Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy braknie Ci mocy w Twoim RMX'sie ? |
Tak |
|
67% |
[ 23 ] |
Nie |
|
32% |
[ 11 ] |
|
Wszystkich Głosów : 34 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:37, 17 Maj 2009 |
|
|
Też korzystam z dozownika i leję troszkę do benzyny. Skopci jak skopci, ale będzie miał dobre smarowanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 16:44, 17 Maj 2009 |
|
|
kubakubus223 napisał: | A wydał byś te pare stówek na nowy cylek??? Mi nie kopci sam robie mieszanke i nic nie muli sie... |
Jak ktoś leje normalny olej i wszystko robi na bieżąco to nie ma problemu zatarcia silnika, jak bym miał cylek 70'tkę to może bym wlewał trochę bo to jednak już trochę większe przeciążenia. A jak by dozownik był zbędny i nie spełniał swojego zadania to by go nie było i by się lało olej jak do simsona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:07, 26 Maj 2009 |
|
|
A jak bym robił 80-tke to muszę mieć wał od 80...
Pasował by taki [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:11, 26 Maj 2009 |
|
|
Jak chcesz robić 80tkę to prościej kupić cały silnik od RG 80 i wykonać jego remont dla własnej pewności, bo nigdy nie wiadomo czy takie silniki są sprawne do końca wychodzi taniej. Poza tym nie widziałem kitu tuningowego 80tki, co najwyżej 70tkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:54, 26 Maj 2009 |
|
|
No chodzi mi o 70 tkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:07, 27 Maj 2009 |
|
|
To pasował by ten wał??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:43, 27 Maj 2009 |
|
|
Chodzić będzie, ale dużo szybciej padnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:53, 27 Maj 2009 |
|
|
Acha...To najlepiej bylo by kupić w dobrym stanie silnik od RG 80 ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:33, 27 Maj 2009 |
|
|
To Ci cały czas tłumaczę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 0:52, 28 Maj 2009 |
|
|
Jest to najprostsza możliwa opcja, bo silniki są bardzo podobne poza tym, że biegi masz odwrotnie i że ciągnie bardziej od dołu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:53, 28 Maj 2009 |
|
|
A osiągi???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:07, 28 Maj 2009 |
|
|
Przy normalnych przełożeniach leci około 95 km/h no i więcej mocy (wyrywa i podbija na koło).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:08, 28 Maj 2009 |
|
|
Ja chcem na przyszły sezon zrobic To sie zobaczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:18, 28 Maj 2009 |
|
|
Od razu mówię, że tak najprościej stunigować ten motor. A poza tym części do RG są łatwiej dostępne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RMX50
Pieszy
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:06, 06 Gru 2010 |
|
|
Po przesiadce z RG80 na RMX50 mocy brak strasznie !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|