawalem 50zł a mam ich 5 ale zato nie jest to takie miekkie gowno jak na allegro i naprawde mocno zapieczone magneta nim sciagalem.
dodam jeszcze tylko ze jak juz rozsuniecie polowki tak z 5mm to opukajcie wszystkie wałki by wróciły do gniazd!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach